پارتیشن شیشه ای

0

دیوارهای شیشه ای اشکال مختلفی دارند اما نمی توان انکار کرد که همیشه پیچیده و مدرن هستند. مد “جعبه های چوبی” مدت هاست که از بین رفته است و اکنون مردم به سمت فضاهای باز متمایل شده اند و احساس شفافیت و ذهن باز را ایجاد می کنند. نصب  پارتیشن جداکننده اتاق با استفاده از فضای شیشه ای مزایای بسیاری دارد.

 

مزایای پارتیشن شیشه ای

گسترش بصری فضا و احساس سبکی و وسعت:

ساکنان نیویورک یا هر شهر بزرگ دیگری با آپارتمان های کوچکی آشنا هستند که می توانند از نصب پارتیشن شیشه ای بسیار سود ببرند. گزینه ها در اینجا نامحدود هستند – می تواند یک دیوار تمام قد، ترکیبی از یک دیوار پونی با شیشه در بالا، یک تقسیم کننده اتاق یا یک دیوار کامل با در باشد.

100٪  ایمن، ساخته شده از شیشه سکوریت یا چند لایه:

بسیاری شیشه را به عنوان یک ماده بسیار شکننده می دانند اما به دیوارهای معمولی استحکام نمی دهد. شیشه کریستالیا فقط از شیشه های ایمنی سکوریت شده یا چند لایه استفاده می کند که سازگار با محیط زیست نیز هستند.

عایق صدا با شفافیت بصری کامل:

یکی از رایج ترین سوالات در مورد پارتیشن های شیشه ای مربوط به ویژگی های عایق صدا است. ما می توانیم به شما اطمینان دهیم که دیوارهای شیشه ای سطح عایق صوتی مشابه دیوارهای شیتروک معمولی دارند که حدود 20-30 دسی بل است.

منطقه بندی فضا با حداقل هزینه:

ساخت و ساز نباید استرس زا و پرهزینه (با قیمت بالا) باشد. اکثر دیوارهای جداکننده را می توان در عرض 1-2 روز نصب کرد که در مقایسه با ساخت سنتی بسیار چشمگیر است. علاوه بر این، قیمت پارتیشن شیشه ای  بسیار جذاب تر است.

افزایش میزان نور طبیعی:

فضای سبک و مطبوع با پارتیشن های شیشه ای کریستالیا به راحتی قابل دستیابی است. اجازه دهید نور خورشید وارد شود و در هزینه های انرژی صرفه جویی کنید!

امروزه از پارتیشن های شیشه ای به عنوان یکی از دیوارهای مدرن استفاده می شود. اکثر افراد در محیط اداری از این نوع پارتیشن استفاده می کنند، زیرا مزایای زیادی برای آنها دارد. توجه داشته باشید که با توجه به مزایای فراوان این نوع پارتیشن در انواع مختلفی تولید می شود تا بتوانید بر اساس سلیقه و نیاز خود یکی را انتخاب کرده و در فضای مورد نظر از آن استفاده کنید. حال توجه داشته باشید که آشنایی با انواع پارتیشن ها بسیار حائز اهمیت است که در ادامه آن را برای شما بررسی می کنیم.

تفاوت بین پارتیشن های شیشه ای و دیوارهای گچی و آجری

امروزه افراد زیادی هستند که از پارتیشن شیشه ای در محیط های مختلف استفاده می کنند. در واقع می توان گفت که این پارتیشن جایگزین مناسبی برای دیوارهای گچی و آجری است و می تواند فضای داخلی ساختمان را زیباتر کند. بسیاری از مردم اکنون فکر می کنند که فقط می توانند از پارتیشن های شیشه ای در فضای اداری استفاده کنند. اما باید توجه داشت که اینطور نیست و امروزه بسیاری از افراد از چنین طرحی در منازل خود استفاده می کنند.

پارتیشن ریلی شیشه ای

در بالا پارتیشن شیشه ای را با گچی مقایسه کردیم ولی در این مورد صحبت نکردیم که می توان این پارتیشن ها را ریلی ساخت. تولید و طراحی پارتیشن ریلی علاوه بر مزایایی که اعلام شد، می تواند باعث چند کاربری شدن فضا شود.

شیشه های مورد استفاده در پارتیشن های شیشه ای

برای تهیه پارتیشن شیشه ای از انواع شیشه استفاده می شود که هر کدام دارای طرح و نوع متفاوتی هستند. به عنوان مثال یکی از مدل ها شیشه ساده است که جنس امنیتی دارد و به صورت ساده استفاده می شود. مثلا افرادی که به دنبال استفاده از پارتیشن شیشه ای ساده در محیط هستند از این نوع شیشه یعنی شیشه سکوریت ساده استفاده می کنند تا محیط را به راحتی آماده کنند.

یکی دیگر از مدل های شیشه ای که در ساخت پارتیشن شیشه ای استفاده می شود، شیشه طرح دار است که در مدل های مختلف موجود است و شما می توانید بر اساس سلیقه و نیاز خود یکی را انتخاب کنید. شیشه لمینت یکی دیگر از پرکاربردترین شیشه ها در طراحی و اجرای پارتیشن شیشه ای می باشد. توجه داشته باشید که این نوع شیشه زیبایی بیشتری به محیط می بخشد و اگر به هر دلیلی می خواهید فضای زیباتری در محیط ایجاد کنید، انتخاب این شیشه مناسب تر به نظر می رسد.

انواع پارتیشن شیشه ای

شیشه به کار رفته در پارتیشن شیشه ضد ضربه می باشد.

پارتیشن شیشه ای اداری

استفاده از پارتیشن شیشه ای در محیط اداری مزایای زیادی دارد. به عنوان مثال، فضای کاری را بزرگتر نشان می دهد و همچنین تعامل و همکاری کارکنان را با چنین طراحی افزایش می دهد. از طرفی هزینه نصب پارتیشن اداری نیز کمتر از ساخت دیوارهای ثابت است و نیازی به تغییر کلی در محیط نیست. زیرا به راحتی در محیط نصب می شوند.

یکی دیگر از ویژگی های این نوع پارتیشن در محیط اداری کاهش مصرف انرژی است زیرا دیگر نیازی به استفاده از لامپ های زیاد در طول روز نیست. زیرا این نوع پارتیشن ها در زاویه تابش نور خورشید نیز تاثیر دارند.

مزایای پارتیشن شیشه ای

پارتیشن های شیشه ای عایق خوبی در برابر صدا هستند. همانطور که احتمالا می دانید یکی از آزاردهنده ترین مشکلات در محل کار ایجاد صدای اضافی است. حال می توانید با استفاده از پارتیشن های شیشه ای این مشکل را به طور کامل حل کنید زیرا شیشه این سازه به عنوان عایق صدا عمل می کند.

بازسازی کم قیمت: اگر به دنبال تغییر در محیط کار هستید و می خواهید محیط را جذاب تر کنید، استفاده از پارتیشن های شیشه ای را به شما پیشنهاد می کنیم. شما می توانید با کمترین هزینه و بدون نیاز به ابزار خاصی این نوع پارتیشن را در محیط مورد نظر خود نصب کنید.

قابلیت استفاده از نور بیشتر: یکی از مزیت های اصلی پارتیشن های شیشه ای امکان استفاده بیشتر از نور طبیعی است. به طوری که نصب آن در محیط حتی در گوشه و کنار می تواند منجر به دریافت نور طبیعی شود.

 

خرید پارتیشن شیشه ای

حال با توجه به مطالبی که در این مدت گفته شد ممکن است علاقه مند به استفاده از چنین لیوان هایی در محیط های مورد نظر خود باشید اما طرز تهیه و استفاده از این لیوان ها را ندانید. به همین دلیل ما برای شما یک پیشنهاد داریم و آن انتخاب شیشه سپنتا است که تولید کننده پیشرو در زمینه شیشه های ساختمانی است.

شرکت نوآوران سپنتا گلس از سال 1381 فعالیت خود را در زمینه طراحی و اجرای مدرن نما آغاز کرده و هم اکنون با بهره گیری از نیروی انسانی متخصص و ماشین آلات به روز می تواند بهترین عملکرد را در این زمینه داشته باشد.

با مراجعه به سایت می توانید از خدمات و محصولاتی که ارائه می دهد مطلع شوید

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.