با قوی ترین سیستم امنیتی جهان آشنا شوید

0

در جهان هوشمند امروزی، امنیت مسئله بسیار مهمی می باشد. بنابراین اکثر شبکه های مرتبط با نسل جدید اینترنت، در سدد ایجاد یک سطح امنیتی نفوذناپذیر هستند. مونرو (Monero)، یکی از این شبکه ها می باشد که بر پایه تکنولوژی بلاک چین فعالیت می کند. در فضای بازار ارز دیجیتال، مونرو را به سطح امنیت بسیار بالایی که دارد می شناسند و امنیت این شبکه، زبانزد خاص و عام است. همین موضوع، یکی از دلایل خرید مونرو برای سرمایه گذاران می باشد که خیال آن ها را از بابت امنیت سرمایه گذاری خود راحت می کند. در این مقاله شما را با شبکه مونرو آشنا می کنیم و خرید مونرو را آموزش می دهیم تا شما هم بتوانید از این ارز دیجیتال امن و پر طرفدار استفاده کنید.

امنیت

قوی ترین سیستم امنیتی جهان

مونرو یکی از ارزهای دیجیتال پیگیر گریز حوزه حریم خصوصی می باشد که نسبت به سایر کوین های این دسته، شهرت بیشتری دارد. از این ارز دیجیتال در فضای دارک وب هم استفاده زیادی می شود؛ چرا که تراکنش های مونرو امکان پیگیری ندارند و مبدا و مقصد آن ها مشخص نیست! بنابراین، کسانی که می خواهند تراکنش های خود را در بالاترین سطح امنیتی انجام دهند، از خرید مونرو استقبال می کنند. شبکه مونرو حتی نسبت به بیت کوین و سایر شبکه های نیمه ناشناس هم امنیت بیشتری دارد. پس از این شبکه، سیستم هایی مانند دش (Dash) و زی کش (Zcash)، از نظر امنیت در رتبه های بعدی قرار می گیرند.

مونرو در آپدیت های خود نیز، روی افزایش امنیت شبکه بیش از سایر موارد تمرکز می کند. چندی پیش، برای هک این شبکه جایزه ای میلیون دلاری گذاشته شد و هکرهای کلاه سفید تمام دنیا به سمت آن هجوم آوردند. با این حال، کسی نتوانست سیستم های امنیتی مونرو را غیر فعال کند و به آن نفوذ کند. پس از این اتفاق، امنیت شبکه مونرو بیش از پیش مورد توجه قرار گرفت و تقاضای خرید مونرو نیز افزایش یافت.

ارز دیجیتال مونرو

آشنایی با ارز دیجیتال مونرو

شبکه Monero، از ارز دیجیتالی به همین نام و با نماد XMR پشتیبانی می کند. شما می توانید با خرید مونرو، از امکانات این شبکه استفاده کنید و تراکنش های خود را به امن ترین شکل ممکن به ثبت برسانید. این ارز دیجیتال، جایگاه خوبی هم در بازار دارد و نام آن از سال 2014 تا کنون، در بین برترین رمز ارزهای بازار به چشم می خورد. اکنون مونرو حدود 8 سال قدمت دارد و عمر بلند آن نیز عامل دیگری برای اثبات اعتبار این ارز دیجیتال می باشد. همین عامل، می تواند خیال سرمایه گذاران را از خرید مونرو راحت کند. عرضه کم و ثابت ارز دیجیتال XMR نیز، مانع بروز تورم در این کوین می شود و ارزش آن را حفظ می کند.

فارغ از همه این مسائل، مونرو یک کوین نوسانگر است و هدف عموم سرمایه گذاران از خرید آن، کسب سود است. اما آیا خرید مونرو واقعا سودآور است؟ بررسی سوابق قیمت مونرو، می تواند شما را در رسیدن به پاسخ این سوال یاری کند. با مراجعه به سایت هایی مانند کوین مارکت کپ و تریدینگ ویو، می توانید سوابق قیمت مونرو را به صورت آماری یا نموداری بررسی کنید. پس از آن، دید بهتری نسبت به خرید مونرو به دست می آورید و می توانید برای انجام این کار اقدام کنید.

خرید مونرو

اقدامات لازم برای خرید مونرو

پس از کسب اطلاعات لازم درباره قیمت مونرو و سایر ابعاد این ارز دیجیتال، می توانید برای خرید آن اقدام کنید. اقدامات شما برای خرید مونرو شامل چند مرحله متفاوت است که همگی در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شوند. اولین اقدام شما برای خرید مونرو، انتخاب یک صرافی ارز دیجیتال مطمئن و عضویت در آن می باشد. خود فرایند عضویت، شامل دو مرحله ثبت نام و احراز هویت است که در عموم صرافی ها به یک شکل انجام می شود. بعد از تکمیل عضویت، می توانید با مراجعه به صفحه کیف پول، موجودی تومانی حساب خود را افزایش دهید تا موجودی لازم برای خرید مونرو فراهم شود. پشتیبانی 24 ساعته صرافی، می تواند در انجام تمامی این مراحل شما را یاری کند.

در گام بعدی، به صفحه خرید و فروش مونرو می روید و با پر کردن کادر سبز رنگ، سفارش خرید مونرو را ثبت می کنید. تمام چیزی که برای خرید مونرو لازم دارید، با انجام همین مراحل فراهم می شود و شما به یکی از سرمایه گذاران ارز دیجیتال XMR تبدیل می شوید. اکنون می توانید این ارز دیجیتال را به کیف پول شخصی خود انتقال دهید تا با خیال راحت تری از آن نگهداری کنید. با این حال، برخی از صرافی های ارز دیجیتال از جمله بیت ایمن، امکان خرید ارز دیجیتال مونرو و ذخیره امن آن در صرافی را هم به شما می دهند. این صرافی ها با برخورداری از کیف پول آفلاین چند امضایی، بستر امنی را برای ذخیره کوین های مونرو و سایر ارزهای دیجیتال فراهم می کنند.

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.