پد سلولزی کولر | قیمت پد سلولزی کولر را از نیکاسان بخواهید

0

فروشگاه نیکاسان عرضه کننده پد سلولزی کولر از بهترین برندهای تولید کننده پد سلولزی است. قیمت پد سلولزی کولر به عوامل مختلفی بستگی دارد. شما می توانید با مراجعه به سایت نیکاسان از قیمت پد سلولزی کولر مطلع شوید.

بسیاری از مردم با شروع فصل تابستان، با مشکل چگونگی تحمل گرما و کار کردن در این شرایط آب‌وهوایی سخت روبرو هستند. خوشبختانه کولر آبی می‌تواند با خنک کردن محیط خانه یا محل کار تا حد زیادی این مشکل را رفع کند. این تجهیزات خنک‌کننده در انواع مختلفی تولید می‌شوند. برخی از این کولرها به واسطه داشتن پد سلولزی در سیستم سرمایشی خود به کولرهای سلولزی معروف هستند. شما باید بر اساس شرایط جغرافیایی منطقه، وضعیت استقرار ساختمان، بودجه و بسیاری فاکتورهای دیگر بهترین و مناسب‌ترین نوع کولر را انتخاب نمایید.

پد سلولزی کولر

پدهای سلولزی از چندین ورق کاغذی سلولزی که به صورت یکپارچه و منظم در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند، ساخته شده اند. این پد‌ها به دلیل نوع جنس و چیدمان مقاومت بالایی در برابر هرگونه مواد شیمیایی و فساد دارند. پدهای سلولزی در کولرها نقش یک واسط تبخیری را بازی می‌کنند. در واقع عملکرد این محصولات دقیقا مشابه پوشال‌های معمولی است، اما کارایی و کیفیت بالاتری نسبت به پوشال های معمولی دارد. همانطور که می‌دانید در کولرهای آبی باید آب در سطح یک واسط تبخیری به جریان افتد، سپس واسط مورد نظر در مقابل جریان هوای آزاد قرار گرفته و پس از انتقال هوای گرم به محیط بیرون، هوایی مرطوب و خنک را به درون اتاق بفرستد. در حقیقت وظیفه اصلی پدهای سلولزی خنک‌سازی هوا است. بدون این پدها یا پوشال نمی‌توان هوای اطراف را جذب کرد و دمای آن را پس از عبور از آب خنک به دمای مطلوب رساند. در کولرهای آبی جریان آب به طور یکنواخت در لایه‌های نازک و درهم تنیده پدهای سلولزی پخش شده و تا چند روز باقی می‌ماند، سپس موتور و سایر قطعات داخلی کولر جریان باد را از طریق مکش در مقابل پدهای سلولزی آن قرار می‌دهند. در اثر تماس هوا با قطرات آب روی پدها عملیات خنک‌سازی انجام شده و مقدار مشخصی از هوای خنک به بیرون منتقل می‌شود. امروزه بسیاری از تولیدکنندگان کولرهای آبی به جای پوشال از پدهای سلولزی استفاده می‌کنند، زیرا این محصولات به عنوان واسط تبخیری مزایای زیادی را به همراه دارند. تمام فواید استفاده از پدهای سلولزی ناشی از جنس کاغذ مورد استفاده در ساخت آن‌ها است. کاغذ به کار رفته در این پدها از کرافت است که قابلیت جذب آب بالایی دارد و در عین حال در مقابل فرسایش و فاسد شدن توسط آب مقاوم است.

عوامل موثر بر قیمت پد سلولزی کولر

در هنگام خرید پد سلولزی کولر باید به فاکتورهای متعددی توجه کنید که این عوامل روی قیمت محصول نیز تاثیرگذار هستند. اگر قصد خرید این نوع پدها را دارید، باید مدل کولر خود را بدانید، برای مثال اگر می‌خواهید برای کولر آبی 7000 پد سلولزی بخرید، باید از فروشگاه پد سلولزی کولر 7000 خریداری کنید. به طور قطع قیمت پدهای سلولزی کولر 7000 از پد سلولزی 5000 کولر بیشتر است. یکی دیگر از پارامترهای قابل توجه در هنگام خرید این محصولات، نوع سیستم سرمایش کولر و همچنین وزن پد سلولزی است، برای مثال سیستم سرمایشی کولر آبی خانگی قیمت کمتری نسبت به سیستم کولر صنعتی دارد. بنابراین نوع پد سلولزی مورد استفاده در این دو نوع سیستم نیز چه از نظر ساختاری و چه از نظر قیمت با یکدیگر متفاوت است.

توجه داشته باشید که اگرچه قیمت پد سلولزی مخصوص کولر نسبت به پوشال بیشتر است، اما با وجود مزایای زیاد آن می‌توان از این مسئله چشم‌پوشی کرد. برای افزایش کارایی کولر خود و همچنین ایجاد هوای مطلوب بهتر است که از کولرهای آبی مجهز به پدهای سلولزی استفاده کنید. اکنون اگر به دنبال خرید پد سلولزی هستید، فروشگاه نیکاسان عرضه کننده بهترین پدهای سلولزی کولر است. نیکاسان پدهای سلولزی مختلفی را در ضخامت و اندازه‌های گوناگون به بازار عرضه می کند. در واقع نیکاسان در این زمینه به عنوان یکی از بهترین فروشگاه‌های اینترنتی در ایران به شمار می‌رود. شما مشتریان گرامی می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر یا استعلام قیمت محصولات با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.