طراحی و ساخت ویلا لاکچری با خانه آنلاین

0

به کمک خدمات طراحی و ساخت ویلا میتوانید هرآنچه که از ویلای رویایی در سر دارید به واقعیت تبدیل کنید زیرا برای طراحی وساخت ویلا به خدمات با کیفیت و جامع نیاز دارید از طراحی داخلی گرفته تا خرید زمین ارائه بهترین جزئیات ممکن در ویلاسازی امربسیار مهمی است هر یکی از بخش های طراحی و ساخت ویلا باید متناسب با نیاز های ساکنین انجام شود تا باعث شود ساکنین در هر لحظه حضور در ویلای خود به لذت و احساس آرمش برسند.

پس پیدا کردن یک شرکت مهندسی معنبر مانند خانه آنلاین که از خدمات صفر تا صد طراحی و ساخت ویلا پشتیبانی میکند یک امر بسیار مهمی است. ساخت ویلا در شمال ایران که از آب هوای شگفت انگیزی برخوردار است میتواند فرصتی برای استراحت و گذراندن وقت در فضایی متفاوت باشد.

نحوه اصولی ساخت و ساز ویلا

نحوه ساخت ویلا

به چه مواردی باید درطراحی و ساخت ویلا توجه شود آیا تا به امروز به جزئیات فکر کردا اید؟یا اینکه در طراحی و ساخت ویلا کدام فرایند ها طی میشود؟در واقع  طراحی و ساخت ویلای شخصی تجربه ای است که هر فرد میتواند آن را در زندگی خود انجام دهد اما به شرطی که کارفرمای مربوطه بتواند بودجه کافی برای آن را تهیه کند. همچنین مشاوره شدن به طریق متخصصان باعث ساخت ویلا درحد کیفیت ممکن مطابق برنامه و بودجه زمان بندی انجام شود.

طراحی و ساخت ویلا فرایندی دقیق و کاملا تخصصی وپرهزینه است برای داشتن یک ویلا  با سلیقه ای شما وهمچنین طبق استاندارد ها  به خصوص در مناطق شمالی کشور.بهتر است از افرادی که از تجربه ای کافی در ساخت ویلا برخوردار است کمک گرفته شود به این استدلال که قوانین و مقررات ساخت ویلا درهر مناطق مختلف متفاوت است

شناسایی نیازها و انتظارات

کار های مهمتری است که قبل از انجام فعالیت های ساختمانی باید به آن توجه شود تعیین نیاز ها و انتظارات است این مورد را میتوان خلاصه طراحی نامید خلاصه طراحی باید شامل تصمیمات منطقی و احساسی صاحب ملک یا ویلا باشد تا تیم ها را برای اجرای پروزه راهنمایی کنند هدف اصلی  ساخت ویلا باید به طور خلاصه طراحی گنجانده شوند خلاصه طراحی جایی است که انتظارات و نیاز هارابه روشی واقع بینانه و صحیح ارائه بدهد.

در خلاصه طراحی ممکن است موارد زیر لحاظ شوند:

  • عادات و ساختارخانواده در زندگی (نیاز های مورد نیاز زندگی در ویلا)
  • هدف های استفاده از فضای خارجی و داخلی ویلا
  • معلوم بودن تعداد اتاق ها و عملکرد آنها
  • انتظارات مورد نیاز در دکوراسیون و طراحی داخلی
  • پیش بینی قیمت ها و تعیین فرصتهای مالی
  • برنامه ریزی زمانی برای اتمام کار
  • نیاز های  نوجوانان و کودکان

بسیاری از مسائل ها مانند قرارداد ها و مقررات در طراحی ویلا

تشخیص و تعیین منطقه

ویلا در نهایت نوعی از املاک و مستغلات است همچنین مهمترین نکته در مورد انتخاب منطقه میباشد به عنوان صاحب یک ویلا هیچ چیز طبیعی تر از انتخاب مناسبترین مکان نیس. میخواهید ویلای شما در کدام منطقه باشد؟ و دلیل انتخاب آن ناحیه چیست؟انتخاب زندگی در یک ویلا کاملا یک انتخاب شخصی میباشدگرچه انتخاب های شخصی به سختی قابل ارزیابی و پرسش میباشد معماران برای جلوگیری از پشیمانی و تاثیرات منفی توصیه های منطقی در مورد مسائل مربوطه به منطقه را در اختیار مشتریان خود میگذارد اگر شما هم خواستار داشتن ویلا در شمال ایران میباشید.

باید شرایط زندگی در هر نقطه از منطقه های استان گیلان گلستان و مازندران برسی کنید نه تنها به وضعیت کنونی منطقه مورد نظر بلکه آینده ای آن را نیز مورد بررسی قرار دهید. به کمک نقشه های منطقه ای شرایط سرمایه گذاری ارزیابی میشود همچنین طراحی و ساخت ویلا یک سرمایه گذاری مهم در مستغلات و املاک نیز میباشد امکانات حمل و نقل امکانات زیر ساختی و اجتماعی وعوامل محیطی باید در نظر گرفته و برسی شود ممکن است منطقه ای انتخابی نیاز به برسی و ارزیابی  خصوصیات زمین را داشته باشد نوع زمین (نزدیک به جنگل یا دریا )و اقلیم آن منطقه عوامل مهمی هستند که در ساخت ویلای رویایی شما تاثیر فراوانی دارد.

تعیین هزینه ساخت ویلا

هزینه طراحی و ساخت ویلا

ساخت ویلا برای مدیریت هزینه و زمان کار بسیار سختی است با در نظر گرفتن هزینه ای زمانی کار کل هزینه ممکن است با بودجه ای که در اول تصور یا هدف گذاری شده بود مطابقت پیدا نکند و بیشتر باشد هزینه ای طراحی و ساخت ویلا به ازای هر واحد مساحت به استدلال های زیادی میتواند به مراتب بیشتر از ساخت یک آپارتمان معمولی باشد.

بنابرین برنامه ریزی مناسب و تعیین صحیح بودجه برای جریان نقدینگی از اهمیت زیادی برخوردار است به این ترتیب زمان و کیفیت مطلوب برای حرکت به طراحی و ساخت ویلا باکمترین  مشکل امکان پذیر خواهد بود. تعیین بودجه ای که در هر مرحله ای از کار باید هزینه شود در ابتدای کار و تهیه ای جدول جریان نقدینگی  کار مهمی است که باید توسط مشاوران مربوطه برای شما به عمل آید.

از آنجایی که ساخت ویلا یک مسئله بسیار شخصی بوده است نسبت به سرمایه گذاری در املاک تجاری انعطاف پذیری زیادی برای بودجه بندی لازم وجود دارد با این حال اگر تیم پروژه به خوبی انتخاب شود باید میزان بودجه مالک ویلا تا جایی که میتواند در نظر بگیرد تا در مراحل پیش آمده  هشدار های لازم  را بدهد همه این موارد نیازمند متخصصان و برنامه ریزی آنان دارد.

طراحی معماری و دکوراسیون داخلی

وقتی تصمیم  به طراحی ویلای رویای خود میگیرید اولین کار بسیاری از عموم افراد معمولا بررسی پروزه ها وطرح های ویلا طبق سلیقه و علایق است چیزی جذاب تر از این وجود ندارد که هنگامی که تصمیم به طراحی و ساخت ویلای خود میگیرید معمار شما بزرگترین دستیار شما در عملی یااجرایی کردن پروژه ها باشد انتخاب کردن یک معمار مناسب یکی از مهمترین تصمیمات در این فرایند نیز میباشد همچنین روابط خوبی که با معمار برقرار میکنید میتواند در کیفیت نهایی کار تاثیر مطلوبی نیز داشته باشد.

راه حل های فنی و مهندسی

فرآیند معماری و طراحی داخلی نباید مستقیما از راه و حل های ههندسی در نظرگرفته شود. سیستم های گرمایشی سیستم سازه ای ساختمان  تهویه تاسیسات بهداشتی  شبکه های برق و روشنایی باید طبق طراحی معمار اجرا شود راه و حل های مهندسی باید نه تنها با توجه به مرحله ساختو ساز  بلکه با توجه نمودن به روند استفاده ساکنان انتخاب شود.

فضاهای مورد نیاز در ویلا

ممکن است هر ویلا با توجه به نیاز های ساکنین از فضاهای مختلفی  ساخته شود.باتوجه و متناسب با کاربردی که ویلا دارد میتوان فضا های مورد نیاز را به سه قسمت تقسیم بندی کرد:

  • فضاهای اصلی
  • فضا های تفریحی
  • فضا های خدماتی

فضاهای اصلی فضاهایی هستند که نیاز های مورد نیاز اولیه را تامین میکنند مانند آشپزخانه سرویس ها اتاق خواب ها و…

فضا های تفریحی فضاهای هستند که معمولا ما از داشتن انها در آپارتمان محروم هسیتم به همین دلیل میتوان یکی از دلایل اصلی برای انتخاب ویلا دانست. اگر بخواهیم به فضاهای تفریحی اشاره کنیم استخر های خصوصی و سالن های ورزشی سونا و جکوزی فضای سبز و باغات ها نیز هستند.

و اما فضاهای خدماتی یکی از فضاهایی است که برای  اینکه نباز های ساکنین ویلا را به خوبی تامین کند به چند تعداد نیز ازآن فضا نیازمند است. به عنوان مثال فضاهای مانند لاندری آشپزخانه کثیف انباری داخلی و خارجی و تاسیسات و..اما باعث نمیشود که ویلایی که از این فضاها تشکیل شده یک ویلای خاص یا شیکتری باشد. برای این که ویلای رویایی خود را داشته باشید باید از متخصصان معماری مشاوره لازم را نیز داشته باشید.

منبع: https://onlineev.net/category/business/

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.