نکات امنیتی خرید پیج اینستاگرام (اقدامات مهمِ قبل از خرید)

0

اگر قصد خرید یک پیج اینستاگرام با فالوورهای واقعی را دارید بهتر است قبل از هر چیز به نکات امنیتی آن توجه داشته باشید. چون به هر دلیلی ممکن است با زیر پا گذاشتن نکات امنیتی خرید پیج اینستاگرام پول تان را به هدر دهید.

نکات امنیتی قبل از خرید پیج اینستاگرام به قدری مهم است که گاهی بدون دانستن چند نکته ساده، پس از تحویل صفحه اینستاگرام خریداری شده، در یک چشم به هم زدن تمام هزینه های شما هدر می رود. چرا؟ چون فقط چند نکته ساده را نمی دانستید.

قبل از خرید صفحه اینستاگرام باید به نکات مهمی توجه کنید که ندانستن آنها می تواند عواقب بدی برای پیج و حتی کسب و کار شما داشته باشد. خوب، حالا، این نکات امنیتی برای خرید صفحه اینستاگرام چیست که ما از آن می ترسیم؟

 

قدم اول: تغییر رمز عبور اکانت اینستاگرام

یکی از مهمترین نکات امنیتی که پس از خرید صفحه اینستاگرام باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید این است که بلافاصله یک رمز عبور قوی (8 تا 12 کاراکتر شامل حروف، اعداد و سنبله ها) برای صفحه خود ایجاد کنید که این امر منجر به کاهش چشمگیر شانس صفحه شما هک می شود

نکته مهم دیگر فعال کردن احراز هویت دو مرحله ای در اینستاگرام است. این به شما کمک می کند تا در صورت داشتن رمز عبور قوی، احتمال هک شدن صفحه شما تقریبا به صفر برسد.

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، می توانید با مراجعه به قسمت “دو مرحله احراز هویت instagram” در تنظیمات صفحه خود، این قابلیت را برای صفحه خود فعال کنید.

 

پیج هک شده خریداری نکنید!

یکی از مهم ترین نکات امنیتی قبل از خرید صفحه اینستاگرام این است که پیج هک شده را نخرید.

گاهی اوقات می توانید صفحه ای در اینستاگرام بخرید که قبلاً هک شده است و از آن بی اطلاع هستید.

وقتی یک صفحه هک شده خریداری می کنید، در واقع این احتمال وجود دارد که صاحب قبلی صفحه در آینده با کمک یک متخصص صفحه شما را بازیابی کند، اما در واقع شما به عنوان مهمان در این صفحه و زمانی که مالک اصلی برمی گردد کار می کنید. صفحه را به هر طریقی، پس شما نمی توانید هیچ چیز.

حتی ممکن است مجبور شوید پول زیادی را برای تبلیغات هدفمند و دنبال کنندگان هدفمند خرج کنید، اما در نهایت با یک صفحه هک شده مواجه خواهید شد.

یک پاسخ ساده دارد. سعی کنید از یک جای مطمئن پیج خود را خریداری کنید و به سراغ مکان های غیر متعارف و نامعلوم نروید. از جمله مواردی که می تواند سبب افزایش اعتماد شود می توان به موارد زیر اشاره کرد:

دارای نماد اعتماد الکترونیک باشد صفحه درباره ما و تماس با ما داشته باشد شماره های تماس و راه های ارتباطی داشته باشد آدرس مکان فیزیکی می تواند مفید باشد چت آنلاین داشته باشد خیلی بهتر است نظرات مشتریان راضی داشته باشد

بررسی موارد فوق به شما کمک می کند که از مکانی پیج اینستاگرام خریداری کنید که مطمئن تر باشد و با رعایت همین نکات امنیتی قبل از خرید پیج اینستاگرام، با اطمینان خاطر بیشتری پیج خود را خریداری کنید.

گاهی اوقات شخصی که قبلاً صاحب یک صفحه اینستاگرام است که از شما خریداری کرده است، ممکن است فعالیت های سایبری داشته باشد که در حال پیگیری است. اصلا نمیدونی نفر قبلی روی چه پست هایی کامنت گذاشته یا چه کامنت هایی برای مردم گذاشته!

بسیاری از افرادی که فقط به سود خود علاقه دارند می توانند چنین صفحاتی را به شما بفروشند و مشکلاتی را برای شما ایجاد کنند که پس از تحویل صفحه اینستاگرام برای شما پیش خواهد آمد.

باز هم مراقب باشید که صفحه اینستاگرام را از افراد غریبه خریداری نکنید و بدانید که از کدام وب سایت پس زمینه را خریداری می کنید. یک اشتباه کوچک می تواند باعث درد و رنج بزرگ شما شود.

یکی از مهم ترین نکات امنیتی هنگام خرید صفحه در اینستاگرام، بررسی لینک های مستقیم بلافاصله پس از تحویل فوری صفحه است.

بد نیست اتصالات مستقیم را به صورت تصادفی بررسی کنید و مطمئن شوید که پیام های مشکوک به صورت مستقیم رد و بدل نمی شوند و فقط با بررسی پیام های شخصی می توانید متوجه شوید.

گاهی اوقات افراد یک صفحه تجاری راه اندازی می کنند، اما در پشت صحنه کارهای دیگری انجام می دهند که فقط با پیام های شخصی می توان تشخیص داد که آیا کفش های ریگا صفحه قبلی را دارند یا خیر!

قبل از خرید پیج اینستاگرام، نظرات را بررسی کنید
یکی دیگر از نکات امنیتی مهمی که باید قبل از خرید یک صفحه به خاطر بسپارید، بررسی نظرات زیر پست های صفحه ای است که می خواهید بخرید. این کار را برای تشخیص رفتار صفحه مورد نظر انجام دهید.

با مشاهده کامنت ها می توانید نظر مخاطبان را در مورد محتوای صفحه ای که می خواهید خریداری کنید متوجه شوید و نکته امنیتی این است که ممکن است نظرات نادرست زیادی روی پست ها وجود داشته باشد که با مشاهده صفحه پروفایل این ها مردم جعلی بودند و برای شما کامنت گذاشتند.

صفحاتی که معمولاً فالوورهای بسیار کمی دارند (نزدیک به صفر)، فالوورهای قد بلند، با نام های غیر سنتی، پست های صفر و عکس پروفایل غیر واقعی، احتمالاً صفحات جعلی هستند و نظرات آنها کاملا غیر واقعی است.

بهتر است صفحاتی را بخرید که نظرات واقعی افراد واقعی دارند و این به افزایش اعتبار صفحه شما نیز کمک می کند. هنگامی که افراد مشهور در زمینه شما در مورد پست های صفحه شما نظر می دهند، این می تواند به طور قابل توجهی اعتبار صفحه شما را افزایش دهد.

 

Rate this post

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.