تابلو چلنیوم؛ اولین انتخاب مغازه داران و صاحبین فروشگاه ها

0

انتخاب تابلو تبلیغاتی مناسب برای مغازه، یکی از دغدغه ها و چالش های بزرگ افراد است. چون این را همه می‌دانند که مشتری در بسیاری از مواقع جذب تابلوی سردر مغازه می‌شود و بعد از کسب اطلاعات مورد نیازش از روی آن، وارد مغازه شده و خریدهای خود را انجام می‌دهد. به همین خاطر هم همه کسانی که در حال راه اندازی مغازه، بوتیک و فروشگاه های بزرگ هستند از همان ابتدا در اینترنت و در کوچه و بازار می‌گردند تا بتوانند بهترین تابلو تبلیغاتی را پیدا کنند. جالب است بدانید اکثر این افراد در نهایت به این نتیجه می‌رسند که تابلو چلنیوم، بهترین و مناسب‌ترین گزینه است!

شما هم اگر در جستجوی تابلو تبلیغاتی برای نصب در قسمت ورودی مغازه هستید. یا اگر می‌خواهید لوگو یا نام برندتان روی یک تابلوی سه بعدی اجرا شود و آن را به عنوان المان تزئینی روی دیوار داخلی فروشگاه نصب کنید. بدانید که تابلو و حروف سه بعدی چلنیوم مناسب‌ترین گزینه برای شما هستند. پس دیگر لازم نیست از کسبه بازار و تابلوسازها و … پرسوجو کنید و بابت پیدا کردن تابلوی مناسب، وقت بیهوده بگذارید. فقط کافیست تا انتهای این مقاله با ما همراه باشد!

تابلو چلنیوم چیست؟

چلنیوم نوعی آلیاژ بر پایه آلومینیوم است که خواصی مشابه با آلومینیوم دارد منتهی چون با دیگر آلیاژها هم ترکیب می‌شود، انعطاف پذیری و ماندگاری بیشتری نسبت به آن دارد. این آلیاژ حدود 20 سالی است که در صنعت تابلوسازی مورد استفاده قرار می‌گیرد و امروزه به عنوان یکی از بهترین متریال ها برای ساخت انواع تابلو تبلیغاتی سه بعدی و برجسته، معرفی می‌شود.

تابلو ساخته شده با ورق های چلنیوم، تابلو چلنیوم نامیده می‌شود. البته این تابلو تماما از چلنیوم نیست، بلکه فقط لبه حروف یا اشکال سه بعدی آن جنس چلنیومی دارند و سایر قسمت ها با بکارگیری متریال های دیگر ساخته می‌شوند. به طور مثال رویه و رُخ حروف و اشکال در این تابلوها، از پلکسی گلاس هستند. یا زمینه آن ها غالبا از PVC ساخته می‌شود.

مدل های مختلف تابلو چلنیوم که بد نیست بشناسیدشان!

تابلو چلنیوم یکی از آن تابلوهایی است که در طرح های متنوع ساخته می‌شود و انواع گوناگون دارد. همه این طرح ها هم برای مغازه ها مناسب اند. به همین خاطر تصمیم گرفتیم آن ها را به شما معرفی کنیم تا بتوانید طرح دلخواهتان را از میان آن ها برگزینید.

تابلو چلنیوم ساده؛ ساده اما شیک

اگر جزو افراد ساده پسند هستید، یا این که نمی‌خواهید بابت خرید تابلو تبلیغاتی زیاد هزینه کنید ما تابلو چلنیوم ساده را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این مدل تابلو متشکل از حروف و اشکال سه بعدی لبه چلنیوم و رویه پلکسی با زمینه PVC، پلکسی گلاس، ترموود و … است که قابلیت اجرا در رنگبندی متنوع را دارد.

تابلو چلنیوم دوبل؛ زیبا و خاص

تابلو چلنیوم دوبل از دیگر انواع تابلو چلنیوم است که شاید در نگاه اول، تفاوت آن با چلنیوم ساده را حس نکنید! رویه و رُخ حروف چلنیوم دوبل با دو رنگ پلکسی گلاس ساخته می‌شود، به همین دلیل هم وقتی از روبرو به آن نگاه کنید دو رنگ متفاوت می‌بینید. این تنها تفاوت میان حروف چلنیوم دوبل و ساده است. اما خب همین تفاوت جزئی، بر زیبایی و جذابیت کار تاثیر مستقیم دارد.

تابلو چلنیوم الماسی؛ جذاب و منحصر به فرد

بعضی از افراد به نورپردازی تابلو خیلی اهمیت می‌دهند و دوست دارند تابلویی که در محل کارشان نصب می‌کنند، نورپردازی خیلی ویژه و خاص داشته باشد. تابلو چلنیوم الماسی پیشنهاد ما به این افراد است! چون در آن لبه حروف یعنی همان ورق های چلنیوم بعد از برش، به وسیله دستگاه ها و تجهیزات مخصوص به اشکال مختلف مثل دایره، لوزی، ستاره و … پانچ می‌شوند و همین باعث می‌شود تا نور حاصل از لامپ های نصب شده در قسمت داخلی تابلو، از این سوراخ ها عبور کرده و نگاه هر بیننده‌ای را به خود خیره کنند.

تابلو چلنیوم کریستالی؛ متفاوت و خیره کننده

تابلو چلنیوم کریستالی در اصل همان تابلو چلنیوم ساده، دوبل یا الماسی است که روی پلکسی گلاس رویه‌ی آن دانه های کریستالی چسبانده شده است. این دانه ها در طول روز نور خورشید را منعکس کرده و بی شک همه افراد را به خود جذب می‌کنند. در شب هم با عبور نور لامپ های داخلی از لابلای آن ها همین پدیده رخ می‌دهد. پس این مدل تابلوها در هر حالت زیبا و خیره کننده هستند!

نکته مهمی که درباره تابلو چلنیوم کریستالی وجود دارد این که این مدل تابلو برای همه فروشگاه ها و مغازه ها مناسب نیست و بیشتر در بوتیک هایی که دکور خاص دارند مورد استفاده قرار می‌گیرد. با این حال شما اگر به دنبال تابلویی متفاوت هستید می‌توانید این تابلو را در محل کارتان نصب کنید.

ثبت سفارش ساخت تابلو چلنیوم در باسابقه‌ترین تابلوسازی تهران

حالا که با بهترین تابلو برای مغازه آشنا شدید، حتما به این فکر افتاده اید که درباره قیمت این تابلو پرسوجو کنید و از تابلوسازی ها درباره قیمت آن بپرسید. چون بالاخره قیمت یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در انتخاب تابلو است و شما تا زمانی که از قیمت دقیق تابلو چلنیوم اطلاع نداشته باشید، نمی‌توانید حساب کتاب کنید و تصمیم نهایی را بابت خریدن یا نخریدن آن بگیرید!

ما به عنوان تیر خلاص و برای راحت کردن کار شما می‌خواهیم تابلوسازی نماشهر را که از باسابقه‌ترین تابلوسازی های تهران است را به شما معرفی کنیم. این مجموعه با بیش از 10 سال سابقه کاری و ساخت انواع تابلو چلنیوم در ابعاد و اندازه ها و اشکال متنوع برای مشاغل گوناگون، قطعا بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

یکی از عواملی که باعث شد ما از میان ده ها تابلوسازی فعال در تهران، تابلوسازی نماشهر را به شما معرفی کنیم قیمت گذاری منصفانه این مجموعه بود. فقط کافیست لیست قیمت تابلو چلنیوم را در وب سایت نماشهر ببینید تا خودتان به این موضوع پی ببرید!

پس همین حالا برای مشاهده نمونه کارها و اطلاع از قیمت تابلو چلنیوم، به سایت تابلوسازی نماشهر مراجعه کنید که دیگر تعلل و دست دست کردن جایز نیست!

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.