درآمد ۱۰ برابری از اینستاگرام چطور اتفاق می افته؟

0

خیلی از افرادی که فعالیت تجاری در اینستاگرام را شروع می کنند در ادامه راه کم می آورند چون به موفقیت نمی رسند! دلیلش هم کاملا واضح است و این است که اصلا با پتانسیل های درآمد زایی اینستاگرام آشنا نیستند و فکر می کنند نمی توانند از اینستاگرام به درآمد بالا برسند!

این در حالی است که افراد زیادی را در اینستاگرام می بینیم چراغ خاموش و بدون اینکه کسی بفهمد از اینستاگرام درآمد میلیاردی دارند! خب چطور چنین چیزی ممکن است؟ یک راه برای 10 برابر کردن درآمد از اینستاگرام وجود دارد که در این مقاله قرار است بهش بپردازیم. اگر دنبال کسب درآمد بیشتر از اینستاگرام هستید پیشنهاد می کنیم همین حالا این مقاله را بخوانید.

 

چه کسانی از اینستاگرام درآمد خیلی خوبی دارند؟

شبکه های اجتماعی ابزاری است که هر کسی می تواند ازش درآمد بالا داشته باشد. با دست خالی و بدون سرمایه اولیه! شاید چند سال قبل به اینکه بدون سرمایه اولیه بشه یک کسب و کار چند صد میلیونی را راه اندازی کرد فکر می کردید خنده تون می گرفت اما حالا این اتفاق با وجود شبکه های اجتماعی افتاده است. کسانی از شبکه های اجتماعی محبوب مثل اینستاگرام پول خوبی در می آورند که دنبال کنندگان زیادی دارند. خاصیت اینستاگرام این است که شما به راحتی می توانید روی مخاطبان تان تاثیر گذار باشید و این تاثیر گذاری در نهایت شما را به پول می رساند آن هم پول زیاد!

کسانی از اینستاگرام درآمد خوبی دارند که فالوورهای زیادی دارند و تاثیرگذاری شان روی آن ها بالاست. مثلا چرا واینر معروف علی صبوری انقدر طرفدار دارد؟ چرا انقدر بهش تبلیغات می دهند و درآمدش خوب است؟ چون اولا فالوورهای زیادی دارد و ثانیا تاثیرگذاری بالایی روی دنبال کنندگانش دارد. مثلا اگر یک استوری منتشر کند و داخلش یک محصول را معرفی کند قطعا افراد زیادی از دنبال کنندگانش میرن و اون محصول را خریداری می کنند. چون علی صبوری را دوست دارند و به حرفش گوش می دهند.

شما هم اگر می خواهید درآمد خوبی از اینستاگرام داشته باشید باید تعداد فالوورهای پیج تان را افزایش دهید. این تنها راهی است که از طریق آن می توانید به درآمد بالا از اینستاگرام برسید.

 

این تنها راه سریع برای افزایش فالوور اینستاگرام است!

خدا می داند چه کسانی در اینستاگرام با این روش یک شبه راه صد ساله را رفته اند و معروف شدند و به درآمدهای باور نکردنی رسیده اند. این روش هم کم هزینه است و هم سریع اتفاق می افتد. شاید تا اینجا فهمیده باشید چه راه کاری را برای افزایش سریع فالوور به شما قرار است بگوییم. بله درست حدس زدید خرید فالوور سریع ترین روش برای بالا بردن تعداد فالوورهای پیج تان است. لطفا در خصوص خریدن فالوور اینستاگرام گارد نگیرید. می دانیم کار درستی نیست و شاید به پیج آسیب برساند اما قطعا باعث پیشرفت سریع شما خواهد شد.

99 افراد معروف در اینستاگرام هم از این روش برای بالا بردن فالوورهای پیج شان استفاده کرده اند. چون اصلا بدون خرید فالوور نمی توانید از یک حدی بیشتر کنید فالوورهای پیج تان را! با خرید فالوور اینستاگرام می توانید راه صد ساله رو در یک شب طی کنید. به همین سادگی… مطمئن باشید با خرید فالوور سریع تر از آن چیزی که فکرش را می کنید به اهداف تان خواهید رسید درست مثل پیج هایی که الان در اینستاگرام معروف شده اند.

 

خرید فالوور اینستاگرام یا جذب فالوور از اکسپلور؟

جذب فالوور از اکسپلور هم جذابیت های خاص خودش را دارد اما به این سادگی ها نیست! خیلی باید تلاش کنید تا پست هایتان را وارد اکسپلور اینستاگرام کنید. آن هایی هم که ادعا می کنند از اکسپلور ورودی بالایی دارند خیلی وقت ها در جذب فالوور ناموفق هستند. چون افزایش فالوور فقط به جذب ورودی از اکسپلور ختم نمی شود. خیلی از پست هایی که در اکسپلور می بینیم به فالو کردن پیج توسط افراد نمی رسد! یعنی فقط اکسپلور رفتن پست مهم نیست!

اما خرید فالوور یک راه کار مناسب و کاملا مقرون به صرفه است. با کمترین هزینه می توانید بیشترین بازخورد را دریافت کنید. اگر به جای تمرکز روی اکسپلور روی خرید فالوور سرمایه گذاری کنید قطعا خیلی زودتر از چیزی که در ذهن تان است به فالوورهای زیاد در اینستاگرام خواهید رسید.

 

افراد معروف در اینستاگرام از کجا فالوور می خرند؟

اگر واقعا علاقه مند شدید تا از این روش یک شبه فالوورهای پیج تان را زیاد کنید از سایت مطمئن اقدام کنید چون کلاه برداری در این حوزه بسیار زیاد شده است. احتمال اینکه مشتری ثابت خرید فالوور برای پیج تان شوید زیاد است پس بهتر است سایت خوبی را برای این کار انتخاب کنید.

سایتی هست به نام اینبو که قدیمی ترین و بهترین سایت در زمینه خرید فالوور اینستاگرام است. این سایت هم معتبر است و هم مشتریان ثابت زیادی از چند سال پیش تا الان داشته است. اکثر سلبریتی ها و افراد معروف مشتری ثابت سایت اینبو هستند. اگر قصد دارید فالوور واقعی و فعال و ایرانی بخرید سایت اینبو پیشنهاد ما به شماست.

البته سایت های زیادی جدیدا در این حوزه مشغول به کار شده اند اما هیچکدامشان معتبر نیستند و کیفیت خدماتشان خوب نیست. سایت اینبو بهترین سایت خرید فالوور در ایران است و خدمات دیگری مثل پکیج ورود به اکسپلور، افزایش پروفایل ویزیت، لایک و کامنت و … هم ارائه می دهند. برای خرید فالوور از سایت اینبو کافی است وارد آدرس inbo.ir شوید و سرویس های مورد نیاز خود را سفارش دهید. ثبت سفارش و پروسه تحویل آن به شما هم به صورت اتوماتیک و در چند دقیقه انجام می شود.

 

جمع بندی و پایان مقاله

خب تا اینجا راز اصلی کسب درآمد از اینستاگرام را فهمیدید. خرید فالوور اینستاگرام تنها رازی است که خیلی ها ازش استفاده می کنند و خیلی ها هم نسبت بهش بی تفاوت هستند! اگر واقعا تصمیم خود را گرفته اید که درست حسابی از اینستاگرام پول درآورید الان وقتشه. همین حالا با خرید فالوور پیج تان را میلیونی کنید و به درآمد دلخواه خود برسید. امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید. در مقالات بعدی روش هایی را به شما می گوییم که از طریق آن بتوانید ورودی اکسپلور اینستاگرام پیج تان را هم افزایش دهید.

 

منبع : باحال مگ

Rate this post

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.