تمام آنچه باید در مورد دوربین مداربسته بی سیم داهوا بدانید

0

داهوا دومین تولید کننده بزرگ دوربین‌های مداربسته جهان است که تقریباً حدود ۶ درصد بازار را در اختیار دارد. دفتر مرکزی شرکت دوربین مدار بسته داهوا در هانگژو چین قرار دارد. شرکت داهوا برای آنکه محصولات جدیدی را هر ساله راهی بازار کند، سیستم تحقیق و توسعه مدرنی طراحی کرده است. دوربین‌های امنیتی داهوا را می‌توانید در بسیاری از کشورهای جهان پیدا کنید. حتی در متروهای لندن هم از محصولات این برند چینی استفاده می‌شود. اکثر شوراهای محلی بریتانیا با این برند قرارداد دارند و دوربین‌های آن را برای محافظت از مشاغل و خانه‌ها خریداری می‌کنند. در ایران نیز خرید دوربین مدار بسته داهوا محبوبیت بسیار زیادی دارد. دلیل این محبوبیت هوشمندسازی پیشرفته، کاربری آسان، فیلمبرداری با کیفیت بالا و قیمت مناسب این محصولات است. البته قطعاً شما هم دوست دارید اطلاعات بیشتری در مورد دوربین مدار بسته‌های داهوا بدانید تا در صورت تمایل نسبت به خرید آنها اقدام کنید.

دوربین مدار بسته داهوا

دوربین مدار بسته داهوا

آشنایی با دو تکنولوژی جذاب دوربین مدار بسته داهوا

معمولاً برای تولید دوربین مدار بسته داهوا از تکنولوژی‌های مختلفی استفاده می‌شود. در این میان دو تکنولوژی از بقیه جذاب‌تر هستند. با دو تکنولوژی جذاب تولید دوربین مدار بسته داهوا بیشتر آشنا می‌شویم:

  • TiOC: این مدل دوربین‌های مداربسته داهوا به صورت ۲۴ ساعته نظارت تمام رنگی روی محیط مورد نظر شما دارند. در طراحی این دوربین‌ها از تکنولوژی پیشرفته هوش مصنوعی استفاده شده است. با کمک این تکنولوژی، دوربین مداربسته می‌تواند تهدیدات احتمالی را شناسایی کرده و هشدار دهد. در واقع این تکنولوژی می‌تواند حالت بازدارنده برای محیط مورد نظر شما در برابر سارقین داشته باشد.
  • استارلایت: فناوری استارلایت به دوربین داهوا اجازه می‌دهد فیلم‌هایی با کیفیت استاندارد حتی در شرایط کم نور ضبط کنند. نسبت سیگنال به نویز در این دوربین‌ها به دلیل حساسیت بالا و نویز تصادفی کم، مناسب می‌باشد. وجود یک فناوری هوشمند تجزیه و تحلیل کمک می‌کند تا صاحبان دوربین‌های استارلایت وقت اضافی برای این کار صرف نکنند. در واقع دوربین‌هایی که از این فناوری بهره می‌برند، سریع می‌توانند تهدیدات را تجزیه و تحلیل کرده و هشدارهای لازم را برای صاحبان خود ارسال کنند.

استارلایت

 

خرید دوربین مدار بسته داهوا چه مزایایی برای ما دارد؟

خرید و استفاده از دوربین مدار بسته داهوا مزایای زیادی برای شما می‌تواند داشته باشد. برای اینکه شناخت بهتری نسبت به این دوربین‌ها پیدا کنید، برخی از مهم‌ترین مزایای آن را خدمت شما بیان می‌کنیم:

  • تقریباً اکثر دوربین‌های داهوا از کیفیت تصویربرداری استانداردی برخوردار هستند. در این دوربین‌ها از سنسورهای با وضوح بالا و فناوری‌های پیشرفته مثل HDR جهت تصویربرداری واضح و دقیق بهره برده شده است.
  • داهوا برای تولید محصولات خود از طرح‌های مختلفی الگو گرفته است. به همین دلیل هنگام خرید دوربین‌های داهوا با طیف وسیعی از گزینه‌ها مواجه خواهید شد. به این شکل شما بر اساس نیاز امنیتی خودتان می‌توانید بهترین گزینه را انتخاب کنید.
  • قابلیت نظارت از راه دور در اکثر دوربین‌های داهوا وجود دارد. وجود این قابلیت کمک می‌کند در هر شرایطی که هستید محیط حساس خودتان را تحت نظر بگیرید و خطرات امنیتی آن را کنترل کنید.
  • دوربین‌های داهوا آنقدر مقاوم و با دوام هستند که بتوانید آنها را در سخت‌ترین شرایط دمایی هم نصب کنید. از طرفی این دوربین‌ها مقیاس پذیری بسیار خوبی دارند و می‌توانند برای محیط‌های بزرگ هم کارایی قابل قبولی داشته باشند.

دوربین‌های داهوا

 

دوربین مدار بسته داهوا چه کاربردهایی دارد؟

با توجه به اینکه دوربین مدار بسته داهوا دارای انواع مختلفی است، کاربردهای بسیار زیادی هم دارد. کاربردهای زیر تنها بخشی از قابلیت‌های این دوربین مداربسته می‌باشند:

  • از دوربین‌های مداربسته داهوا می‌توانید برای بالا بردن امنیت منزل خودتان استفاده کنید. طراحی این سیستم‌ها به گونه‌ای است که می‌توانید با آنها از کودکان مراقبت کنید و حیوانات خانگی را کنترل نمایید.
  • دیگر کاربردی که می‌توانیم برای دوربین‌های مداربسته داهوا عنوان کنیم استفاده از آنها برای بالا بردن ایمنی محل کار است. با کمک این دوربین‌ها می‌توانید روی نحوه عملکرد کارکنان و رفتار مشتریان هم نظارت داشته باشید.
  • دوربین‌های داهوا گزینه جذابی برای کنترل مشتریان در فروشگاه‌ها و مغازه‌ها نیز هستند. با کمک این دوربین‌ها می‌توانید از دزدی‌هایی که در مغازه‌ها اتفاق می‌افتد جلوگیری به عمل آورید.
  • کاربرد دیگری که دوربین‌های مداربسته دارند مربوط به بانکداری و امور مالی می‌شود. برای نظارت بر دستگاه‌های خودپرداز و کنترل مناطقی مثل انبارها می‌توانید از این دوربین‌ها کمک بگیرید.
  • شاید جالب باشد بدانید که دوربین‌های داهوا برای موسسات آموزشی هم کاربردهای متنوعی دارند. طبیعتاً تامین امنیت در دانشگاه‌ها و مدارس کار بسیار سختی محسوب می‌شود و بدون دوربین مداربسته حراست دانشگاه و مدیران مدرسه نمی‌توانند از عهده آن بر بیایند.
  • در فضاهای عمومی مثل پارک و مراکز پرتردد شهر نیز استفاده از دوربین‌های داهوا بسیار ضروری است. در این فضاها امکان بروز هر مشکلی وجود دارد و با کمک یک دوربین می‌توان کنترل بهتری روی جمعیت داشت.
  • خرید پکیج کامل دوربین مداربسته داهوا بسیار مقرون به صرفه‌تر از خرید به صورت جداگانه تجهیزات دوربین مداربسته می‌باشد.

قیمت دوربین‌های مداربسته داهوا چقدر است؟

موضوع دیگری که طبیعتاً در انتخاب دوربین مدار بسته داهوا اهمیت و ارزش پیدا می‌کند، قیمت این محصولات است. قطعاً خریداران دوست دارند با کمترین هزینه بهترین سیستم‌های امنیتی را برای محیط مورد نظر خود خریداری نمایند. در مورد قیمت دوربین مداربسته dahua آنها درست تصمیم گرفته‌اند. این دوربین‌های مداربسته کیفیت بسیار خوبی دارند و در مقابل از هزینه پایینی هم برخوردار می‌باشند. در واقع می‌توانیم بگوییم مقرون به صرفه بودن خرید دوربین‌های داهوا یکی از دلایل محبوبیت آنها می‌باشد. اگر نگاهی به امکانات و مزایای خرید این محصولات بیندازید و آن‌ها را با قیمتی که دارند مقایسه کنید متوجه این موضوع خواهید شد. البته اگر می‌خواهید نسبت به این موضوع بیشتر اطمینان پیدا کنید توصیه می‌کنیم قیمت و امکانات دوربین‌های داهوا را با محصولات مشابهی که در بازار وجود دارند مقایسه نمایید.

خرید دوربین‌های داهوا

 

دوربین مدار بسته داهوا را از کجا خریداری کنیم؟

شاید با توضیحاتی که خدمت شما بیان کردیم و اطلاعاتی که از دوربین مدار بسته داهوا به دست آورده‌اید، دنبال خرید این محصول جذاب باشید. اگر قیمت دوربین مداربسته dahua برای شما بسیار مهم است در این خرید باید حساسیت زیادی به خرج دهید. برخی از محصولات این برند مثل دوربین دید در شب قیمت بالایی دارند. طبیعتاً شما باید دنبال فروشنده‌ای باشید که مناسب‌ترین قیمت دوربین مدار بسته دید در شب داهوا را پیشنهاد می‌کند. با توجه به این ویژگی‌ها قطعاً بهترین گزینه برای خرید دوربین مدار بسته داهوا فروشگاه مهرسام ایمن است. این فروشگاه از اعتبار خوبی بین مصرف کنندگان برخوردار است و قیمت خوبی را هم برای محصولات خود پیشنهاد می‌نماید.

Rate this post

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.