چطور برای سفر به کنیا ویزا بگیریم؟

0

کنیا یکی از مهم‌ترین کشورهایی است که معمولا دوستداران دنیای حیات وحش و محیط‌های طبیعی، آرزوی سفر به آن را در سر دارند. جاذبه‌های دیدنی این کشور به قدری زیاد و متنوع هستند که همه افراد با هر سلیقه‌ای، دوست دارند برای یکبار هم شده به این کشور زیبا سفر کنند.

از طبیعت‌های بکر و دست نخورده کنیا تا پارک‌های ملی آن، همه و همه می‌توانند هیجان واقعی را به شما هدیه دهند و سفری پر از ماجراجویی و کاوش را برای شما رقم بزنند. آیا شما هم دوست دارید کمیاب‌ترین و زیباترین حیوانات حیات وحش را از نزدیک ببینید؟ آیا دوست دارید شاهد دیدن مناظر رویایی کنیا باشید؟ اگر شما نیز از زندگی شلوغ و پر هرج‌ومرج شهری خسته شدید و به دنبال محیط‌های آرام وسرسبز هستید، بهتر است هر چه سریع‌تر به دنبال دریافت ویزای کنیا باشید.

برای دریافت ویزای کنیا، پیشنهاد ما به شما عزیزان مجموعه فلای‌تودی است. مجموعه فلای‌تودی می‌تواند در سریع‌ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه، ویزای کنیا شما را از این کشور دریافت کند. در ادامه به بررسی شرایط دریافت این ویزا می‌پردازیم.

شرایط دریافت ویزای کنیا چیست؟

محبوب‌ترین ویزای کشور کنیا، ویزای توریستی آن است که گردشگران زیادی از سراسر دنیا به دلیل جنگل‌های انبوه، دریاچه‌ها و آبشارهای متعدد، حیات وحش، مناظر خیره کننده و… راغب به دریافت آن هستند. این ویزا به صورت الکترونیکی و در قالب یک پی دی اف صادر می‌شود و نیازی به حضور کاربران در سفارت نیست.

ویزای توریستی کنیا یک ویزای سه ماهه است که برای اهدافی نظیر گردشگری، تجارت، معالجات و درمان بیماری، اهداف بشردوستانه و شرکت در کنفرانس‌ها صادر می‌شود. دقت داشته باشید که این ویزا تنها برای یک بار ورود به کنیا کاربرد دارد.

کودکانی که زیر سن ۱۶ سال هستند، برای سفر به این کشور نیازی به دریافت ویزا ندارند. یکی از نکات مهمی که باید به آن توجه کرد، این است که سفارت کنیا مدت حضور افراد را در این کشور، باتوجه به زمان بلیط رفت و برگشت و رزرو هتل و سایر شرایط تعیین می‌کند. این مدت می‌تواند برای افراد مختلف، متفاوت باشد.

آیا می‌توان ویزای کنیا را تمدید کرد؟

یکی از رایج‌ترین سوالاتی که معمولا می‌پرسند این است که آیا می‌توان ویزای کنیا را بعد از اتمام مهلت آن، مجدد تمدید کرد؟ خوشبختانه کنیا فرصت تمدید ویزا را به مسافران کشور خود داده است و مسافران این کشور می‌توانند یکبار ویزای خود را تمدید کنند.

برای دریافت ویزای گردشگری کنیا از فلای‌تودی به چه مدارکی نیاز داریم؟

با ارائه مدارک کامل به فلای‌تودی، می‌توانید ویزای خود را در سریع‌ترین زمان ممکن دریافت کنید. در ادامه به مهم‌ترین مدارکی که برای سفر به این کشور لازم است، اشاره خواهیم کرد:

  1. گذرنامه یا همان پاسپورت (اسکن گذرنامه با حداقل ۶ ماه اعتبار از تاریخ سفر)

  2. عکس پرسنلی (۲ قطعه عکس ۴*۶ یا ۵*۵ رنگی با زمینه سفید)

  3. بلیط پرواز (بلیط رفت و برگشت)

  4. اطلاعات شخصی (آدرس و تلفن پاسخگو در ساعات کاری)

  5. واچر هتل (واچر هتل به تعداد شب‌های اقامت)

  6. فرم مشخصات تکمیل شده (تکمیل فرم بر اساس مشخصات فردی)

  7. مدارک اضافی (در صورت نیاز کارشناسان فلای‌تودی به اطلاع شما می‌رسانند.)

دقت داشته باشید این مدارک برای ویزای یکبار ورود به این کشور یعنی همان ویزای توریستی هستند. دریافت این ویزا از زمان اقدام ۷ روز کاری طول می‌کشد.

احتمال ریجکت شدن درخواست ویزای کنیا وجود دارد؟

مجموعه فلای‌تودی با داشتن دانش و مهارت کافی در زمینه دریافت ویزا، می‌تواند ویزای شما را با کمترین احتمال ریجکتی دریافت کند. با این وجود در نظر داشته باشید که این ویزا توسط سفارت کشور مقصد صادر می‌شود و سفارت می‌تواند بنابر دلایل مختلف با درخواست ویزای شما موافقت نکند.

برخی از عمده‌ترین دلایل ریجکتی ناقص بودن مدارک، داشتن سابقه ریجکتی در گذشته، داشتن سابقه نقض قوانین و مقررات و… است.

با مشاوره از کارشناسان تیم حرفه‌ای فلای‌تود می‌توانید احتمال ریجکتی درخواست خود را کاهش دهید.

دریافت ویزای کنیا از فلای‌تودی

اگر آماده شروع ماجراجویی در جنگل‌های انبوه کنیا هستید و دوست دارید در حالی که با ماشین از پارک‌های ملی عبور می‌کنید، حیواناتی نظیر زرافه، شیر، پلنگ، گورخر و… را مشاهده کنید، از گرفتن ویزای کنیا غافل نشوید. با کمک مجموعه فلای‌تودی و ارائه مدارک درست، می‌توانید این ویزا را در سریع‌ترین زمان ممکن دریافت کنید و خاطرات خوشی را برای خود و عزیزانتان رقم بزنید.

مجموعه فلای‌تودی انواع خدماتی مانند برگزاری تورهای مختلف، فروش ارزان‌ترین بلیط‌های قطار، فروش انواع بلیط‌های هواپیمایی داخلی و خارجی، رزرو بهترین هتل‌های داخلی و خارجی و دریافت انواع ویزای کشورهای مختلف (ویزای توریستی، تجاری و سفارت) را به کاربران خود ارائه می‌دهد. برای رزرو و خرید انواع خدمات فلای‌تودی هم می‌توانید به صورت حضوری به این مجموعه مراجعه کنید و هم به صورت اینترنتی از طریق وب‌سایت و اپلیکیشن فلای‌تودی، خرید خود را نهایی کنید.

چنانچه نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر یا مشاوره دارید، کارشناسان این مجموعه به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند. تیم پشتیبانی فلای‌تودی به منظور داشتن سفری راحت و لذت بخش، شما را به بهترین شکل راهنمایی می‌کنند.

5/5 - (2 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.