خرید و فروش انواع کانتینر در « سالیان کانتینر »

0

در سیستم حمل‌ونقل امروزی که به گفته‌ی برخی از منابع، بیشتر از ۹۰ درصد از کالاهای تجاری جهان توسط کانتینرها جابجا می‌شود، خیلی مهم است که شما بتوانید یک کانتینر خوب و مناسب را برای حمل کالاهای خود انتخاب کنید. این انتخاب، زمانی مهم‌تر می‌شود که بخواهید آن را ارزان‌تر تهیه کنید. برای همین، ما در این نوشته می‌خواهیم شرکتی را به شما معرفی کنیم که به‌خوبی می‌تواند در خرید یک کانتینر خوب و ارزان به شما کمک کند.

البته منظور از یک کانتینر خوب، همیشه یک کانتینر ارزان نیست؛ بلکه اولویت اول ما باید این باشد که آن کانتینر، مناسب حمل کالای ما باشد؛ یعنی یک کانتینر که سالم باشد و بتواند کالاهای ما را سالم به مقصد برساند. بنابراین، در درجه اول، شما باید بفهمید که چه نوع کانتینری برای حمل کالاهای شما مناسب است. بعد، به سراغ قیمت کانتینر و مقایسه قیمت‌ها بروید. در هر حال، در هر کدام از این موردها پیشنهاد می‌کنیم که با شرکت زیر تماس بگیرید و از آن‌ها مشورت بگیرید.

سالیان کانتینر | مرکز فروش و خرید کانتینر

در ایران، شرکت‌های گوناگونی را می‌توانید برای خرید و فروش کانتینر پیدا کنید، ولی هیچ کدام از آن‌ها نمی‌توانند «سالیان کانتینر» باشند و این را باید خود شما در خرید کانتینر از این شرکت تجربه کنید. شرکت سالیان کانتینر (SalianContainer)، یک شرکت معتبر در ایران است که به‌طور تخصصی در زمینه‌ی خرید و فروش انواع کانتینرهای حمل و نقل (چه به‌صورت نو و چه کارکرده) چندین سال است که فعالیت دارد. این شرکت دارای چهار شعبه‌ی مهم در استان‌های تهران، اصفهان، مشهد و بندرعباس است و می‌تواند خدمات خود را در سراسر ایران ارائه کند.

با چندین سال تجربه‌ای که در این شرکت وجود دارد، دستیابی به کانتینر نو یا دست دوم ارزان و باکیفیت، هرگز کار سختی نیست. این شرکت می‌تواند هر نوع کانتینری را برای شما فراهم کند؛ مانند:

  • کانتینر ۲۰ فوت و ۴۰ فوت
  • خرید کانتینر یخچالی
  • خرید کانتینر صادراتی
  • کانتینر ارتفاع بلند (کیوب) ۲۰ و ۴۰ فوت
  • کانتینر تانکری (مخزنی)
  • ایزوتانک و فلکسی تانک
  • کانتینر فلت رک (رک تخت)
  • کانتینر روباز (اپن تاپ)
  • کانتینر پهلو باز (اپن ساید)
  • و…

چرا «سالیان کانتینر» را خرید کانتینر انتخاب کنیم؟

همان طور که گفته شد، با توجه به کالاهای تجاری گوناگونی که برای حمل‌ونقل وجود دارد، خیلی مهم است که بدانیم چه نوع کانتینری را انتخاب کنیم که هم محموله‌ی ما را سالم به مقصد برساند و هم از نظر قیمت و کیفیت مناسب باشد. برای همین، ما در شرکت «سالیان کانتینر» با چندین سال تجربه‌ای که در این زمینه داریم، می‌توانیم بهترین نوع کانتینر را در اختیار شما بگذاریم.

ما چندین سال است که در زمینه‌ی خرید و فروش کانتینرهای نو و دست دوم فعالیت داریم و با توجه به داشتن چند شعبه در ایران، می‌توانیم این خدمت را در سراسر ایران به هر شخص یا شرکتی ارائه کنیم؛ به‌ویژه برای صادرات کالا به کشورهای دیگر. چند تا از ویژگی‌های مهم «سالیان کانتینر» را در زیر می‌توانید مشاهده کنید:

(۱) انتخاب انواع کانتینر

ما می‌توانیم هر نوع کانتینری را برای شما تهیه کنیم. چند نمونه از کانتینرها را در بالا بیان کردیم. اگرچه در حمل‌ونقل کالاها اغلب از کانتینر ۲۰ فوت و کانتینر ۴۰ فوت استاندارد یا کانتینر ارتفاع بلند (کیوب) ۲۰ و ۴۰ فوت استفاده می‌شود؛ چون اکثر کالاها، کالاهای خشک هستند که نیازی به تنظیم دما و تهویه هوا ندارند.

(۲) کانتینر ارزان و باکیفیت

برای استعلام قیمت انواع کانتینر با ما تماس بگیرید. شک نکنید که ما می‌توانید انواع کانتینر را با قیمت مناسب در هر جای ایران که باشید، برای شما تهیه کنیم؛ به‌ویژه اگر شما در بندر عباس باشید و در انتظار انتقال بار خود هستید.

(۳) کانتینر نو و کارکرده

همان طور که گفته شد، هیچ فرقی نمی‌کند که یک کانتینر نو یا یک کانتینر دست دوم ارزان را بخواهید. در هر صورت و برای تهیه هر کدام از انواع کانتینرها می‌توانید روی ما حساب کنید و از کارشناس‌های ما مشورت بگیرید.

(۴) چند مرکز در ایران

شرکت «سالیان کانتینر» دارای چهار شعبه‌ی مهم در تهران، اصفهان، مشهد و بندرعباس است تا بتواند به شما نزدیک‌تر باشد. مزیت داشتن چند شعبه در شهرهای گوناگون ایران، این است که همیشه در دسترس شما هستیم و هزینه ارسال کانتینر به محل مورد نظر شما به‌شدت کاهش پیدا می‌کند.

.

==============================

.

همان طور که در ابتدا گفته شد، شما می‌توانید شرکت‌های گوناگونی را برای خدمات مربوط به کانتینر پیدا کنید؛ ولی آنچه که مهم است، این است که با شرکتی کار کنید که هم تجربه‌ی بالایی در این زمینه دارد و هم بتواند خدمات بهتر و متنوع‌تری را به شما ارائه کند و بیشتر از دیگران بتواند در دسترس شما باشید. همه‌ی این ویژگی‌های مهم را می‌تواند در شرکت «سالیان کانتینر» پیدا کنید. فقط کافی است که با کارشناس‌های شرکت تماس بگیرید و از آن‌ها به‌صورت رایگان مشورت بگیرید.

همچنین، برای کسب اطلاعات دقیق‌تر از انواع کانتینرهای قابل ارائه، نشانی شرکت، شماره‌های تماس، و… می‌توانید به وب‌سایت سالیان کانتینر به نشانی www.saliancontainer.com مراجعه کنید. برای خرید و استعلام قیمت کانتینر نو و دست دوم با ما ارتباط بگیرید.

5/5 - (4 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.