مقایسه سرخ کن نینجا و فیلیپس؛ کدام بهتر است؟

0

سرخ کن نینجا و فیلیپس دو برند موفق و پرفروش در بازار لوازم خانگی هستند که از نظر عملکرد و کیفیت رای مخاطبان بسیاری را به خود جلب کرده‌اند. در ادامه با ما باشید تا این دو برند سرخ کن بیشتر آشنا شوید.

سرخ نینجا و فیلیپس چه تفاوتی دارند؟

از آنجا که نینجا و فیلیپس برندهای معروف در این حوزه لوازم خانگی هستند، انتخاب بین آن‌ها دشوار است و به همین دلیل بسیاری از افراد میپرسند سرخ کن نینجا بهتره یا فیلیپس و به همین جهت تصمیم گرفته‌ایم تا در این مطلب به طور کامل به مقایسه این دو برند مطرح بپردازیم.

تنوع سرخ کن فیلیپس بیشتر است

سرخ کن فیلیپس از نظر مدل و طراحی دارای تنوع بیشتری نسبت به سرخ کن نینجاست. از این رو اکثر کسانی که علاوه بر عملکرد، طراحی و تنوع محصول برایشان مهم است به سراغ برند فیلیپس می‌روند.

بدنه سرخ کن نینجا مقاوم‌تر است

سرخ کن فیلیپس نسبت به سرخ کن نینجا بدنه متفاوتی دارد. در ساخت بدنه سرخ کن فیلیپس از پلاستیک مشکی و مقاوم در برابر حرارت استفاده شده در حالیکه که در ساخت بدنه سرخ کن نینجا از ترکیب پلاستیک مشکی مقاوم و استیل ضدزنگ استفاده شده است. طبیعی است که مقاومت و کیفیت مواد سازنده سرخ کن نینجا به نسبت سرخ کن فیلیپس بالاتر باشد.

سرخ کن نینجا قدرت بیشتری دارد

یکی از مهمترین معیارها در انتخاب هر دستگاه برقی، توجه به قدرت دستگاه است که با وات سنجیده می‌شود. سرخ کن نینجا در مدل‌هایی با ظرفیت مشابه دارای قدرت بیشتری نسبت به سرخ کن فیلیپس هستند.

سرخ کن دوقلو محصول اختصاصی نینجا

یکی از تکنولوژی‌ها و تغییراتی که نینجا در ساخت سرخ کن به کار گرفته است، طراحی و تولید سرخ کن دوقلو است. سرخ کن دوقلو مختص برند نینجاست و این نوع طراحی و عملکرد را در برند فیلیپس نخواهید دید. سرخ کن دوقلو نینجا در دو مدل با ظرفیت‌های 7.6 لیتر و 9.5 لیتر طراحی شده و نظر بسیاری از کاربران را توانسته به خود جلب کند. همچنین سرخ کن‌ دوقلو نینجا دارای 6 برنامه پیش فرض برای پخت و پز، کبابی کردن، سرخ کردن بدون روغن، تردکردن، گرم کردن مجدد، خشک کردن میوه و سبزیجات است. همچنین سرخ کن دوقلو نینجا به شما این امکان را می‌دهد که در یک لحظه دو غذای متفاوت با دستورهای متفاوت را تهیه و نوش جان کنید. سرخ کن دوقلو علاوه بر ظرفیت بیشتر، مدت زمان پخت را بسیار کاهش داده و برای خانواده‌های نسبتا پرجمعیت بهترین گزینه است.

سرخ کن نینجا با تکنولوژی MaxCrisp

یکی از تکنولوژی‌های حرفه‌ای در سرخ کن نینجا قابلیت ترد کردن موادغذایی بدون آسیب دیدن بافت داخلی است. این قابلیت به شما این امکان را می‌دهد تا سطح خارجی موادغذایی را کاملا ترد و طلایی کنید و بافت داخلی آن‌ها را کاملا نرم و پخته نگه دارید.

سرخ کن فیلیپس با تکنولوژی RapidAir

یکی از قابلیت‌هایی که در سرخ کن‌های فیلیپس مشاهده خواهید کرد، تکنولوژی RapidAir است که با گردش سریع جریان هوا در داخل محفظه سرخ کن، از ماندن بود در آن جلوگیری می‌کند.

فناوری پخت در سرخ کن نینجا و فیلیپس

فناوری پخت یکی از گزینه‌هایی است که باعث تفاوت در سرخ کن نینجا و فیلیپس شده است. سرخ کن نینجا دارای فناوری‌های زیر است که در سرخ کن فیلیپس نخواهید دید.

  • Cook & Crsip:این فناوری غذا را به صورت ترکیبی از پخت و سرخ کردن تهیه می‌کند و طعمی لذیذ در بافت غذا ایجاد می‌کند.
  • Air Roast: این فناوری روند طبخ غذا را مانند طبخ در فر پیش می‌برد.
  • Air Broil:این فناوری تهیه غذا را به صورت گریل شده پیش میبرد و طعمی بی‌نظیر به غذای شما می‌دهد.

و اما فناوری‌هایی که در سرخ کن فیلیپس به کار رفته است عبارت‌اند از:

  • TurboStar: این فناوری در سرخ کن فیلیپس باعث می‌شود غذا در مدت زمان کوتاه‌تر، کاملا پخته شود.
  • Keep Warm: این فناوری، پس از اتمام فرآیند پخت به طور اتوماتیک غذا را گرم نگه می‌دارد.
  • Defrost: این فناوری برای یخ زدایی از موادغذایی منجمد مورد استفاده قرار می‌گیرد.

جمع بندی

اگر شما هم در خرید سرخ کن نینجا و فیلیپس دچار تردید هستید، باید بدانید که سرخ کن نینجا تنوع کمتری دارد اما از نظر عملکرد و کیفیت می‌تواند از سرخ کن فیلیپس در رتبه بالاتری قرار بگیرد.

منبع: مجله ردکارت

5/5 - (2 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.