گوشی باتو – تیزر باما

0

گوشی باتو – تیزر باما

حتما شما هم در طول شبانه‌روز با انواع ویدیوها و کلیپ‌ها تو دنیای مجازی مواجه شدین. اون چیزی که باعث میشه یه ویدیو توجه شما رو به خودش جلب کنه، علاوه بر محتوای خوبی که داره، نحوه‌ فیلمبرداری، صداگذاری و تدوین اون محتوا هست. در واقع انتقال پیام به مخاطب به وسیله یه فیلم جذاب و حرفه‌ای، خیلی آسون‌تر از بقیه‌ روش‌هاست. نکته قابل‌توجه اینه که امروزه تولید محتوای حرفه‌ای، به ابزار پیشرفته و تجهیزات ویژه‌ای نیاز نداره. اگه تجهیزات خاصی برای تولید محتوای ویدیویی نیاز بود؛ قطعا این همه ویدیو حرفه‌ای رو تو شبکه‌های مجازی نمی‌دیدیم.

شما هم می‌تونید تنها با داشتن یه گوشی تلفن همراه و استفاده از آموزش فیلمبرداری حرفه ای با موبایل، تیزر و ویدیو مدنظر خودتون رو بسازید. برای انجام این کار، کافیه به سایت تیزرباما مراجعه کنید و از انواع آموزش‌های اون استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیش‌تر در زمینه فیلمبرداری با موبایل، لطفا تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

تیزر به چه معناست؟

تقریبا برای همه‌ افراد پیش اومده که با دیدن یه ویدیو کوتاه درمورد یه محصول یا خدمات، به دنبال کسب اطلاعات بیش‌تر درمورد اون رفته باشند. در واقع باید گفت که تیزر، یک کلیپ تبلیغاتی کوچیکه که تنها بخشی از یه رویداد رو به شما نشون میده. این مسئله سبب تحریک حس کنجکاوی مخاطب و جذب اون برای شناخت محصول موردنظر شما میشه. می‌تونیم تیزر رو مهم‌ترین بخش تبلیغات بدونیم؛ چرا که ایده‌پردازی درست و تولید تیزر مناسب، زمینه رو برای فروش بیش‌تر یه محصول یا خدمات فراهم می‌کنه.

امروزه تلفن همراه یه ابزار مهم و کاربردی برای این کار محسوب می‌شه. کسب‌وکارهای کوچیک و بزرگ با گذروندن دوره آموزش فیلمبرداری حرفه ای با موبایل به راحتی می‌تونن از محصولات یا خدمات خود به صورت حرفه ای تصویربرداری کنند و دیگر نگران پرداخت هزینه های بالای ساخت تیزر تبلیغاتی نباشند و از این راه کسب درآمد کنند. با این کار شما به راحتی می‌تونید تصاویر خود را به صورت ویدیوهای کوتاه تبلیغاتی با بهترین کیفیت در شبکه های اجتماعی به اشتراک بذارید. اطلاعات لازم مربوط به محصول خودتون رو به مخاطبان ارائه کنید و اون‌ها رو متقاعد کنید که از محصولات و خدمات شما استفاده کنند.

انواع تیزر

به طور کلی می‌تونیم بگیم که ساخت و تولید تیزر پنج نوع داره که در ادامه به اون‌ها می‌پردازیم.

  • تیزر رئال: همونطور که از اسم این مدل مشخصه، تیزر رئال به ویدیویی گفته می‌شه که کاملا واقعی جلوه کنه. تو این روش سعی می‌شه که از محصول مورد نظر به صورت واقعی و با حضور در یه لوکیشن فیلمبرداری بشه. بعد از فیلمبرداری، کار تدوین آغاز و تیزر نهایی تولید می‌شه.

  • تیزر موشن گرافیک: این روش رو باید نقطه مقابل روش قبل بدونیم. به این صورت که هیچ‌گونه فیلمبرداری واقعی صورت نمی‌گیره و همه‌ کارها به وسیله‌ نرم‌افزار انجام می‌شه. آموزش فیلمبرداری حرفه ای با موبایل به راحتی راه‌های تهیه‌ این تیزر رو به شما نشان میده.

  • تیزر تلفیقی: این نمونه از تدوین و ساخت تیزر تبلیغاتی، تلفیقی از دو روش قبلیه؛ به این شکل که بخشی از ویدیو به صورت واقعی فیلمبرداری می‌شه و بخش دیگه به صورت غیرواقعی و به کمک نرم‌افزار.

  • استاپ موشن: تهیه و تولید این روش از ترکیب و تلفیق تعداد زیادی عکس ایجاد می‌شه. محصول مورد نظر در فریم‌های مختلف جا‌به‌جا می‌شه و با هر تکون، از اون عکس می‌گیرند. در نهایت مجموعه این عکس‌ها به یه فیلم تبدیل می‌شه.

  • تیزر انیمیشنی: تولید این مدل به دو صورت دوبعدی و سه بعدی صورت می‌گیره و کاربرد اون بیش‌تر در شبکه‌های تلویزیونی هست.

مزیت‌های ساخت تیزر با گوشی

اگه به دنبال ساخت تیزر به شکل حرفه‌ای و با استفاده از تجهیزات پیشرفته باشید، باید هزینه زیادی صرف این کار کنید. از طرف دیگه ساخت همچین تیزری نیاز به زمان زیادی برای تولید و تدوین داره؛ اما در صورتی که شما به دنبال آموزش فیلمبرداری حرفه‌ای با موبایل باشید، می‌تونید همین کار رو با صرف هزینه‌ای کم و زمانی کوتاه‌تر انجام بدین. در واقع استفاده از تجهیزات پیشرفته و صرف زمان طولانی برای تولید یه تیزر باعث می‌شه که شما نتونید ویدیوهای خودتون رو مرتب به‌روز کنید. امروزه صاحبان کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ، همچنین کسایی که به دنبال برقراری ارتباط با مخاطب هستند، به خوبی می‌دونن که این ارتباط باید مستمر و مداوم باشه. به طور کلی مزیت‌های ساخت تیزر با گوشی شامل مواردی از این دست هستند:

  • صرفه‌جویی در هزینه و زمان

  • به‌روزرسانی دائمی و مستمر محتوا

  • نبود محدودیت در تولید محتوا

  • یادگیری آسون تدوین و ساخت تیزر تبلیغاتی از طریق سایت تیزرباما

  • در دسترس بودن گوشی موبایل

 

راه یادگیری فیلمبرداری حرفه‌ای با موبایل

برای اینکه بتونید به صورت حرفه‌ای با تلفن همراه خودتون فیلمبرداری کنید، قبل از هرچیز نیاز به یک سناریو و ایده جذاب دارید. در کنار طرح سناریو، آموزش فیلمبرداری حرفه ای با موبایل برای شما یک ضرورت محسوب می‌شه. امروزه نرم‌افزارهای زیادی برای تولید و تدوین ویدیو وجود داره. علاوه بر اون، سایت‌های معتبری مثل سایت تیزرباما هم به خوبی این کار رو به شما آموزش میدن؛ بنابراین به راحتی می‌تونید تنها با در دست داشتن یه گوشی تلفن همراه که دوربین اون از کیفیت خوبی برخوردار باشه، به تولید ویدیو بپردازید.

وجود برنامه‌های حرفه‌ای برای گوشی و همینطور وجود سایت‌های معتبر آموزشی، باعث شده که افراد زیادی از این راه به کسب‌وکار خودشون رونق ببخشند. اگر در زمان گذشته تولید محتوای ویدیویی یه دغدغه بزرگ برای صاحبان کسب‌وکارها بود، درحال‌ حاضر این مسئله به آسونی قابل حل شدن هست. تو این سایت علاوه بر آموزش نحوه فیلمبرداری، راه‌های صداگذاری، استفاده از متن، استفاده از عکس و فیلم در کنار هم و سایر نکات مهم، نورپردازی، صدابرداری و تجهیزات مورد نیاز آنها را به شما معرفی میکنند تا بتونید با کمترین هزینه تصاویر حرفه ای بگیرید. بعد از دیدن دوره آموزشی فیلمبرداری با گوشی، شروع به اجرا کنین و تمام نکات رو پیاده سازی کنین. سپس می‌تونید فیلم و تصاویری که خودتون از محصول یا خدماتتون گرفتین رو برای سایت بفرستید و یک کار تدوین شده حرفه ای تحویل بگیرید. کافیه به سایت تیزرباما که به شما معرفی کردیم، سر بزنید و دریافت خدمات تدوین رو اونجا مشاهده کنید.

موبایل، وسیله‌ای برای فیلمبرداری حرفه‌ای

امروزه افراد زیادی به فکر تولید محتوا به صورت ویدیویی هستند. دلیل این علاقه رو می‌تونیم جذابیت و تاثیرگذاری ویدیو روی مخاطب بیان کنیم. از اونجا که همه‌ مردم و افراد علاقه‌مند نمی‌تونن از تجهیزات حرفه‌ای برای این کار استفاده کنن، ساخت و تدوین ویدیو با استفاده از تلفن همراه یه کار رایج شده. وجود مزیت‌هایی مثل هزینه کم‌تر، دردسترس بودن، وجود نرم‌افزارهای خوب، وجود سایت‌های معتبر آموزشی مانند تیزرباما، همیار و برترآموز و … همه و همه باعث شده که هرکسی با هر سن، موقعیت و شغلی که داره، به یه فیلمبردار حرفه‌ای تبدیل بشه. علاوه بر اون سایت‌های معتبری هستند که در کنار آموزش، فیلم و عکس‌های شما رو تدوین کرده و یک تیزر با ویژگی‌هایی که شما دوست دارید براتون می‌سازن. اگه شما هم به فیلمبرداری حرفه‌ای و ساخت تیزر علاقه‌مند هستید، باید حتما به دنبال آموزش فیلمبرداری حرفه‌ای با موبایل باشید.

5/5 - (5 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.