8+1 ابزار، وسایل و مواد لازم برای آموزش طراحی ناخن در گل گیس

0

زیبایی ناخن‌ها در سالهای اخیر برای خانم‌ها بسیار پراهمیت شده است. هنر طراحی ناخن، کار افزایش زیبایی و جذابیت ناخن‌های دست را به بهترین نحو انجام می‌دهد. با کمک این هنر ظریف و خلاقانه، هر فردی می‌تواند طرح‌ها و رنگ‌های مختلف را مطابق به سلیقه‌اش، برای ناخن‌های خود انتخاب کند.

طراحی ناخن امروزه بازار مشتری بسیار خوبی دارد. افراد زیادی هم به همین دلیل وارد بازارکار این لاین آرایشگری شده‌اند. باید بدانید که طراحی ناخن به یک هنر و کار تخصصی تبدیل شده که برای ورود به آن باید در قدم اول دوره آموزش طراحی ناخن زیر نظر مربیان مجرب را گذراند. برای شرکت در این دوره‌ها به ابزار و وسایلی نیاز دارید که در ادامه بیشتر با آنها آشنا می‌شوید. با ما همراه باشید.

آموزش طراحی ناخن - آموزشگاه گل گیس

دوره آموزش طراحی ناخن

طراحی ناخن یا همان دیزاین ناخن یکی از خدمات آرایشی می‌باشد که با هدف زیباسازی، تقویت و تزیین ناخن‌های دست و پا انجام می‌شود و بسیار محبوب و پرطرفدار است. برای ورود به این حوزه تخصصی باید در دوره آموزش طراحی ناخن شرکت کنید.

در دوره آموزش طراحی ناخن مواردی از جمله آشنایی با روش‌های طراحی ناخن، آموزش دیزاین‌های مختلف روی ناخن، آموزش طراحی سه بعدی روی ناخن، آشنایی با ابزار طراحی ناخن، آموزش طراحی با قلم روی ناخن و آموزش فرنچ ناخن و… آموزش داده می‌شود.

برای گذراندن موفق این دوره و همین طور شروع کار، باید ابزار، وسایل و مواد لازم را با بهترین کیفیت در اختیار داشته و نحوه کاربرد آنها را به خوبی یاد بگیرید. در ادامه بیشتر با ابزارهای لازم برای طراحی ناخن آشنا خواهید شد.

ابزارها و مواد مورد نیاز برای طراحی ناخن

  • انواع قلم (بادبزنی، نگین، استون، داتینگ و… ): این قلم‌ها هر کدام کاربرد ویژه‌ای در طراحی ناخن دارند. برای مثال قلم داتینگ یا نقطه گذاری، نقطه‌های یکدست روی ناخن ایجاد می‌کند و برای طرح‌های مختلف بکار می‌رود.
  • انواع لاک: یکی از مهم ترین مواد لازم برای طراحی ناخن، لاک ناخن است. لاک‌های مختلفی از جمله مات، براق، اکلیلی، پاستیلی و… در رنگ‌های متنوع که برای ایجاد طرح‌های زیبا روی ناخن بکار می‌روند.
  • مهر ناخن: برای ایجاد برخی طرح‌های آماده روی ناخن از مهر ناخن استفاده می‌شود. با کمک انواع آن می‌توانید طرح‌های مختلف روی ناخن ایجاد کنید.
  • بیس کت، تاپ کت: برای افزایش چسبندگی لاک ناخن و رنگ نگرفتن ناخن از بیس کت استفاده می‌شود. پس از پایان کار طراحی هم، یک لایه تاپ کت به ناخن زده می‌شود تا هم براق تر شده و هم ماندگاری لاک بیشتر شود.

وسایل طراحی ناخن - آموزشگاه گل گیس

  • نگین، پولک، اکلیل و… : از این مواد برای ایجاد طرح‌های خاص و تزئین ناخن در فرآیند طراحی و دیزاین ناخن استفاده می‌شود.
  • استیکر یا برچسب ناخن: استفاده از استیکر کار را بسیار آسان کرده و می‌توانید به راحتی طرح‌های جذاب و متنوعی روی ناخن ایجاد کنید.
  • دانه فلزی، شیشه‌ای: از این دانه‌ها برای ایجاد طرح‌های دو بعدی یا چند بعدی روی ناخن استفاده می‌شود.
  • نوار دیزاین ناخن: این نوارها دارای اندازه‌ها و رنگ‌های متنوعی هستند و می‌توان به کمک آنها طرح‌های منحصر به فردی را ایجاد کرد. آنها منعطف هستند و به راحتی روی ناخن قرار می‌گیرند.
  • انواع شاین‌های طلایی، نقره‌ای، شوگر افکت، شابلون ناخن، فویل ناخن و…

مراحل تبدیل شدن به یک ناخن کار حرفه‌ای و موفق

برای موفق شدن در لاین طراحی ناخن باید مراحل زیر را طی کنید:

انتخاب یک دوره آموزش طراحی ناخن معتبر

برای شروع به کار در حوزه طراحی ناخن، باید اصول این هنر را بیاموزید. برای این کار باید یک آموزشگاه آرایشگری معتبر انتخاب کنید که تجهیزات مدرن، مربیان مجرب و به روز ترین سرفصل‌های آموزشی را داشته باشد.

دریافت مدرک معتبر و بین المللی فنی و حرفه ای

برای تبدیل شدن به یک ناخن کار موفق و ورود به بازارکار، پس از گذراندن دوره آموزشی باید مدرک معتبری دریافت کنید. مدرک فنی و حرفه‌ای معتبرترین مدرک موجود در کشور است که مورد قبول همه می‌باشد.

با گرفتن مدرک بین المللی فنی و حرفه‌ای می‌توانید به سرعت جذب بازارکار شوید و اگر هم قصد مهاجرت داشته باشید، با خیال راحت می‌توانید از این مدرک در سراسر دنیا استفاده کنید. داشتن یک مدرک معتبر فنی حرفه‌ای؛ می‌تواند بر اعتبار کاری شما بیفزاید.

گذراندن دوره کارآموزی، تمرین و بهبود مهارت‌ها

برای به دست آوردن مهارت‌های لازم در طراحی ناخن، باید زمان بسیاری را صرف تمرین کردن و بهبود مهارت‌های خود کنید. می‌توانید با شرکت در دوره‌های کارآموزی، مهارت‌های خود را روز به روز ارتقا دهید.

آموزش طراحی ناخن - آموزشگاه آرایشگری گل گیس

گل گیس بهترین آموزشگاه آموزش طراحی ناخن

آموزشگاه آرایشگری گل گیس یکی از بهترین و معتبرترین آموزشگاه‌های آرایشگری زنانه در تهران است که سالهاست با استفاده از بهترین مربی‌های فوق حرفه‌ای و بین المللی، با کیفیت ترین و به روز ترین آموزش طراحی  ناخن را به هنرجویان (از مبتدی تا حرفه ای) ارائه می‌دهد و آن‌ها را برای ورود به بازار کار آماده می‌کند. از جمله مزایای آموزشگاه آرایشگری گل گیس که آن را از سایر آموزشگاه‌ها متمایز می‌کند عبارتند از:

  • استفاده از اساتید حرفه‌ای و باتجربه
  • دارای بیش از ۱۵ سال تجربه آموزشگاه آرایشگری
  • ارائه مدرک معتبر و بین المللی فنی و حرفه ای
  • برگزاری کلاس‌های آموزشی آرایشگری به دو صورت تئوری و عملی
  • امکان آموزش آنلاین علاوه بر حضوری
  • امکان رزرو دوره‌های حضوری و مشاهده آنی دوره‌های آنلاین با پرداخت امن
  • برگزاری کلاس‌های آموزش آرایشگری با رفع اشکال رایگان برای ورود به بازار کار
  • مواد رایگان حین آموزش اکثر دوره

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره آموزش طراحی ناخن و ثبت نام به سایت آموزشگاه گل گیس به آدرس https://golgisamoz.com مراجعه کنید و یا با شماره‌های ۷۷۷۲۹۶۸۲ و ۰۹۱۲۰۰۴۱۵۸۲ تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.