دانلود فیلم

0

انیمیشن ( Animation )، فرایند ایجاد توهم حرکت و تغییر بوسیله نمایش سریع یک سلسله از تصاویر ثابت است که تفاوت جزئی با هم دارند. انیماتورها، هنرمندانی هستند که در ساخت انیمیشن تخصص دارند.انیمیشن را می توان بوسیله یک رسانه آنالوگ، ورق های پویانما، فیلم تصاویر متحرک، نوار ویدئو و رسانه های دیجیتال مانند فرمت های GIF، Flash و ویدئوی دیجیتالی، ضبط کرد. برای نشان دادن انیمیشن، از یک دوربین دیجیتالی، کامپیوتر یا پروژکتور و تکنولوژی های جدیدی که تولید شده اند، استفاده می شود. روش های انیمیشن سازی شامل متد ساخت انیمیشن سنتی و متدهای انیمیشن سازی استاپ موشن از اشیای دو بعدی یا سه بعدی، برش های کاغذی، عروسک و پیکرهای سفالی است. تصاویر بطور سریع و پشت سر هم، معمولا با 24، 25، 30 یا 60 فریم در ثانیه، نشان داده می شوند. انیمیشن ها در سایت های اینترنتی مانند فیلم تو سریال‌ در دسترس علاقمندان خود قرار گرفته اند.

لیگ قهرمانان حیوانات خانگی

کارتون لیگ قهرمانان حیوانات خانگی یا ابرحیوانات لیگ دی سی که با عنوانDC Super Petsنیز شناخته می‌شود، انیمیشنی ابرقهرمانی، اکشن، کمدی، خانوادگی، جنایی، فانتزی، علمی تخیلی و ماجراجویی به کارگردانی مشترک جرد استرن و سم لوین محصول کشور آمریکا است که در سال 2022 میلادی توسط سه کمپانی Warner Animation Group و DC Entertainment و Seven Bucks Productions تولید و شد.عوامل دوبله جادوی صدا شامل مدیر دوبلاژ: علی ضمیری، صداپرداز: میلاد استخری گویندگان: علی ضمیری، مصطفی جلالی، مریم کیانی زاده، سینا خدادادی، مهناز آسوده، مبینا ادهم، علی علیزاده، سعید باصری، آیناز صابری، محمد سویزی، شاهین نورایی، پدرام حسن نیا، پوریا زمانی راد، ریحانه سادات حسینی، امیرحسین صمدی، آزاده جوان، محمدرضا عابدینیف سعیده مهاجر، عادله دامغانی، سحر نخعی، زهرا صاحبی، نرگس رجایی، آرتینا صابر می باشند. فیلمنامه انیمیشن لیگ قهرمانان حیوانات خانگی را نیز جرد استرن و جان ویتینگتون براساس تیم ابرقهرمانی دی سی کامیکس، به رشته تحریر درآورده‌اند. در نسخه اصلی این انیمیشن هنرمندانی همچون دوئین جانسون، کوین هارت، کیانو ریوز، کیت مک کینون، جان کرازینسکی، ونسا بایر، ناتاشا لیون، دیه‌گو لونا، توماس میدلتیچ، بن شوارتز و غیره به صداپیشگی به جای کاراکترهای اصلی انیمیشن پرداخته‌اند.

همچنین این انیمیشن اولین بار در تاریخ 20 می سال 2022 میلادی توسط Warner Bros در سینماهای کشور آمریکا اکران خواهد شد، جالب است بدانید این فیلم قرار است 45 روز پس از اکران در سینماها، توسط سرویس ویدئویی HBO Max به صورت اینترنتی در دسترس قرار بگیرد .این انیمیشن سومین فیلم گروه وارنر Warner Animation است که با کمپانی دی سی DC Entertainment به صورت مشترک تولید شده است. با دانلود انیمیشن لیگ قهرمانان حیوانات خانگی و تماشا آن  خواهید دید که زمانی که اعضای لیگ عدالت توسط لکس لوتر ربوده می‌شوند، سگ سوپرمن، کریپتو، تیمی از حیوانات خانگی که به هر یک از آن‌ها قدرت‌های فوق‌العاده داده شده است را تشکیل می‌دهد. این تیم یک سگ شکاری به نام آس که فوق‌العاده قوی و نابود نشدنی است، یک خوک به نام پی‌بی که می‌تواند به یک غول بزرگ تبدیل شود، یک لاک پشت به نام مرتون که فوق سریع می‌شود و یک سنجاب به نام چیپ که قدرت الکتریکی به دست می‌آورد را شامل می‌شود…

سونیک خارپشت 2

انیمیشن سونیک خارپشت 2 یا سونیک هچ هاگ2 یک انیمیشن در ژانر اکشن، علمی تخیلی، کمدی، خانوادگی و ماجراجویی محصول سال 2022 کشورهای آمریکا و ژاپن به کارگردانی جف فاولر است که توسط سه کمپانی Paramount Pictures و Sega Sammy Group و Original Film منتشر شد.هنرمندانی چون بن شوارتز (صداپیشه)، ادریس البا (صداپیشه)، کالین اوشاگنسی (صداپیشه)، جیم کری، جیمز مارسدن، تیکا سومپتر، ناتاشا راثول، شمر مور و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلمنامه این فیلم را نیز پت کیسی، جاش میلر و جان ویتینگتون براساس داستانی از پت کیسی و جاش میلر، به قلم خود نوشته اند.

همچنین این فیلم که دنباله قسمت اول آن با عنوان Sonic the Hedgehog 2020 محسوب می‌شود، اولین بار در تاریخ 8 آوریل سال 2022 میلادی توسط Paramount Pictures در سینماهای کشور آمریکا اکران شد. جالب است بدانید سونیک خارپشت 2 براساس مجموعه بازی‌های ویدیوئی سونیک محصول کمپانی سگا ساخته شده است و همچنین تاکنون چندین انیمیشن و مجموعه مختلف نیز براساس این شخصیت محبوب و دوست داشتنی ساخته و منتشر شده است. پس از موفقیت اولین قسمت از لایو اکشن سونیک، پارامونت پیکچرز ساخت دنباله آن را به پیشنهاد جیم کری در ماه می سال 2020 تایید کرد.

فیلمبرداری اصلی فیلم نیز از ماه مارس تا ژوئن سال 2021 در ونکوور و هاوایی انجام شد و در فوریه سال 2022، پارامونت پیکچرز تایید کرد که قسمت سوم این فیلم و همچنین چندین اسپین آف با عنوان Sonic the Series با تمرکز بر روی شخصیت ناکلز Knuckles در حال ساخت می‌باشد. این انیمیشن توانسته امتیاز 6.9 را کسب کند و مدت زمان آن 121دقیقه می باشد. با دانلود انیمیشن دوبله فارسی سونیک خارپشت 2داستان جذاب آن را دنبال کنید.‌ خلاصه این انیمیشن از این قرار است که،سونیک پس از استقرار در گرین هیلز، مشتاق است ثابت کند که آنچه برای تبدیل شدن به یک قهرمان واقعی نیاز است را دارد. اما توانایی‌های او زمانی مورد آزمایش قرار می‌گیرد که دکتر رباتنیک همراه با شریک جدید خود ناکلز، بازگشته تا یک الماس قدرتمند و اسرارآمیز که گفته می‌شود قدرت تخریب تمدن‌ها را دارد را پیدا کند. حال سونیک با دستیار خود تیلز، متحد شده و با یکدیگر سفری هیجان‌انگیز را آغاز می‌کنند تا قبل از اینکه این الماس ارزشمند به دست افراد شرور بیفتد، آن را پیدا کرده و…

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.