آشنایی با انواع زنجیر طلا موجود در بازار

0

ممکن است باور نکنید؛ اما دانستن مدل‌های مختلف زنجیر طلا و استفاده از آن‌ها می‌تواند تاثیر فوق العاده ای بر روی استایل و تیپ شما داشته باشد. با داغ شدن بازار مد و فشن، تمامی جواهرسازان و طلاسازان در تلاش هستند تا با طرح مدل‌های جدیدتر، توجه همه را به خود جلب کنند. در این مقاله، با مشهورترین مدل‌های زنجیر طلا که بهتر است داشته باشید، آشنا خواهید شد. پس با ما همراه شوید.

انواع  زنجیر طلا زنانه در بازار موجود است که میتوانید با توجه سلیقه خود نسبت به خرید آنها اقدام نمایید.

تقسیم بندی زنجیر طلا زنانه

زنجیرهای طلا در حالت کلی به سه نوع تقسیم می‌شوند.

  1.  زنجیرهای طرح بافت یا Texture design chains: زنجیر گندمی، طنابی، توپی، بیزانس و پاپکورن جزو این دسته هستند.
  2. زنجیرهای مدرن یا Modern chains: زنجیر طلا هرینگبون یا تیغ ماهی، امگا، سنگاپوری، باکس و ماری جزو این دسته هستند.
  3. زنجیرهای کلاسیک یا Classic chains: زنجیرهای رولو، کورب، ملوانی، فیگار و رولو جزو این دسته هستند.

از میان این سه دسته، در اکثر مواقع مدل‌های طرح بافت و مدرن بدون نیاز به آویز یا پلاک استفاده می‌شوند. بنابراین، در صورتی که دوست دارید از مدال یا پلاک استفاده کنید، بهتر است به سراغ زنجیرهای گروه کلاسیک بروید.

معرفی مشهورترین انواع زنجیر طلا

اکنون که با گروه بندی‌های اصلی زنجیرهای طلا آشنا شده‌اید، زمان آن رسیده است تا از مشهورترین نمونه‌های زنجیر طلا نیز یک شناخت کامل پیدا کنید.

  •  زنجیر طلا هرینگبون

هرینگبون به معنای تیغ ماهی است. دلیل آن هم مشخص است؛ این زنجیر به دلیل شباهت بسیاری که به ساختار تیغ ماهی دارد، هرینگبون نام گذاری شده است. سطح این زنجیر صاف است و مقداری لغزنده است. به دلیل لیز بودن بافت آن، به زیبایی بر روی دست یا گردن می‌نشیند و نمای جذابی ایجاد می‌کند.

  •  زنجیر طلا کارتیه

کارتیه که در ایران با نام کارتیر نیز شناخته شده است، یکی از مشهورترین برندهای طراحی و ساخت طلا و جواهرات است. این شرکت فرانسوی، با ساخت زنجیرهای فوق العاده و خاص خود، توانسته است نام خود را بر سر زبان‌ها بیندازد. یکی از زیرشاخه‌های زنجیر طلا کارتیه، زنجیر فیگارو است که با نام زنجیر کارتیه ترکیبی نیز شناخته می‎شود.

زنجیر طلا کارتیه یکی از معروفترین انواع زنجیر طلا در بازار است.

  •  زنجیر طلا ملوانی

در میان انواع زنجیر طلا، زنجیرهای طلای مارینر یا ملوانی، نوعی از زنجیر هستند که هم برای آقایان و هم برای خانم‎ها کاربرد دارند و برای طیف گسترده‎ای از سلیقه و استایل قابل استفاده هستند. بافت این زنجیر شباهت زیادی به لنگر دارد و از به هم پیوستن حلقه‎های بیضی شکل کوچک ساخته شده است.

  •  زنجیر طلا ونیزی یا جعبه‌ای

این نوع زنجیر که با نام زنجیر باکسی نیز شناخته می‌شود، به جای داشتن حلقه‌های گرد، از مکعب‌های ظریف تشکیل شده است. این سنت شکنی در طراحی و ساخت زنجیر طلا، باعث شده است تا حداقل از نظر ظاهری، این نوع زنجیر در میان انواع زنجیر طلا، توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند.
از نکات مثبت این زنجیر، می‌توان به هماهنگی آن با استایل‎های گوناگون و داشتن استحکامی مثال زدنی اشاره کرد.

  •  زنجیر طلا توپی

این زنجیر طلا، در میان آقایان طرفداران بیشتری دارد؛ با این وجود، به این معنا نیست که خانم‌ها نمی‌توانند از آن استفاده کنند. ظاهر ظریف این زنجیر که از به هم وصل شدن توپ‌های بسیار کوچک تشکیل شده است می‌تواند با یک آویز یا مدال جذاب ترکیب شود و رنگی تازه به استایل شما ببخشد.

  • زنجیر طلا ماری

زنجیر ماری نیز از نظر صاف بودن و مسطح بودن سطح، شباهت زیادی به مدل زنجیر هرینگبون دارد. همچنین، بافت این زنجیر نیز مانند زنجیر تیغ ماهی لغزنده و لیز است. این زنجیرها ظرافت چشم نوازی دارند و همچنین از انعطاف پذیری بالایی برخوردار هستند. بسیاری از افراد، ترجیح می‌دهند که این زنجیرها را بدون هیچ پلاک یا مدالی بیندازند و برخی دیگر، به همراه یک آویز کوچک و ظریف از زنجیر خود استفاده می‌کنند.

زنجیر طلا زنانه مدل ماری را میتوان تکی و بدون آویز استفاده کرد.

  • زنجیر طلا اسپیگا یا گندمی

از انواع زنجیر طلا که میان بانوان شیک پوش به محبوبیت زیادی رسیده است، می‌توان به زنجیر طلای گندمی یا اسپیگا اشاره کرد. این نوع زنجیر، ظرافت مخصوص خود را دارد و می‌توانید هر طور که دوست دارید، چه با آویز و چه بدون آویز از آن استفاده کنید. این زنجیر می‌تواند یک چاشنی فراموش نشدنی، برای تیپ ایده آل شما باشد.

خرید زنجیر طلا زنانه از فروشگاه اینترنتی طلا و جواهرات راف گلد

زنجیر طلا زنانه انواع مختلفی دارد که با توجه به جنسريال ضخامت و سرح آنها میتوان هریک را با آویز یا بدون آویز طلا استفاده کرد. هریک از مدل های زنجیر طلا را میتوان با توجه به علاقه و استایل موردنظر خود انتخاب و ست کنسد. استفاده از هر یک از این مدل ها به صورت درست و در تناسب با سبک لباس پوشیدن شما میتواند مکمل مناسبی جهت تکمیل و درخشش اساپتایل شما شود. تنواع مختلف زنجیر طلا زنانه در فروشگاه اینترنتی طلا و جواهرات راف گلد موجود است. شما میتوانید با مراجعه به سایت راف گلد و بررسی انواع مدل های زنجیر طلا زنانه اقدام به خرید مئل مورد نظر خود در حداقل زمان و با مناسب ترین قیمت و کیفیت بالا نمایید.

Rate this post

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.