مزیت طراحی سایت برای وکلا لو رفت – سایت بیلدر

0

مزیت طراحی سایت برای وکلا

طراحی سایت وکالت یک روش عالی برای صرفه جویی در وقت مراجعین است چرا که وکلای گرانقدر با داشتن تنها  یک وب سایت وردپرسی به همراه  پشتیبان سایت وردپرس می توانند بصورت آنلاین از طریق این وب سایت با مراجعین خود ارتباط  آنلاین داشته باشند و بتوانند بصورت اینترنتی به آن ها وقت قبلی بدهند. در این مقاله به مزیت های طراحی سایت برای وکلا خواهیم پرداخت و تضمین می کنیم که در انتهای این مقاله شگفت زده خواهید شد، پس تا انتها همراه ما باشید.

رزور آنلاین وقت:             

همان طور که در بالا اشاره کردیم، مراجعین به دفتروکالت می توانند قبل از مراجعه حضوری به دفتر، از طریق وب سایت وکالت اقدام به درخواست وقت قبلی نمایند تا از مراجعه بیهوده آنها به دفتر جلوگیری و همچنین در وقت طرفین نیز صرفه جویی گردد. همچنین به علت این که وکلا معمولا زندگی ای پر کار و پرمشغله ای دارند، طراحی سایت می تواند به ساماندهی این مشغله ها کمک کند.

پرسش و پاسخ آنلاین:

امروزه مسدود شدن اکثر شبکه های مجازی که امکان چت آنلاین را برای افراد فراهم میکرد، چت کردن آنلاین را دشوار کرده است و سبب شده تا هر فردی در هر زمینه شغلی دچار مشکل شود، اما خبر خوب این است که با طراحی سایت برای وکلا امکان اضافه کردن قابلیت چت انلاین بر روی وب سایت فراهم خواهد شد تا افرادی که نیازمند مشاوره هستنند بتوانند از طریق این بستربا وکیل خود بصورت آنلاین و بدون هیچ محدودیتی چت کنند.

تبلیغات مدرن برای موکلین جدید:

با داشتن یک وب سایت وکالت لاکچری، امکان تبلیغات مدرن برای وکلا فراهم می شود و وکلای عزیز می توانند اقدام به خرید تبلیغات ریتارگتینگ برای وب سایت خود کنند و ورودی وب سایت را ارتقا دهند تا با این کار موکلین مد نظر خودشان را پیدا کنند چرا که با انجام تبلیغات کلیکی می توان به جای تبلیغات سنتی همانند پخش تراکت، اقدام به تبلیغ در تمامی سایت های مد نظر کرد تا با این کار ورودی سایت افزایش یابد و افزایش ورودی سایت به معنای افزایش درآمد وکلا خواهد بود.

ایجاد اعتماد:

بعد از طراحی سایت مد نظر، می توان رزومه کاری وکلا را در سایت قرار داد تا هرکس که وارد وب سایت می شود در سریع ترین زمان ممکن با موفقیت های وکیل آشنا شود، این کار سبب می شود تا افراد اعتماد بیشتری به وکیل کنند و از طریق وب سایت اقدام به تعیین وقت قبلی کنند.

سایت وکیل

سایت وکیل چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

  1. سرعت لود مناسب یکی از مهم ترین ارکان هر وب سایتی است، چرا که درصورت عدم مناسب بودن زسرعت لود وب سایت، مخاطبان اقدام به ترک وب سایت خواهند کرد و تمامی تبلیغات صورت گرفته برای انتقال کاربران به وب سایت نابود خواهد شد.
  2. نمایش درست وب سایت در تمامی نمایشگر ها نکته مهم دیگر است. چرا که اگر وب سایت به درستی به کاربر نمایش داده نشود امکان استفاده از امکانات سایت از او سلب خواهد. به عنوان مثال در تلفن همراه قادر به استفاده از چت آنلاین نخواهد بود.
  3. هر کاربری دوست دارد وارد وب سایتی شود که از نظر گرافیکی و طراحی زیبا باشد، اگر وب سایت زیبایی نداشته باشید در ذهن مخاطب خود جلوه ی خوبی پیدا نخواهید کرد وحتی ممکن است کاربر از گرفتن وقت از وب سایت منصرف شود.
  4. هر وب سایتی باید قابلیت ارتقاء را داشته باشد، پس از طراح وب سایت خود بخواهید که وب سایت را به گونه ای طراحی کند که در آینده امکان اضافه کردن آپشن های بسشتر به سایت فراهم باشد.

نکات بالا، نکات مهمی هستند که در حین خرید یا ثبت سفارش برای طراحی سایت باید به آن ها دقت کنید و طراح سایت موظف تا آنها را رعایت کند. اگر طراح سایت نتواند  شرایط بالا را برای وب سایت شما فراهم کند به شما پیشنهاد می کنیم تا سمت این طراح های سایت نروید چون قطعا شما را در آینده دچار مشکل خواهند کرد.

نتیجه گیری

در این مقاله درباره مزیت های طراحی سایت برای وکلا صحبت کردیم و نکاتی را اشاره کردیم که چرا یک وکیل به سایت نیاز دارد.امید واریم که از این مقاله لذت برده باشید.

منبع:szsitebuilder.ir

3.7/5 - (3 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.