معرفی انواع قیچی مو ضروری برای آرایشگران مردانه

0

انواع قیچی مو جزء مهم‌ترین و ضروری‌ترین تجهیزات در آرایشگاه‌های مردانه است که نیاز است تا آرایشگران برای کوتاه کردن یا حالت دادن به مو با انواع آنها آشنا شوند.

امروز انواع قیچی‌های مو ساخته و وارد بازار شده‌اند که هر کدام به صورت تخصصی کار به خصوصی انجام می‌دهند. در حال حاضر هیچ وسیله‌ای به اندازه قیچی آرایشگری اهمیت نداشته و در صورتی که شما با انواع آنها آشنا شوید می‌توانید در زمان مناسب از هر کدام به صورت تخصصی استفاده نمایید.

اگر می‌خواهید با انواع قیچی مو مردانه آشنا شده و اطلاعات مهم را در مورد آنها کسب کنید، بهتر است تا پایان این بخش همراه ما باشید.

معرفی انواع قیچی‌های مو مردانه

از برخی مهم‌ترین و معروف‌ترین قیچی‌های مو برای استفاده در آرایشگاه‌های مردانه می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

قیچی برای کوتاه کردن مو

قیچی کوتاهی مو یکی از مهمترین ابزارها برای کوتاه کردن موی آقایان است که به دلیل عملکرد ویژه، امروزه به وفور در آرایشگاه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. افرادی که می‌خواهند در دوره آموزش آرایشگری مردانه شرکت کنند، باید در ابتدا یک یا چند قیچی کوتاه کردن مو مناسب و باکیفیت تهیه نمایند.

قیچی‌های مناسب کوتاه کردن مو آقایان دارای انواع مختلف

  • قیچی نوک تیز
  • قیچی تیغ بلند
  • قیچی تیغ کوتاه

هستند که باید به خوبی طرز کار با آنها را بلد باشید تا بتوانید از هر کدام از آنها به طور صحیح و اصولی استفاده نمایید.

قیچی کاهش حجم مو (قیچی دندانه‌ای)

یکی دیگر از انواع قیچی مو را می‌توانیم قیچی مناسب جهت کاهش حجم مو معرفی کنیم. بسیاری از افراد دارای حجم زیادی از مو هستند و می‌خواهند هنگام مراجعه به آرایشگاه حجم فراوانی از موهای آنها کم شود.

در نتیجه نیاز است تا از قیچی‌های استاندارد و مناسب جهت خرد کردن و کاهش حجم موها استفاده شود. معمولاً هنگامی از این نوع قیچی‌ها استفاده می‌کنند که مراجعه کننده دارای موهای بسیار پر حجم، مجدد و خشک باشد.

قیچی مناسب حالت دادن

یکی دیگر از انواع قیچی موی مردانه را می‌توانیم قیچی مناسب جهت حالت دادن به موها معرفی کنیم. از جمله مهم‌ترین ارکان هر آرایشگاهی حالت دادن به مو به روش‌های مختلف است. به طوری که بسیاری از آرایشگران و متخصصان در کنار برگزاری دوره آموزش رنگ مو دوره حالت دادن به موهای مردانه را نیز برگزار می‌کنند. این نوع قیچی‌ها نیز یکی از منحصر به فردترین انواع قیچی آرایشگری است که می‌توان موهای صاف یا فر را حالت داده و جذابیت و زیبایی آنها را چند برابر کرد.

قیچی مناسب افراد چپ دست

یکی دیگر از انواع قیچی مو و آرایشگری مردانه را می‌توانیم قیچی مناسب برای افراد چپ دست معرفی کنیم. این افراد نمی‌توانند با قیچی‌هایی که افراد راست دست استفاده می‌کنند کار کنند به همین دلیل برای آنها نیز قیچی‌های مخصوص طراحی شده است. پس در نظر داشته باشید اگر می‌خواهید در دوره‌های آموزش آرایشگری به صورت حرفه‌ای شرکت کرده و چپ دست هستید، برای جلوگیری از خستگی دست و به وجود آمدن مشکلات مختلف از قیچی مناسب خود استفاده کنید.

قیچی کات

قیچی‌های کات که دارای تیغه قابل تنظیم هستند نیز یک دیگر از قیچی‌های همه کاره برای آرایشگران حرفه‌ای به حساب می‌آیند و برای افرادی مناسب هستند که چندین سال است در این حوزه فعالیت داشته و به دنبال یک قیچی همه کاره با وزن سبک هستند. قیچی‌های کات به آرایشگران این اجازه را می‌دهند که تسلط و کنترل بیشتری روی موها داشته و بتوانند موهای مشتری را به زیباترین حالت ممکن کوتاه کنند.

 

انواع قیچی‌های مو مردانه

اهمیت یادگیری نحوه استفاده از هر کدام از انواع قیچی مو مردانه

حرفه آرایشگری را می‌توانیم یکی از بهترین و پول سازترین حرفه‌ها معرفی کنیم که در صورت یادگیری کامل و حرفه‌ای شدن در آن می‌توانید آن را به عنوان یک شغل دائمی و پرتقاضا در نظر بگیرید. یکی از مهم‌ترین مراحل آرایشگری چگونگی و نحوه استفاده از هر کدام از قیچی‌های موی مردان است تا شما با استفاده صحیح از آنها بتوانید نظر مشتری را به خود جلب کنید.

در حال حاضر آکادمی حامد جوان نحوه استفاده از هر کدام از آنها را به خوبی و به طور کامل و دقیق به شما آموزش می‌دهد و فقط نیاز است تا شما در مرحله اول اقدام به خرید قیچی‌های آرایشگری باکیفیت و مناسب کرده تا بتوانید از آن برای یک دست کردن موی مشتری یا حالت دادن به آن استفاده کنید.

بسیاری از مواقع دیده شده است افرادی که برای یادگیری آرایشگری اقدام می‌کنند نحوه صحیح استفاده از قیچی‌ها را نمی‌دانند و این موضوع سبب کاهش کیفیت کار آنها می‌شود. پس اگر به آرایشگری علاقه دارید و می‌خواهید وارد این حرفه پرطرفدار و پول ساز شوید، توصیه ما به شما این است که اهمیت یادگیری چگونگی استفاده از انواع قیچی مو را در اولویت قرار دهید.

چگونه کار با انواع قیچی مو مردانه را یاد بگیریم؟

پس از اینکه اهمیت یادگیری کار با انواع قیچی مو را یاد گرفتید و دانستید در صورت حرفه‌ای شدن و کار کردن سریع با آنها می‌توانید مشتری‌های زیادی جذب کرده، معروف شوید و به درآمد بالا برسید اکنون ممکن است این سوال برای شما ایجاد شود که چگونه باید کار با انواع قیچی را یاد بگیرید؟

در این مورد باید بگوییم که برای یادگیری حرفه‌ای این کار می‌توانید از خدمات آموزشگاه آرایشگری مردانه حامد جوان کمک بگیرید. این مجموعه تاکنون افتخار موفقیت بیش از ۱۰۰۰ کارآموز را به صورت حرفه‌ای داشته و می‌تواند به شما نیز کمک کند تا بتوانید کار با انواع ابزارآلات و تجهیزات آرایشگری مخصوصاً انواع قیچی مو را یاد بگیرید.

از مهمترین مزایای آکادمی آرایشگری حامد جوان می‌توانیم به

  • مشاوره رایگان
  • ارائه گواهینامه پایان دوره
  • امکان پرداخت اقساطی
  • تمرین عملی
  • رزرو خوابگاه نزدیک آکادمی

اشاره کنیم. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره‌ ۰۹۱۲۸۵۲۷۱۱۶ تماس بگیرید.

انواع قیچی مو مردانه

سخن پایانی

همانطور که در این قسمت در مورد انواع قیچی مو مردانه متوجه شدید نمونه‌های متنوعی از این محصول وجود دارد و اگر می‌خواهید یک آرایشگر حرفه‌ای شوید نیاز است تا زیر نظر یک موسسه و مربی حرفه‌ای این کار را شروع کنید. در صورتی که ساکن تهران هستید، می‌توانید زیر نظر آموزشگاه آرایشگری مردانه حامد جوان در کمترین زمان ممکن به یک آرایشگر ماهر و با تجربه تبدیل شوید.

همچنین این مجموعه امکان پرداخت اقساطی را نیز برای شما فراهم کرده است و تمامی دوره‌ها نیز با هزینه بسیار کم به شما آموزش داده می‌شود. توجه داشته باشید به دلیل اینکه آرایشگری یکی از شغل‌های ضروری و پردرآمد است در نتیجه اگر می‌خواهید بهترین نتیجه را بگیرید باید علاوه بر استفاده از بهترین تجهیزات، یک آموزشگاه شناخته شده و معتبر نیز انتخاب کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.