جو دو سر پرک هاژه

0

صبحانه یکی از وعده‌های غذایی بسیار مهم است که در آن بایستی مواد غذایی با ارزش بالا و انرژی زیاد و در عین حال کم کالری را مصرف نمود تا انرژی مورد نیاز شما در طول کل روز فراهم گردد. جو دو سر پرک هاژه یکی از محصولات منتخب و پرطرفدار موجود در سایت بازرگانی صداقت است که کاملا رژیمی، سالم و دارای ارزش غذایی بسیار بالایی بوده و کاملا برای صبحانه گزینه‌ای کاربردی محسوب می‌گردد.

این محصول یعنی جو دو سر پرک هاژه در بسته‌بندی‌های مختلف ۲۰۰، ۵۰۰ و ۷۵۰ گرمی در بازرگانی صداقت، وجود دارد. در این مقاله قصد معرفی کامل شما عزیزان با این محصول را داریم؛ پس تا پایان این محتوا از بازرگانی صداقت با ما همراه باشید.

جو دو سر پرک

یکی از انواع غلات کامل و رژیمی از خانواده گندمیان؛ جو دو سر پرک است که به دلیل عدم داشتن گلوتن هیچ‌گونه حساسیتی برای گوارش شما ایجاد نخواهد کرد. از لحاظ ظاهری این محصول به رنگ کرمی متمایل به قهوه‌ای و به صورت پرک‌شده می‌باشد که سرشار از فیبر زیاد، ویتامین‌های مختلف، انرژی بالا، کالری کم و آنتی‌اکسیدان است.

به همین دلیل؛ این محصول دارای سطح سلامتی بسیار بالا است که آن را به یک محصول مناسب جایگزین کورن فلکس و بالشتک شکلاتی تبدیل نموده است. از طریق سایت بازرگانی صداقت شما عزیزان می‌توانید نسبت به خرید جو دو سر پرک هاژه در وزن‌های مختلف اقدام فرمایید.

جو دو سر پرک در سایت بازرگانی صداقت

سایت بازرگانی صداقت با واردات انواع جو دو سرو تحت لیسانس آلمان توانسته است بهترین نمونه از جو دو سر پرک هاژه را با بهترین بسته‌بندی در اختیار متقاضیان خرید این محصول قرار دهد.

چه کسانی می‌توانند این محصول را مصرف نمایند؟

مصرف جو دو سر پرک هاژه هیچ‌گونه محدودیت و شرایط سنی خاصی ندارد و تمامی افراد از جمله کودکان، بانوان، آقایان و حتی سالمندان می‌توانند آن را مصرف نمایند. لازم به ذکر است که این محصول به دلیل خواص بسیار بی‌نظیری که دارد، به انتخاب اول تمامی ورزشکاران در رشته‌های مختلف ورزشی به خصوص بدنسازان تبدیل شده است.

از طریق سایت بازرگانی صداقت می‌توانید این محصول عالی و بی‌نظیر را در برند هاژه تهیه فرمایید.

چرا بایستی این غلات  را جایگزین سایر غلات انتخاب نماییم؟

کربوهیدرات‌ها یک عنصر جدایی‌ناپذیر از زندگی بشر هستند که برای تامین انرژی، مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما؛ در برخی افراد به علت حساسیت‌های خاص و عدم مصرف گلوتن؛ امکان مصرف سایر غلات وجود ندارد. بنابراین؛ بهترین جایگزین برای سایر غلات؛ جو دو سر پرک هاژه است که علاوه بر عدم داشتن گلوتن، دارای کالری بسیار کم نسبت به دیگر غلات می‌باشد.

هم‌چنین این محصول بی‌نظیر از فروشگاه بازرگانی صداقت دارای فیبر بسیار زیادی است که تا مدت‌ها شما را سیر نگه می‌دارد. از طرفی در داخل آن مقادیر بسیار زیادی از انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی گوناگون وجود دارد که همین حالا می‌توانید نسبت به تهیه آن به صورت اینترنتی اقدام فرمایید.

جو دو سر پرک چه خواصی دارد؟

اگر تا اینجا مقاله را با دقت مطالعه کرده باشید؛ با ارزش غذایی این محصول تا حدودی آشنا شده‌اید. بنابراین؛ در این قسمت سعی کرده‌ایم تا شما را با خواص بی‌نظیر آن آشنا سازیم.

از جمله خواص جو دوسر پرک هاژه می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

تنظیم کلسترول خون: با مصرف جو دو سر پرک هاژه سطح کلسترول بد خون کاهش پیدا کرده و کلسترول خوب افزایش پیدا می‌کند و به این ترتیب بدون نیاز به دارو کلسترول خون تنظیم می‌گردد.

جلوگیری از ابتلا به دیابت: افزایش قند خون افراد را ابتلا به دیابت و قند خون می‌کند و به همین خاطر افراد مبتلا به دیابت می‌توانند با جایگزین جو دو سر پرک هاژه به جای سایر غلات از ابتلا به دیابت نوع اول و دوم جلوگیری کنند.

جلوگیری از سکته قلبی و مغزی:  افزایش فشار خون، منجر به ابتلا افراد به بیماری قلبی و در نتیجه سکته قلبی و مغزی می‌گردد که با مصرف جو دوسر پرک هاژه شما می‌توانید از ابتلا به سکته قلبی و مغزی جلوگیری نمایید.

کاهش وزن: اگر به طور دائم به جای مصرف سایر آرد‌ها و غلات سفید؛ جو دو سر پرک را جایگزین نمایید به دلیل فیبر بالا به مرور زمان دچار کاهش وزن می‌شوید.

بهبود عملکرد سیستم گوارش؛ افرادی که دارای مشکلات سیستم گوارشی هستند می‌توانند با مصرف جو دو سر پرک هاژه سیستم معده خود را بهبود بخشیده و از شر رفلاکس معده، یبوست و غیره در امان بمانند.

تقویت سیستم ایمنی: این محصول سرشار از ویتامین‌های مختلف است که به بهبود سیستم ایمنی بدن شما کمک می‌کند.

شما عزیزان می‌توانید برای خرید جو دو سر پرک هاژه از طریق سایت بازرگانی صداقت اقدام فرمایید.

این محصول را چگونه مصرف نماییم؟

حتما برای شما هم این سوال پیش آمده است که چگونه این محصول را مصرف نماییم.

در سایت بازرگانی صداقت این محصول در بسته‌بندی‌های مختلفی مانند جو دو سر پرک درشت هاژه، جو دو سر پرک هاژه، جو دو سر پرک غلات ویژه صبحانه، آرد جو دو سر پرک هاژه وجود دارد که می‌توان به طرق مختلف زیر از آن‌ها استفاده نمود:

  • می‌توان برای تهیه صبحانه یا میان وعده یک پیمانه از انواع جو دو سر پرک را با یک پیمانه و نصف شیر یا آب همراه انواع ادویه‌های طعم‌دار ترکیب نموده و انواع مغزها، میوه‌های تازه یا خشک را به آن اضافه کرده و مصرف نمایید. اغلب ورزشکاران برای افزایش فیبر و مواد معدنی آن را با کمی دانه چیا و تخم شربتی ترکیب می‌کنند.
  • هم‌چنین می‌توان به کمک جو دو سر پرک هاژه انواع کیک، کلوچه و کوکی خوشمزه کاملا رژیمی و سالم را تهیه نمود که برخی به جای آرد سفید، نان تهیه شده با جو دو سر را مصرف می‌نمایند.

سایت بازرگانی صداقت عرضه‌کننده چه محصولاتی است؟

سایت بازرگانی صداقت در زمینه تولید انواع محصولات مانند جو دو سر پرک هاژه، کینوا ، کینوا سه رنگ، دانه چیا، سبوس برنج، انواع حبوبات و غلات فعالیت دارد.

شما عزیزان می‌توانید تمامی این محصولات را در برند هاژه از طریق سایت بازرگانی صداقت باکیفیت بالا و اطمینان خاطر تهیه فرمایید.

لازم به ذکر است که شما می‌توانید بدون محدودیت و به هر تعداد که نیاز دارید از این محصولات تهیه و استفاده کرده و سلامت بدنی خود و عزیزان‌تان را تضمین نمایید.

Rate this post

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.