کولر گازی گری

0

کولر گازی گری جوری طراحی شده است که تمام نیاز ها و انتظارات شما را برای مصرف خانگی و تجاری برطرف می کند.

خمیشه هر وقت در مورد کولر گازی صحبت می کنیم اولین تصویری که به ذهن ما خطور می کند کولر گازی دیواری می باشد در حالی که مدل های مختلف پنجره ای و ایستاده و پرتابل و داکت و کاست در بازار برای خرید وجود دارد که طراحی هر کدام بدون دلیل نبوده و می توان در اماکن مختلف بنا به نیاز آن ها را نصب کرد .

اولین نکته در خرید کولر گازی حایز اهمیت می باشد تشخیص ظرفیت مورد نیاز برای محیط خود می باشد که آن را با بی تی یو می گویند که نشان دهنده قدرت خنک کنندگی کولر گازی می باشد .

کولر گازی گری با فناوری اینورتر موجب می شود که همیشه در محیط شاهد تولید سرمایش باشیم و این به لطف داشتن بورد دی سی اینورتر می باشد زیرا که کمپرسور مدام کار می کند و فقط سرعت حرکت آن کم و زیاد می شود و درنتیجه هیچ وقت خاموش نمی شود و همچنین موجب مصرف پایین در میزان انرژی شده است و فوق کم مصرف می باشد . جالب است بدانید در اثر شروع حرکت کمپرسور با ولتاژ پایین به دیگر قطعات داخل کولر گازی و وسایل الکتریکی دیگر در محیط ضربه وارد نمی کند.

کولر گازی اینورتر گری با سه نوع گاز مبرد 410 و22 و 32 در بازار مختلف در بازار برای فروش وجود دارد که هر کدام ویژگی خود را دارند ولی تاثیر چندانی در میزان سرمادهی ندارند فقط هزینه نگهداری آن ها متفاوت می باشد .

هر چقدر فیلترهای اسپلیت گری شما تمیزتر باشد هوای با کیفیت تر و تمیزتر در اختیار شما قرار می دهد توصیه می شود بسته به میزان آلودکی هوای محیط اطراف تعداد دفعات تمیزکاری را تنظیم کنید .

برای تنظیم زمان روشن و خاموش شدن کولر گازی می توان از روی دکمه تایمر این عملکرد را فعال کرد و این کمک می کند در زمان خواب تا تایم مورد نیاز شما کولر گازی روشن باشد .

در کولر گازی گری اینورتر معمولا” شاهد هیچ صدای اضافی نیستیم ولی در صورت صدای اضافی در کولر گازی گری بایست اطمینان کامل از نصب درست آن پیدا کنیم و همچنین اتصالات محکم نصب شده باشد و یونیت خارجی تراز باشد .

سیسنم گرمایش در کولر گازی برای شما مفید خواهد بود زیرا می توانید در زمستان محیط را گرم کنید و نیاز به خرید دوباره برای تامین گرمایش نیستید و مقرون صرفه می باشد .

در خانه سفید تعهد به مشتریان را سر لوحه کار خود قرار داده است  و همیشه توجه دقیقی برای حل هر گونه شک و تردیدی که ممکن است در طول خرید ایجاد شود را برطرف می کند و همچنین خانه سفید در زمان تعیین شده و بسیار سریع کولر گازی را برای شما می فرستد .

خانه سفید کولر گازی گری را با گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر در اختیار خریداران قرار می دهد که بدون هیچ واهمه ای اقدام به خرید نمایند .

 

 

5/5 - (4 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.