کسب درآمد دلاری با ربات تریدر

0

ربات تریدر چیست؟ و چگونه میتوانیم به کمک آن درآمد دلاری داشته باشیم؟ صفر تا صد

بدون شک ربات های تریدر(معامله گر) ماشین چاپ پول نیستند و فقط یک ابزار کمکی در مسیر کسب درآمد دلاری هستند که کمک میکنند بدون تخصص درحوزه معامله گری و بدون گذاشتن زمان ، در بازارهای مالی جهانی فعالیت کنیم.

خیلی از افراد در مسیر معامله گری (ترید) سال ها وقت و انرژی میگذارند ولی درنهایت بیش از ۹۰ درصد آنها با ضرر از بازار خارج می شوند ، علت های گوناگونی وجود دارد که مهم ترین آن ، بحث مدیریت احساسات است ( غرایز انسانی)

در واقع احساسات انسان هرگز سرکوب نمیشود و نیاز به مدیریت دارد ، اما مدیریت احساسات به معنای واقعی سال ها تجربه و تمرین لازم دارد ، رفتارهای هیجانی در موقع ضرر یا حتی سود ،میتواند تریدر را در بلندمدت ضرر ده و از بازار خارج کند.

شاید روی کاغذ برای کنترل احساسات فرمول ساده ای داشته باشیم اما در عمل به این سادگی ها نیست و اگر ساده بود علت شکست اصلی تریدرها نمیشد .

اما ربات تریدر  یک سیستم خودکار است که بزرگ ترین ضعف انسان ( احساسات) رو ندارد و هرگز بر اساس هیجانات تصمیم گیری نمیکند بلکه تمام تصمیمات آن منطقی و بر اساس استراتژی است که برای آن تعریف شده است.

البته ربات تریدر ضعف های دیگه انسان رو هم پوشش میده ، مثلا نظم و انضباط ، داشتن نظم در معامله گری یک اصل مهمه اما انسان ها نمیتوانند همیشه منظم و بر اساس قوانین خودشان معامله کنند.

یا پوشش ضعف خستگی جسمی و روحی ، ربات ها هرگز خسته نمیشوند اما انسانها بعد مدتی فعالیت جسمی یا فکری نیاز به استراحت دارند و این ضعف یعنی از دست دادن موقعیت های طلایی بازار.

سرعت پردازش بالا در ربات های معامله گر دیگر ویژگی است که انسان ها توانایی انجام آن را ندارند و همین ویژگی باعث میشود ۲۴ ساعته به کل بازار هدف دسترسی داشته باشیم.

شاید عجیب باشد اما فرمول اصلی موفقیت در بازارهای مالی ( معامله گری) رعایت کردن مدیریت سرمایه است ، انسان ها ممکنه به دلیل احساسات ( ترس و طمع یا حس انتقام و ..) مدیریت سرمایه رو رعایت نکنند اما ربات های تریدر هرگز در این مورد تخلف نمیکنند.

 

البته ربات های معامله گر ضعف هایی دارند وگرنه همه با خرید و نصب یک ربات بدون گذاشتن وقت و انژی پولدار میشدن…

یکی از ضعف های ربات ، گیج شدن وگیر افتادن در دام نوسانات است ( موقع انتشار اخبارمهم ) بنابراین باید از ربات های منظم و بدون احساس در کنار هوش انسان استفاده کرد تا ضعف های یکدیگر را پوشش دهند.

انتخاب ربات تریدر باید کاملا حرفه ای باشد ، چرا که ربات هایی که استراتژی و الگوریتم خوبی نداشته باشند به سادگی کل سرمایه رو در معرض نابودی قرار میدهند.

مجموعه ربات سواران از سال  ۱۳۹۹  با آزمون وخطا زیاد در حوزه ربات های تریدر هم اکنون آماده ارائه  خدمات به صورت رایگان به افرادی است که به دنبال درآمد دلاری غیر فعال و مستمر هستند .

در واقع مجموعه ربات سواران ربات های معامله گر کم ریسک و تست شده ( بیش از ۶ ماه روی حساب واقعی) را ارائه میدهد تا نیاز نباشد افراد با حساب واقعی آزمون و خطا انجام دهند. (با دلار ۴۰ هزار تومانی)

خوشبختانه برای حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده به مدت ۳ ماه بهترین ربات معامله گرش (ربات گلداسنیف) را رایگان ارائه میدهد ، این ربات روی انس جهانی طلا فعالیت میکنه و  یک تیم پشتیبانی ۲۴ ساعته  داره ، یعنی نیاز نیست نه زمان بگذارید و نه تخصصی داشته باشید ، میانگین سود آن ۱۰-۱۵ درصد به صورت ماهانه است ، با کمترین ریسک …

برای دریافت ربات تریدر و مشاوره رایگان وارد سایت رسمی این مجموعه به آدرس robatriders.com  شوید.

باتشکر

4.7/5 - (13 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.