خرید ویپ و پاد از فروشگاه معتبر

0

ویپ های امروزی با توجه به نیاز و خواست مشتریان بسیار گسترش یافته و در حال حاضر ما شاهد ارائه نمونه های بسیاری از ویپ ها تحت عناوین بسیار معتبری همچون گیک ویپ، ویپرسو، ووپو و سایر کمپانی های مشابه هستیم.

خرید ویپ

اگر شما هم به دنبال خرید ویپ به عنوان یکی از بهترین دستگاه های جایگزین سیگار و قلیان هستید، بهتر است با راهنمای کاملی در زمینه خرید انواع ویپ آشنا شده تا ادامه تصمیم صحیح تری را اتخاذ کنید. ویپ ها دارای انواع گوناگونی هستند و می توانند با توجه به شکل و ابعاد ظاهری از مخزن متفاوتی بهره مند باشند. توصیه ما به شما استفاده از یک ویپ با ابعاد متعادل می باشد چرا که بدین ترتیب نه تنها امکان حمل ویپ برای شما میسر خواهد بود، بلکه می توان از ظرفیت مناسبی در زمینه مخزن جویس و همچنین باتری بهره مند شد. حتماً هنگام خرید ویپ به سالم بودن کویل آن توجه داشته باشید و پس از خرید هم در فواصل زمانی معین اقدام به تمیز کردن و یا تعویض آن نمایید. بعضی از انواع ویپ ها به صورت یکبارمصرف به بازار عرضه می شوند، در هنگام خرید بهتر است به امکان شارژ مجدد آن ها توجه داشته باشید و تا حد امکان از میان ویپ های ماندگارتر انتخاب کنید. از دیگر فاکتور های مهم هنگام خرید یک ویپ مناسب، فروشگاه مورد نظر شما می باشد و با توجه به وجود نمونه های تقلبی در بازار، خرید از فروشگاه های معتبر در زمینه فروش ویپ از اهمیت بالایی برخوردار می باشد که بهتر است مورد توجه ویژه ای قرار گیرد.

خرید پاد

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به تازگی سیگار را کنار گذاشته و به دنبال کم خطرترین روش های جایگزین آن هستید، خرید پاد می تواند گزینه مناسبی برای شما محسوب شود. پاد ها یا همان پادسیستم ها نمونه های اختصاصی از ویپ ها برای مصرف نیکوتین بالاتر می باشند و در نتیجه می توانند بهترین گزینه برای چنین افرادی محسوب شوند. این محصولات به نسبت ویپ های معمولی مشابه از قیمت های کمتری برخوردار بوده و عواملی همچون برند سازنده، فروشگاه مورد نظر شما، نوع ویپ و موارد مشابه دیگر می توانند بر روی قیمت تمام شده تاثیرگذار باشند. اگر به خرید پاد می اندیشید، توجه به عواملی همچون استحکام بدنه و ظرفیت مخزن در کنار باتری، کیفیت و برند سازنده و اطمینان از اصالت محصول می تواند از اولین نکات پیش رو برای شما عزیزان محسوب شود. همچنین هنگم استفاده از پاد شما نیاز به خرید سالت نیکوتین هم خواهید داشت تا بدین ترتیب با توجه به طعم انتخاب شده بتوانید از تجربه منحصر بفردتری بهره مند شوید. پاد ها اغلب میزان بخار کمتری تولید می کنند، دارای ابعاد جمع و جورتری هستند و در عین حال نیکوتین بالاتری را ارائه می دهند. حتماً می دانید در بسیاری از ویپ های معمولی تنظیمات مختلف و حتی پیچیده ای وجود دارد، در نتیجه پاد سیستم ها با توجه به تنظیمات ساده تر و استفاده راحت تر می توانند گزینه های مناسبی برای افرادی باشند که به تازگی به دنیای ویپینگ وارد شده و می خواهند بهترین تجربه ممکن را بدست آورند. اگر با توجه به ویژگی های ذکر شده خرید پاد اولیت اول شما است، بنابراین بهتر است ابتدا با توجه به بودجه مورد نظرتان از میان بهترین برند های موجود گزینه مناسبی را برگزیده و سپس با توجه به نظرات سایر مشتریان اقدام به خرید بهترین گزینه ممکن برای خودتان نمایید.

خرید سالت

حتماً شما هم نام جویس و یا سالت نیکوتین را شنیده اید، اما اگر قصد خرید سالت را دارید، در این بخش بطور خلاصه به تفاوت های میان این دو محصول پرفروش و همچنین نحوه انتخاب بهترین نمونه آن ها خواهیم پرداخت تا در نهایت شما عزیزان بتوانید انتخاب صحیح تری را داشته باشید. سالت ها محصولاتی جدیدتر و دارای نیکوتین بالاتر می باشند که در عین حال به دلیل کنترل میزان PH به میزان کمتری باعث اذیت شدن گلو و واکنش های احتمالی همچون سرفه می شوند. از طرف دیگر خرید سالت به منظور استفاده در پاد سیستم ها توصیه می شود و در کنار آن معمولاً دارای قیمت بالاتری به نسبت جویس ها هستند. جویس ها دارای تنوع طعم بالاتری هستند، اما اگر به دنبال بدست آوردن نیکوتین بالاتر و تجربه ای مشابه سیگار کشیدن هستید، سالت نیکوتین می تواند گزینه مناسب تری برای شما محسوب گردد. این دو ماده مصرفی در دستگاه های ویپ و پاد دارای مواد مشابهی از جمله PG، VG، نیکوتین، طعم دهنده و سایر موارد می باشند اما در جویس ها شاهد نسبت بالاتری از VG به PG می باشیم. برای خرید سالت مورد نظر خودتان بهتر است ابتدا با بهترین برند های سازنده این محصولات از جمله دکتر ویپز، کویل ویپ و سایر برند های معتبر در این زمینه آشنا شده و در کنار آن با توجه به بودجه و سلیقه خود از بهترین فروشگاه های فعال در این زمینه اقدام به خریداری سالت مورد نظرتان نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.