متاتریدر ۴ آلپاری “Alpari Metatrader” [مقایسه بروکر ارانته با آلپاری]

0

متاتریدر ۴ آلپاری یک نرم افزار معاملاتی است که امکان معامله در بازار فارکس و امکانات متعددی را برای تریدر ها از سرتاسر جهان فراهم می کند.

بعید است از فعالان بازار فارکس باشید و حداقل یکبار نام متاتریدر ۴ به گوش تان نخورده باشد! متاتریدر یک نرم افزار معاملاتی مشهور در سرتاسر جهان است که با گذشت نزدیک به دو دهه، هنوز هم در نوک قله محبوبیت قرار دارد! این برنامه معاملاتی در مدیریت حساب های تجاری فارکس، پلی میان معامله گران و بروکرها، کنترل معاملات و … کاربرد دارد. متاتریدر ۴ اولین نسخه از برنامه “MetaTrader” است که در بیشتر کارگزاری ها پشتیبانی می شود؛ یکی از این کارگزاری های پرطرفدار، آلپاری (Alpari) است که نسخه بی نقصی از متاتریدر ۴ را به مشتریان خود ارائه می دهد. در ادامه این مقاله، با ما همراه باشید تا همه چیز درباره «متاتریدر ۴ آلپاری چیست» را شرح داده و به آموزش نصب متاتریدر ۴ آلپاری بپردازیم.

متاتریدر ۴ آلپاری [بررسی ویژگی های متاتریدر ۴ بروکر الپاری]

متاتریدر ۴ آلپاری یکی از بهترین نرم افزارهای معاملاتی در بازار فارکس است که به معامله گران اجازه می دهد تا معاملات خود را در دستگاه های مختلف انجام دهند. در واقع متاتریدر ۴ با هدف ایجاد ارتباط بهتر میان کارگزاری های فارکس و تریدرها در سراسر جهان ایجاد شده است. می توان گفت متاتریدر ۴ آلپاری یک دستیار همه کاره است که معاملات در بازار فارکس را برای تریدرها تسهیل می کند. امکان نصب متاتریدر ۴ آلپاری در سیستم عامل های مختلف مانند اندروید، ios، ویندوز و … وجود دارد اما این تنها ویژگی متاتریدر ۴ نیست. در ادامه به بررسی ویژگی های متاتریدر ۴ آلپاری می پردازیم.

ویژگی های alpari metatrader 4

مشخصات

بروکر Alpari

تلگرام فارسی

پشتیبانی آلپاری

دارد

امکان افتتاح اکانت دمو

دارد

دانلود متاتریدر ۴ آلپاری اندروید

دارد

دانلود متاتریدر ۴ آلپاری IOS

دارد

متاتریدر ۴ تحت وب آلپاری

دارد

دانلود متاتریدر ۴ آلپاری برای ویندوز

دارد

دانلود متاتریدر ۴ آلپاری برای مک

دارد

آموزش متاتریدر ۴ آلپاری؛ از دانلود تا افتتاح حساب!

این روز ها یادگیری نحوه کار با متاتریدر ۴ آلپاری از نان شب هم برای تریدر ها واجب تر است و هرکسی باید آن را بلد باشد! به همین دلیل ما در این بخش قصد داریم تا نحوه دانلود و نصب متاتریدر ۴ آلپاری را توضیح دهیم. به طور کلی ۳ مرحله برای استفاده از متاتریدر ۴ alpari وجود دارد که عبارتند از:

  • ثبت نام و افتتاح حساب در بروکر آلپاری؛

  • نصب متاتریدر ۴ آلپاری و اتصال به حساب؛

  • تحلیل بازار.

ثبت نام و افتتاح حساب در آلپاری:

برای استفاده از متاتریدر ۴ آلپاری ابتدا باید در این بروکر ثبت نام کرده و یک حساب معاملاتی در آن باز کنید. برای این کار، تنها کافی است تا به لینک زیر مراجعه کرده و مراحل ثبت نام در آلپاری را طی کنید:

  1. ابتدا وارد سایت آلپاری به آدرس https://alpariforex.org/fa/ شده و روی گزینه «ثبت نام» کلیک کنید؛

  2. فرم ثبت نام را تکمیل کرده و ایمیل خود را تایید کنید؛

  3. حساب تجاری مورد نظر را بر اساس پلتفرم متاتریدر ۴ انتخاب نمایید.

برای ثبت نام در بروکر آلپاری باید اطلاعات شخصی ازجمله نام، نام خانوادگی، ایمیل و شماره تلفن همراه را وارد کنید.

ثبت نام در بروکر آلپاری

نصب متاتریدر ۴ آلپاری + اتصال حساب آلپاری به متاتریدر:

دانلود و نصب متاتریدر ۴ آلپاری بسیار ساده است و شما می توانید این کار را از طریق وب سایت آلپاری یا از لینک مستقیم انجام دهید. پس از دانلود و نصب متاتریدر ۴ آلپاری تنها کافی است تا اطلاعات مربوط به شماره حساب، رمز عبور یا سرور را وارد تنظیمات متاتریدر کنید. به این شکل، حساب معاملاتی شما به متاتریدر متصل شده و می توانید به راحتی معاملات خود را از هر سیستم عاملی مدیریت کنید.

لینک های دانلود متاتریدر ۴ آلپاری

لینک دانلود

دانلود متاتریدر ۴ آلپاری برای ویندوز

https://download.mql5.com/cdn/web/alpari/mt4/alpari4setup.exe

دانلود متاتریدر ۴ آلپاری برای اندروید

https://download.mql5.com/cdn/mobile/mt4/android?server=Alpari-Contest,Alpari-Demo,Alpari-ECN1,Alpari-ECN-Demo,Alpari-Nano,Alpari-Pro.ECN,Alpari-Pro.ECN-Demo,Alpari-Standard1,Alpari-Standard2,Alpari-Standard3

دانلود متاتریدر ۴ آلپاری برای ios

https://redirect.appmetrica.yandex.com/serve/241445125631314510?tracking_campaign=promo_on_site&tracking_source=my.alpari.com&tracking_content=download_button

تحلیل بازار و شروع ترید:

پس از ۲ مرحله قبلی که ذکر شد، حالا می توانید بازار را طبق اصول تحلیل تکنیکال/فاندامنتال تحلیل کرده و یک استراتژی معاملاتی دقیق تعیین کنید. استراتژی خود را در بستر دمو بروکر آلپاری ارزیابی کرده و درصورت موفقیت، همه چیز آماده است تا سفر معاملاتی خود را آغاز کنید!

ارانته یا الپاری؛ کدام بروکر برای معامله در فارکس بهتر است؟

بروکر ارانته یکی دیگر از بهترین کارگزاری های بازار فارکس است که از متاتریدر ۴ پشتیبانی می کند. با این حال این تنها مزیت بروکر ارانته نیست و ویژگی های دیگری هم وجود دارند که باید آن ها را در نظر بگیرید. در ادامه به مقایسه بروکرهای ارانته و آلپاری می پردازیم تا بتوانید بهترین پاسخ را برای سوال “ارانته یا الپاری” پیدا کنید!

بروکر های فارکس

بروکر ارانته

بروکر Alpari

حداقل واریز به حساب

۵۰$

۱$

رگلاتوری

FSA /CySEC

FSA /FCA

سال تاسیس

از ۲۰۱۸

از ۱۹۹۸

لوریج معاملاتی

۱:۵۰۰

۱:۳۰۰۰

نمادهای معاملاتی

بیش از ۱۰۰ نماد

بیش از ۱۵۰ نماد

حداقل اسپرد

از ۰ پیپ

از ۰ پیپ (در حساب ECN

)

پلتفرم های معاملاتی

  • متاتریدر ۴ و ۵، cTrader

  • برنامه موبایل

  • وب تریدر

  • متاتریدر ۴ و ۵

  • برنامه موبایل

  • وب تریدر

کپی تریدینگ

دارد

دارد

حساب اسلامی

دارد

دارد

واریز و برداشت ریالی

ندارد

دارد (تاپ چنج)

پشتیبانی فارسی

دارد

دارد

امتیاز

۳/۵

۴/۵

لینک ثبت نام

ثبت نام در بروکر ارانته

ثبت نام در بروکر الپاری

با انتخاب بروکر مناسب، نیمی از مسیر موفقیت در بازار فارکس را طی می کنید و بهترین راه، آشنایی کامل با برترین بروکر های بازار است؛ برای اینکار توصیه می کنیم تا مقاله های نقد و بررسی بروکر آلپاری، دانلود بهترین پلتفرم های معاملاتی بروکر های فارکس، آموزش کار با متاتریدر ۴ آلپاری، نحوه ساخت ربات آلپاری در متاتریدر، بررسی دقیق و تخصصی بروکر ارانته، آموزش افتتاح حساب در بروکر ارانته و … را در سایت های تایید شده بازار فارکس همچون آموزش صفر تا ۱۰۰ فارکس و باینری آپشن – سیگنال، استراتژی و ریبیت تاپ بروکر ایران irantopfxbrokers، تراست پایلوت trustpilot، سایت متاتریدر ۴ metatrader4.com و دیگر سایت های معتبر مطالعه کنید.

نظر کارشناس درباره متاتریدر ۴ آلپاری و نتیجه گیری:

metatrader4.comیک نرم افزار فوق العاده است که بیشتر بروکر های فارکس از آن پشتیبانی می کنند و آلپاری هم یکی از همین کارگزاری ها است. می توان متاتریدر ۴ آلپاری را در سیستم عامل های مختلفی همچون ویندوز، اندروید، ios و … نصب کرد که همین امر مدیریت معاملات را برای تریدرها تسهیل می کند. آیا شما هم از متاتریدر ۴ آلپاری استفاده می کنید؟! از اینکه تا پایان این مقاله همراه ما بودید سپاسگزاریم.

منابع: آموزش صفر تا ۱۰۰ فارکس و باینری آپشن – سیگنال، استراتژی و ریبیت تاپ بروکر ایران irantopfxbrokers – سایت رسمی بروکر آلپاری alpari.com – ویکی اف ایکس WikiFX

سوالات متداول:

متاتریدر ۴ آلپاری چیست؟

متاتریدر ۴ آلپاری یک برنامه معاملاتی است که در سال ۲۰۰۵ منتشر شده و می توان آن را در سیستم های مختلف ازجمله ویندوز، اندروید و iOS نصب کرد.

نحوه استفاده از متاتریدر ۴ آلپاری به چه صورت است؟!

برای این کار تنها کافی است در بروکر الپاری حساب بسازید و اکانت معاملاتی خود را به پلتفرم معاملاتی متاتریدر متصل کنید.

متاتریدر ۴ آلپاری چه ویژگی هایی دارد؟

برخی از ویژگی های اصلی متاتریدر ۴ آلپاری عبارتند از:

  • امنیت بالا؛

  • ارائه اندیکاتورها و چارت های قیمتی متعدد؛

  • دارای سیستم خودکار ترید؛

  • ارائه ابزارهای تحلیل تکنیکال حرفه ای؛

  • امکان مدیریت حساب های تجاری با متاتریدر؛

  • ارائه تایم فریم های معاملاتی مختلف و … .

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.