تفاوت و مزیت باطری سپاهان نسبت به بقیه برندهای باتری ups

0

باطری سپاهان، جایگاه ویژه‌ای در صنعت حال حاضر ایران داشته و به خوبی توانایی فعالیت در سیستم‌های یو پی اس را دارد. این باطری‌ها حاصل تحقیقات دانش بنیان داخلی هستند که مطابق با استاندارد‌های جهانی طراحی و ساخته شده و تا حدود زیادی توانسته‌اند نیاز داخل را برطرف کنند و در کاربردهای مختلف عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارند.

اگر قصد دارید بدانید که این باتری‌ها چگونه توانسته‌اند تا به این حد در صنعت داخل جای خود را باز کنند و حتی جایگزین برخی از محصولات خارجی شوند، در ادامه با بررسی تفاوت و مزیت باطری سپاهان نسبت به بقیه برندهای باتری ups با ما همراه باشید.

باتری ups چیست؟

پیش از بررسی باطری سپاهان، بهتر است قدری در رابطه با خود باتری یو پی اس، بیشتر صحبت شود. باتری‌های یو پی اس، جدیدترین و کاربردی‌ترین باتری‌های صنعتی قابل شارژ هستند که در دو نوع خشک و‌تر ارائه شده و در سیستم‌های یو پی اس مورد استفاده قرار می‌گیرند. این باتری‌ها دارای جریان‌های مختلفی هستند و با توجه به نیاز انتخاب می‌شوند. این باتری‌ها بهترین گزینه برای ذخیره انرژی هستند چرا که به سرعت شارژ می‌شوند و انرژی را طولانی مدت حفظ می‌کنند و همچنین مقاومت بالایی در برابر اتصال کوتاه دارند.

باطری سپاهان

باطری سپاهان همانطور که در ابتدا گفته شد یکی از بهترین برندهای حال حاضر در ایران است که مشخصات فنی بسیار خوبی داشته و حتی می‌تواند جایگزین برخی محصولات خارجی هم باشد. شرکت سپاهان باتری، یکی از فعال‌ترین شرکت‌های تولید باتری در ایران است که بخش زیادی از نیاز صنعت داخلی را به بهترین شکل فراهم می‌کند. در رابطه با مشخصات فنی باطری سپاهان در ادامه صحبت خواهد شد اما در اینجا لازم به ذکر است که محصولات سپاهان باتری برای رفع نیازهای داخلی و قطع وابستگی به محصولات خارجی تولید می‌شوند و به همین واسطه باید دارای کیفیت و کارایی مطلوبی باشند و با توجه به میزان بالای فروش این برند، می‌توان نتیجه گرفت که شرکت سپاهان در این کار موفق بوده است.

باطری سپاهان، بر اساس استاندارد‌های فنی جهانی و همچنین نیازهای داخلی ساخته شده و بنابراین در آمپر‌های زیر که رایج‌ترین آمپرهای مصرفی در صنعت ایران هستند، ارائه می‌شود:

  • 42 آمپر ساعت
  • 65 آمپر ساعت
  • 100 آمپر ساعت

چرا باطری سپاهان؟

باتری‌های یو پی اس فراوانی در بازار تحت برند‌های مختلف ایرانی و خارجی وجود دارند که هر کدام به نحوی با کیفیت هستند. در این بین، همانطور که بارها گفته شد، می‌توان باطری سپاهان را یکی از بهترین گزینه‌ها برای مصارف رایج صنعتی در نظر گرفت البته به دلایل زیر:

  • بازدهی بالا
  • گارانتی معتبر
  • عمر مفید بالا
  • دریچه تنظیم فشار
  • دانسیته انرژی بالا
  • تلفات توان بسیار پایین
  • مناسب برای کاربری Stand by
  • تولید مطابق تکنولوژی روز جهان
  • محدوده وسیع دمای قابل استفاده
  • عدم نیاز ضروری به نگهداری و سرویس

البته که این ویژگی‌ها را در بسیاری انواع دیگر باتری‌های یو پی اس می‌توان دید اما باتری‌های شرکت سپاهان از ابتدا بر روی همین مزایا و اصول توسعه یافته‌اند بنابراین عملکرد بسیار مناسبی دارند.

کاربردهای باطری سپاهان

باطری سپاهان محدودیتی برای استفاده ندارد؛ از سیستم‌های دقیق گرفته تا یک سیستم ساده ذخیره‌کننده انرژی، همگی می‌توانند به خوبی با باتری‌های UPS سپاهان فعالیت کند. البته که هیچ کاربرد مشخص و دقیقی برای این باتری‌ها وجود ندارد و هر جا که نیاز به ذخیره انرژی با تلفات توان کم بود، می‌توان از باتری‌های یو پی اس استفاده کرد اما به هر جهت برخی از کاربردهای بسیار رایج این باتری‌ها به شرح زیر هستند:

  • آسانسورها
  • دیتا سنتر ها
  • مراکز مخابراتی
  • سیستم‌های نظارتی
  • سیستم‌های پزشکی
  • سیستم‌های حفاظتی
  • برق اضطراری مراکز مختلف
  • نیروگاه‌های خورشیدی و بادی

تفاوت و مزیت باطری سپاهان نسبت به بقیه برندهای باتری UPS

یکی از موضوعات مهم در رابطه با انواع باتری‌ها مخصوصا باتری UPS، عمر مفید باتری است که در هنگام خرید حتما باید به این موضوع توجه شود. عمر مفید باتری‌ها تا حدودی به میزان و نوع استفاده و چینش درست و سایر مسائل فنی بستگی دارد اما تا حدود زیادی بسته به کیفیت خود باتری است. یکی از مهم‌ترین مزایای باطری سپاهان، عمر مفید بالا و مقاومت در برابر عوامل مخرب مانند رطوبت و گرمای محیط است که می‌تواند برای محیط‌های صنعتی بسیار مفید باشد.

همچنین موضوع مهم دیگر در رابطه با باطری سپاهان، قیمت مناسب این محصول است. در بازار می‌توان محصولات زیادی را پیدا کرد که قیمت بالایی دارند خصوصا باتری‌های خارجی؛ این محصولات معمولا از تکنولوژی‌های بسیار پیشرفته‌ای بهره می‌برند که ضرورتی در صنعت رایج ندارد و جدا از این، یک‌سری هزینه‌های مربوط به واردات نیز به قیمتشان اضافه می‌شود. اما باتری سپاهان به عنوان یک محصول داخلی، جدا از اینکه هیچ‌گونه هزینه مربوط به وارداتی را شامل نمی‌شود، با روش‌هایی بسیار بهینه تولید شده و به همین واسطه با کمترین قیمت ممکن ارائه می‌شود.

خرید باطری سپاهان

پیشتر گفتیم که باتری یو پی اس سپاهان، با قیمتی بسیار مناسب عرضه می‌شود اما اگر همچنان به دنبال قیمت پایین‌تری هستید، راه دیگری نیز وجود دارد. مجموعه فنی مهندسی هانیکا دهنده محصولات و خدمات UPS، به عنوان نماینده رسمی فروش شرکت سپاهان باتری، با حذف واسطه‌ها در مسیر خرید و ارسال محصولات دقیقا از انبار کارخانه، قیمت محصولات را به طرز چشمگیری پایین‌تر آورده است.

تمامی خدمات و محصولات مجموعه ما با مجوز رسمی از تولید کنند و توسط افراد مجرب ارائه می‌شوند و گارانتی معتبر محصول به هیچ مشکلی بر نخواهد خورد.

کلام آخر

در بین تنوع بالای انواع باتری‌های UPS از برند‌های مختلف موجود در بازار، انتخاب محصول مناسب شاید قدری سخت باشد. برخی به دنبال محصولی با ویژگی‌های فنی مناسب هستند و برخی دیگر به دنبال محصولی با قیمت مناسب؛ خب هر دوی این موارد را می‌توانید با خرید باطری سپاهان، در کنار یکدیگر داشته باشید! این محصول شرایط مناسبی دارد و ما در این نوشته تمام تلاش خود را به کار بستیم تا مهم‌ترین نکات درباره آن را با شما در میان بگذاریم.

در صورتی‌که قصد دارید اطلاعات بیشتری درباره باطری سپاهان و فرایند خرید کسب کنید، هر چه سریع‌تر با کارشناسان ما در هانیکا تماس بگیرید.

09900100987

44001200

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.