خرید جوجه گلپایگانی و پرورش آن فرصت مناسب برای درآمد عالی

0

خرید جوجه یکروزه گلپایگان و پرورش آن برای استفاده از گوشت و یا تخم مرغ از سودآورترین نوع پرورش طیور می باشد، چرا که جوجه یک روزه محلی گلپایگانی یک نژاد فوق العاده از مرغ های دورگه می باشد که هم می توان از آن استفاده برای تولید گوشت داشت و هم می توان برای تخم گذاری از آن استفاده کرد. این نژاد که یک نژاد محلی هست همانطور که از اسم آن پیداست در استان اصفهان و در شهر گلپایگان و مزارع اطراف آن پرورش داده می شود، البته که در حال حاضر فقط مختص استان اصفهان نیست، ولی مزارع زیبای پرورش جوجه گلپایگانی ما در استان اصفهان است.

جوجه یک روزه محلی گلپایگان از برترین نژادهایی هست که می توان با توجه به شرایط آب و هوایی کشور عزیزمان ایران اون رو برای پرورش انتخاب کرد و در اقصی نقاط ایران اون رو پرورش داد. این نکته که جوجه یک روزه گلپایگانی صرفاً باید در استان اصفهان در شهر گلپایگان و شهرهای اطراف پرورش داده شود، اشتباه است. آن را می توان در تمامی استان های کشور پرورش داد، البته با شرایط نگهداری درست و اصولی امکان دریافت سود قابل ملاحظه ای فراهم می گردد.

برای خرید جوجه یکروزه گلپایگان با قیمت مناسب می توانید از طریق شماره 09137289313 با مجموعه جوجه گلپا ارتباط بگیرید.

لیست قیمت جوجه یکروزه گلپایگانی بروز شده اردیبهشت 1402

یکی از دلایلی که شما برای خرید جوجه گلپایگانی باید به سایت جوجه گلپا اعتماد کنید اینه که قیمت های ما دقیقا قیمت مصوب اتحادیه هست و برای فروش جوجه یکروزه گلپایگانی همیشه این صفحه و، همینطور صفحه اینستاگرام جوجه گلپا را بروز رسانی میکنیم.

مصوبه قیمت جوجه یکروزه گلپایگانی 24 اردیبهشت 1402

Rate this post

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.