چگونه تریدر ارز دیجیتال شویم؟ شروع ترید ارز دیجیتال در 6 مرحله

0

با توجه به نوسانات شدید قیمتی ارزهای دیجیتال، بسیاری از سرمایه گذاران بازار به معاملات این دارایی های دیجیتال جذب شده اند. اگر به درستی بتوانید زمان های ورود و خروج بازار را شناسایی کنید، تجارت در بازار ارزهای دیجیتال می تواند بازدهی بسیار بیشتری نسبت به سرمایه گذاری های سنتی برای شما داشته باشد.

تریدرهای ارزهای دیجیتال معمولا به دو هدف در این بازار سرمایه گذاری می کنند. برخی ارزهای دیجیتال موفق بازار مانند بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) را خریداری می کنند و برای مدت طولانی نگهداری می کنند تا در زمان های افزایش قیمتی به فروش برسانند. اما برخی سرمایه گذاری کوتاه مدت تری انجام می دهند و به صورت مداوم به خرید و فروش ارز دیجیتال مشغول هستند تا از نوسانات قیمتی شدید و لحظه ای سود بدست آورند.

در یک بازار صعودی خریداری و نگهداری ارز دیجیتال کار راحتی است و حتی در کوتاه مدت نیز می تواند برای شما سود به همراه داشته باشد، اما در بسیاری از زمان ها بازار افزایش قیمتی تجربه نمی کند و حتی ممکن است روند برای چندین سال نزولی باشد. به همین دلیل ضروری است تا با ترید آشنا باشید و در این زمان ها نیز سرمایه گذاری خود را برای کسب سود در این بازار ادامه دهید.

مهم است قبل از هرچیز بدانید که ترید ارزهای دیجیتال یک فعالیت پرریسک است و امکان از دست رفتن دارایی و سرمایه در آن وجود دارد. با توجه به نوسانات شدید قیمتی، همانطور که کسب سود به سرعت و به میزان زیاد انجام می شود، ضررهای معاملات نیز برخی زمان ها می تواند مشکلات بزرگی ایجاد کند. پس پیشنهاد می کنیم قبل از هرچیز، پیرامون این بازار و روش های ترید تحقیقات کاملی را انجام دهید و با دید باز به این بازار به عنوان یک تریدر وارد شوید.

چگونه تبدیل به یک تریدر موفق رمزارز شویم؟

به صورت کلی شروع فعالیت ترید از 6 مرحله تشکیل شده است.

مرحله 1: یک حساب در صرافی ارز دیجیتال ایجاد کنید

برای شروع ترید و معاملات ارز دیجیتال، نیازمند ساخت یک حساب در صرافی معتبر هستید تا به راحتی بتوانید پول فیات خود را به رمزارز تبدیل و در هر زمان معاملات خود را انجام دهید.

صرافی مورد انتخاب شما باید دارای رابط کاربری ساده و کار با آن راحت باشد، پشتیبانی آنلاین و حرفه ای داشته باشد و بازار بزرگی را در اختیار شما قرار دهد تا به تمام فرصت های بازار رمزارز دسترسی داشته باشید. سرعت بالای تراکنش، کارمزد کم معاملات و کیف پول امن نیز از جمله دیگر خدماتی است که باید در صرافی انتخابی خود به آن توجه داشته باشید.

اگر به دنبال یک صرافی مناسب ترید هستید، سرمایکس می تواند بهترین انتخاب شما باشد. در این صرافی خرید و فروش بیش از 630 ارز دیجیتال متنوع در سریعترین زمان و با کمترین کارمزد امکان پذیر است و کیف پول داخلی و غیرقابل تحریم این صرافی از دارایی های شما محافظت می کند. پشتیبانی 24 ساعته در هفت روز هفته سرمایکس نیز آماده پاسخگویی به تمام سوالات و مشکلات شما است.

 

مرحله 2: افزایش موجودی

پس از ثبت نام و احراز هویت در صرافی، باید کیف پول خود را برای خرید ارز دیجیتال شارژ کنید. در سرمایکس از 50 هزار تومان امکان خرید ارز دیجیتال وجود دارد و هر میزان که می خواهید می توانید کیف پول خود را در ابتدای مسیر ترید شارژ کنید.

 

مرحله 3: ارز دیجیتال خود را انتخاب کنید

برای ترید، مهم است در ابتدا ارزهای مناسب ترید را شناسایی کنید. این ارز دیجیتال باید از ارزهای معتبر بازار باشد تا مطمئن باشید در بلندمدت روند قیمتی مثبت خواهد بود و سرمایه شما از بین نمی رود. بیت کوین و اتریوم از جمله انتخاب های محبوب بسیاری از تریدرهای تازه کار بازار هستند. برای خرید اتریوم با بهترین قیمت کلیک کنید

 

مرحله 4: استراتژی سرمایه گذاری خود را مشخص کنید

اندیکاتورها و روش های معاملاتی بسیاری برای انتخاب وجود دارد و اکثر تریدرهای موفق هنگام خرید و فروش ارز دیجیتال فاکتورها و داده های مختلفی را در نظر می گیرند. مهم است قبل از شروع خرید و فروش ارز دیجیتال، پیرامون بازار و روش های تحلیلی آموزش ببینید تا با یک استراتژی سرمایه گذاری موفق خرید و فروش ها را انجام دهید و وابسته به نظرات دیگران نباشید.

مرحله 5: به کارمزدهای قیمتی توجه داشته باشید

در حالی که ترید ارزهای دیجیتال می تواند سود بسیاری برای شما به همراه داشته باشد، اما با توجه به ماهیت غیرمتمرکز رمزارزها، ترید بسیاری از ارزهای دیجیتال مانند اتریوم می تواند همراه با کارمزدهای سنگینی باشد. یکی از راه حل های کاهش کارمزد معاملات، استفاده از صرافی هایی است که از شبکه های کم کارمزد ارز دیجیتال برای انتقال و خرید و فروش استفاده می کنند.

در صرافی سرمایکس از شبکه های انتقال متفاوتی از جمله بایننس اسمارت چین پشتیبانی می شود که می تواند منجر به کاهش 99 درصدی کارمزد معاملات و در نهایت، کسب سود بیشتر از خرید و فروش رمزارز شما شود.

خرید تتر با بهترین قیمت در اکسچنج سرمایکس

 

مرحله 6: ذخیره ارز را فراموش نکنید

شما همواره در حال خرید و فروش نیستید و ممکن است نیاز داشته باشید برای مدتی ارزهای دیجیتال خود را در یک کیف پول امن نگهداری کنید، کیف پول صرافی ها می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد و با استفاده از آنها در هر زمان می توانید به راحتی دارایی های خود را منتقل کنید.

ترید ارز دیجیتال می تواند در ابتدای مسیر با برخی چالش ها و پیچیدگی ها همراه باشد، اما با تلاش می توانید در نهایت به یک تریدر موفق تبدیل شوید و از نوسانات قیمتی بیشترین استفاده را برای کسب سود ببرید.

5/5 - (2 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.