خرید سیم آرماتوربندی، سیم خاردار، توری مرغی و …. با قیمت مناسب در حصار آنلاین

0

سیم آرماتوربندی یا مفتول آرماتوربندی و سیم خاردار انواع توری های فلزی را به قیمت روز می‌توانید از فروشگاه اینترنتی حصار آنلاین خریداری نمایید. مجموعه حصار آنلاین فروشگاهی معتبر در زمینه فروش انواع محصولات مفتولی و ساختمانی در ایران است. در صورتی که نیازمند به خرید انواع سیم آرماتوربندی و سیم خاردار هستید با ما همراه باشید تا در ادامه اطلاعات کاملی از این محصول را به شما ارائه دهیم و شما را در انتخاب و خرید مطمئن یاری نماییم.

برای تولید سیم آرماتور بندی از مفتول سیاه استفاده می شود. این سیم در مقایسه با دیگر مفتول های صنعتی دارای خاصیت انعطاف پذیری بیشتری است. در طول تولید این سیم رنگ سیاهی به خود می گیرد به همین دلیل به آن مفتول سیاه گفته می شود سیم آرماتور بندی در ضخامت های متنوعی تولید می شود که بسته به ضخامتی که دارد در کاربرد های گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از پرکاربردترین نوع سیم آرماتوربندی، ضخامت ۱.۵ میلی‌متر است. لازم است بدانید ضخامت سیم آرماتوربندی در تعیین قیمت نهایی آن تاثیر بسزایی خواهد داشت.

خرید سیم آرماتوربندی

در واقع سیم آرماتوربندی در کاربرد های گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرد. و همانطور که می دانید ضخامت مفتول به کار رفته در تولید این سیم نقش تعیین کننده ای در کارایی و قیمت آن خواهد داشت. در حال حاضر استفاده و خرید سیم آرماتوربندی یا مفتول سیاه به وفور مشاهده می شود. در حالت کلی ضخامت این محصول نشان دهنده ی سایز آن است و سیم آرماتوربندی در سایز های مختلفی در بازار به فروش می رسد.

اما به طور کلی با توجه به ضخامت، کاربردهای سیم آرماتوربندی عبارتند از:

  • مفتول سیاه یا سیم آرماتوربندی در ضخامت ۱.۵ میلی‌متری به عنوان پرکاربردترین نوع آن شناخته می شود. که از آن به صورت کلاف های ۳۰ کیلوگرمی برای آرماتوربندی سازه به کار برده می شود.
  • نوع دیگر سیم آرماتوربندی با ضخامت ۲.۵ میلی‌متری است که از آن در کلاف های ۳۰ کیلوگرمی برای قالب بندی استفاده می شود.
  • سیم آرماتوربندی با ضخامت مفتول ۳ میلی‌متری نیز در کلاف‌های ۵۰ کیلوگرمی در نجاری کاربرد دارد.

خرید سیم آرماتوربندی

 

خرید سیم خاردار

سیم خاردار به عنوان یکی از رایج ترین محصولات مفتولی در ایجاد امنیت و حصارکشی یک محیط استفاده می شود، برای تولید این محصول مفتولی از فولاد نرم استفاده می شود. سیم خاردار در کاربرد های مختلفی به کار برده می شود و به دلیل وزن سبک و قیمت مناسبی که دارد به طور معمول در اکثر مناطق استفاده از آن دیده می شود. برای تولید سیم خاردار از سیم فولادی با روکش گالوانیزه استفاده می شود. روکش گالوانیزه در واقع برای ایجاد مقاومت در برابر زنگ زدگی و خوردگی ایجاد می شود. تولید سیم خاردار توسط دستگاه‌های اتوماتیک انجام می شود. سیم خاردار نیز به دو صورت خطی و حلقوی تولید می‌شود.

سیم خاردار حلقوی از فولاد سخت گالوانیزه و فنر تولید می گردد و به طور معمول برای حفاظت از منطق نظامی به کار برده می شود. از نوع خطی نیز معمولا برای حصارکشی اطراف باغ و زمین‌های کشاورزی استفاده می‌شود. سیم خاردار دارای ویژگی های مثبت پر اهمیت و بسیاری است که از مهم ترین آن ها می توان به مواردی چون خاصیت ضد زنگ بودن، مقاومت و استحکام بالا در شرایط آب و هوایی گوناگون، مقرون به صرفه بودن، نصب و اجرای راحت و سریع آن به واسطه ی وزن سبکی که دارد.

خرید سیم خاردار

کاربرد سیم خاردار چیست؟

مهار کردن

اصلی ‌ترین کاربرد سیم خاردار مهار کردن است. به طور کلی در مناطق نظامی و یا در زندان‌ها به منظور ایجاد مانع برای ورود و خروج و برقرای امنیت این محصول به کار برده می شود. علاوه بر این برای جلوگیری از از ورود حیوانات وحشی به مزارع نیز استفاده از این سیم مشاهده می شود.

بخش‌بندی کردن

برای تقسیم بندی و بخش بندی مکان های مختلف نیز از این سیم استفاده می شود. به عنوان مثال در مرزبندی کردن کشور ها از سیم خاردار به کار برده شده است.

خرید مفتول گالوانیزه و توری مرغی در حصار آنلاین

مفتول گالوانیزه یکی از پر کاربردترین های محصولات مفتولی است. به طوری که از این مفتول می توان هم در ساخت محصولات دیگر نظیر انواع توری های فلزی مانند توری مرغی، توری گابیون و …. استفاده نمود و هم از در به صورت مستقیم در صنایع مختلف بهره برد. سیم مفتول گالوانیزه از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار است. به همین دلیل از آن و محصولاتی که با آن ساخته می شوند می توان به منظور ایجاد امنیت استفاده کرد.

به عنوان مثال توری مرغی یکی از انواع توری های پر کاربردی است که برای ساخت آن از مفتول گالوانیزه استفاده می شود. از این توری بیشتر به منظور حصارکشی لانه حیوانات و یا مراقبت از گیاهان استفاده می شود. همچنین در کاربرد های دیگری نیز استفاده از توری مرغی به چشم می خورد. این توری در ضخامت های گوناگونی تولید و به بازار عرضه می شود.خرید توری مرغی براساس ابعاد و ضخامت مورد نیاز صورت می گیرد.

چنانچه قصد خرید انواع محصولات مفتولی و خرید سیم خاردار یا سیم آرماتوربندی را دارید، با مراجعه به وب سایت حصار آنلاین https://hesaronline.com/ می توانید به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت نمایید. همچنین به منظور استعلام قیمت و یا دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص محصولات می‌توانید با شماره 55449400-021 تماس حاصل نمایید. کارشناسان حصار آنلاین اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار خواهند داد.

خرید توری مرغی

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.