معرفی هتل ونوس پلاس چالوس

0

هتل ونوس پلاس چالوس از زیباترین و لوکس‌ترین هتل‌های ۵ ستاره است که در شهر توریستی نمک آبرود قرار داد. نمک آبرود از زیباترین مکان‌های شمال کشور است که هرساله افراد زیادی از سرتاسر نقاط جهان به آن سفر می‌کنند. علاوه‌بر منظره چشم‌نواز و زیبا، نمک آبرود تفریحات بسیار زیادی برای گردشگران دارد. در ادامه به بررسی این هتل زیبا و بی‌نظیر می‌پردازیم تا شما اطلاعات کاملی در مورد هتل ونوس پلاس چالوس به دست آورید.

آشنایی با هتل ونوس پلاس چالوس

این هتل زیبا در سال ۱۳۹۶ تاسیس شده و دارای چشم‌انداز بسیار زیبایی است. هتل ونوس دارای ۱۳ طبقه بوده که مهمانان داخل هتل به‌راحتی می‌توانند هم فضای جنگل و هم فضای دریا را مشاهده کنند. از امکانات این هتل می‌توان به سالن ورزشی، سالن بیلیارد، چای‌خانه سنتی، گیم ‌نت، کافی‌شاپ و پارکینگی رایگان اشاره کرد. ظاهر هتل بسیار مدرن و شیک بوده و واحدهای اقامتی نیز ظاهر بسیار شیک و زیبایی دارند.

فضای بیرونی هتل به قدری زیبا و توصیف‌ناپذیر است که بهترین خاطرات را برای مسافران رقم می‌زند. همچنین، این هتل فاصله بسیار نزدیکی با تله کابین نمک آبرود داشته و با توجه به این موضوع بسیاری از مهمانان، ترجیح می‌دهند برای دسترسی سریع به تله کابین نمک آبرود در این هتل اقامت کنند.

بررسی امکانات هتل ونوس پلاس چالوس

همانطور که برای شما عزیزان توضیح دادیم؛ این هتل ۵ ستاره بوده و بهترین امکانات رفاهی در آن برای اقامت مسافران وجود دارد. همچننی، پرسنل هتل بسیار حرفه‌ای بوده و به بهترین نحو ممکن از مهمانان پذیرایی می‌کنند. مهمانانی که با خودروی شخصی خود به این هتل می‌روند، می‌توانند از پارکینگ‌های مسقف و غیر مسقف استفاده کنند. از امکانات این هتل در قسمت لابی می‌توان به اینترنت بی‌سیم رایگان در لابی، روم سرویس، خشک‌شویی و لباسشویی، انبار چمدان و روزنامه در لابی اشاره کرد. البته ورود اناوع حیوانات خانگی به این هتل ممنوع بوده و همچنین، برای مسافران با مشکلات جسمی مناند معلولیت نیز خدماتی مانند ویلچر ارائه می‌شود.

آشنایی با امکانات تفریحی هتل ونوس پلاس چالوس

از مهمترین امکانات تفریحی این هتل می‌توان به سالن بدن‌سازی، بیلیارد، تنیس روی میز، دارت، اشاره کرد که باعث می‌شوند تا مهمانان در فضای هتل احساس راحتی و خوشحالی کنند و حوصله آن‌ها سر نرود. علاوه‌براین، گردشگران می‌توانند به آب‌تنی و شنا در استخر این هتل زیبا بپردازند.

رستوران هتل ونوس پلاس چالوس

یکی از مهمترین تفریحات سفر، خوردن غذاهای خوشمزه و لذیذ است. هتل ونوس پلاس با داشتن یک رستوران شیک در طبقه همکف به سرو انواع غذاهای ایران، فرنگی و سنتی برای مهمانان خود می‌پردازد. همچنین، مهمانان در طی سفر به موسیقی زنده گوش داده و با خوشحالی و آرامش غذای خود را میل می‌کنند. دوستداران نوشیدنی‌های مختلف مانند قهوه و … نیز می‌توانند به کافی‌شاپ هتل در طبقه همکف رفته و از صرف انواع نوشیدنی لذت ببرند.

بررسی امکانات اتاق‌های هتل ونوس

انواع مختلفی از اتاق با امکانات مختلف را می‌توان در این هتل پیدا کرد کهشامل موارد زیر هستند:

  • اتاق‌ دو تخته توئین

  • اتاق دو تخته دوبل با چشم‌اندازی رو به دریا و جنگل

  • سوئیت‌ یک خوابه جونیور

  • سوئیت‌ یک خوابه رویال

درواقع، هیچ کمبودی در اتاق‌های این هتل‌ وجود نداشته و انواع امکانات رفاهی مانند سیستم تهویه‌ مطبوع، تختخواب‌‌های نرم و راحت، کاناپه، میز آرایش، تلفن، یخچال، تلویزیون، سرویس بهداشتی فرنگی، سیستم اعلام حریق، تهویه مطبوع، نمازخانه، گاوصندوق در آن‌ها وجود دارد. همچنین، حمام‌های این اتاق‌ها نیز مجهز به سشوار و وسایل بهداشتی هستند.

رزرو بهترین هتل های ایران در فلای تودی

هتل ونوس پلاس چالوس از زیباترین و لوکس‌ترین هتل‌های چالوس است که با تله‌کابین نمک آبرود در حدود ۵/۱ کیلومتر فاصله دارد. این هتل زیبا ۵ ستاره بوده و همه امکانات رفاهی در آن موجود است. استخر، سالن بیلیارد و… نیز از دیگر تفریحاتی هستند که مسافران می‌توانند در هتل از آن لذت ببرند. اگر قصد رزرو این هتل را دارید، کافی است تا وارد وب سایت فلای تودی شده و از قیمت این هتل را در تاریخی که قصد سفر دارید بررسی کنید و هتل را به صورت آنلاین رزرو کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.