دریاکاو، نماینده رسمی ساعت سونتو در ایران

0

می‌توان به صدق گفت، سونتو SUUNTO بعد از گذشت چند دهه از ارائه اولین نسخه آن، اکنون در بالاترین نقطه پیشرفت و تکنولوژی قرار دارد. امروزه ساعت سونتو (ساعت سانتو) جز ساعت‌های هوشمند، کارآمد و مقرون بصرفه محسوب می‌شود.

تاریخچه ساعت سونتو

در سال 1936 در پی رفع مشکل عدم دقت کافی قطب‌نماها، توماس وهلنن vohloen در فلاند با تولید قطب‌نمای پر از مایع با سوزن ثابت، برند سونتو را به جهانیان ارائه کرد. سونتو در زبان فلاندی به معنای مسیر، جهت می‌باشد. در واقع او با این تولید یک انقلاب در عرصه ماجراجویی بوجود آورد. از زمانی که وهلنن کار خود را شروع کرد، سعی در ارتقا محصولات و تطابق آن با نیاز کاربران داشت، به همین دلیل سونتو (سانتو) تبدیل به برندی محبوب شد و دیری نگذشت که آوازه این برند به سراسر جهان رسید. ساعت‌های سانتو، یکی از محبوب‌ترین محصولات شرکت سانتو می‌باشد. برای مشاهده لیست محصولات ساعت سونتو کلیک کنید.
شرکت و کارخانه سونتو در شهر وانتا واقع در فلاند می‌باشد. محصولات این برند به بیش از 100 کشور دنیا ارسال و توزیع می‌شود. برند سانتو بیش از 400 کارمند  در نقاط مختلف جهان دارد و شامل برندهای زیرمجموعه‌ای به نام Atomic،  salamon، Wilson،  Mavik و… است. مجموعه دریاکاو در ایران بعنوان اولین و معتبرترین نمایندگی سونتو در ایران شناخته می‌شود که تمامی خدمات این برند را بصورت اورجینال در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. از محصولات برند سونتو می‌توان به ساعت سونتو، کامپیوتر غواصی سونتو اشاره کرد.

 

ساعت سونتو

ویژگی های ساعت سونتو

از ویژگی‌های ساعت سونتو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ضد آب بودن تا عمق 300 متری
  • ضد خش
  • دارای قابلیت ارتفاع سنج، دما سنج، فشار سنج
  • نمایشگر ضربان قلب
  • هشداردهنده طوفان، زلزله
  • مجهز به GPS و مسیریاب
  • دارای حالت شکار و ماهیگیری

همچنین ساعت سانتو همانند یک مربی ورزشی برای کاربر خود عمل می‌کند. بدین صورت که، ساعت سانتو می‌تواند بیش از 30 حالت ورزشی را آموزش دهد و مانند یک مربی بر شما و فعالیت‌های ورزشیتان نظارت دارد. از ساعت سونتو می‌توان برای ورزش‌های پرتحرک مانند تنیس، غواصی، کوه‌نوردی، فیتنس و… استفاده کرد. طراحی ساعت سونتو سبک، شیک و امروزی است.

معرفی ساعت سانتو

سانتو از پیشگامان عرصه تولید ساعت‌های هوشمند ورزشی می‌باشد و در این راه پیشرفت قابل توجهی داشته است و توانسته است متناسب با هر نوع فعالیت ورزشی ساعتی هوشمند طراحی و تولید کند. ساعت‌ سانتو بدلیل طراحی زیبا و امروزی و همچنین بدلیل کارآیی بالا و استفاده از فناوری پیشرفته در طراحی‌اش همیشه مورد توجه کاربران بوده و از محبوبیت بالایی برخوردار است. با دیدن ساعت سونتو یک افسانه مشهور کشور چک که می‌گوید من کوچک هستم اما ماهر! به ذهن کاربران منتقل می‌شود. در طول سال‌ها ساعت سانتو (ساعت سونتو) تغیرات زیادی کرده است که هر بار از آزمایشات سربلند بیرون آمده است. ساعت سانتو در موارد زیر آزمایش شده است و از این جهات قابل اطمینان است.

  • ضد گلوله

در سال 1939 یک سرباز فلاندی که قطب‌نما سونتو را در جیب داشت توسط سرباز روسی مورد اصابت گلوله قرار گرفت. گلوله به قطب‌نما برخورد کرد و جان سرباز حفظ شد.

  • جهت یابی دقیق

ساعت سونتو (ساعت سانتو) در دل جنگل، در بلندترین نقطه کوه، در عمیق‌ترین نقطه دریا به‌درستی و با دقت بالا جهت‌یابی می‌کند و در بسیاری از موارد باعث نجات جان ورزشکاران و ماجراجویان شده است.

  • ضد آب

محصولات سونتو ضد آب هستند و ساعت سونتو تا عمق 300 متری زیر آب نیز به‌درستی کار می‌کند. ساعت‌ سونتو سری D9 برای غواصی طراحی شده‌اند و ضد آب هستند.

  • دوام و استحکام بالا

ساعت سونتو (ساعت سانتو) از لحاظ مقاومت، استحکام و دوام مورد آزمایش قرار گرفته و توانسته نمره بالایی کسب کند.

  • دقت

قبل‌ترها غواصان برای محاسبه زمان از جداول غواصی استفاده می‌کردند که بسیار وقت‌گیر و کسل کننده بود تا اینکه در سال 1987 سونتو با ارائه کامپیوتر غواصی توانست این مشکل را رفع کند و کمک بزرگی به این ورزش بکند.

ساعت سانتو

ساعت سونتو مخصوص طبیعتگردی و کوهنوردی

همانطور که گفته شد ساعت سونتو برای بسیاری از ورزش‌ها از جمله: دومیدانی، فیتنس، دوچرخه‌سواری، کوهنوردی، غواصی و… کاربرد دارد. یکی از کاربردهای مهم ساعت سونتو به دلیل ویژگی‌هایی نظیر: قابلیت محاسبه ضربان قلب، شمارنده گام‌ها، محاسبه کالری، محاسبه سرعت، GPS، محاسبه مسافت، قابلیت دماسنجی و شتاب سنجی، امکان نقشه حرارتی و توپوگرافی و محاسبه سطح اکسیژن خون مناسب جهت کوه‌نوردی و طبیعت‌گردی می‌باشد.

اتصال ساعت سونتو به گوشی همراه

با نصب برنامه SUUNTO ، متناسب با نسخه موبایل خود (اندروید یا ios) می‌توانید ساعت سونتو خود را به وسیله بلوتوث به گوشی موبایل خود متصل کنید و گزارش فعالیت‌ها و برنامه ورزشی خود را در صفحه موبایلتان مشاهده کنید. همچنین امکان اشتراک‌گذاری برنامه ورزشی خود را با دیگران اعضای انجمن سونتو خواهید داشت.

امکانات ساعت سونتو

ساعت‌های سونتو قابلیت‌های زیادی دارند و امکانات زیادی را برای کاربران خود به ارمغان می‌آورند از جمله امکان مسیریابی آفلاین، پیش بینی وضعیت آب و هوا، بررسی وضعیت جسمانی مانند ضربان قلب، امکان ارائه برنامه ورزشی بزای ورزشکاران و…

دریاکاو اولین و معتبرترین نماینده رسمی برند SUUNTO  در ایران

شرکت دریاکاو در سال 1382 تاسیس گردید. این مجموعه با بهره‌مندی از کادری متخصص و مجرب و همچنین سرلوحه قرار دادن رضایت مشتریان، با تکیه بر سال‌ها تجربه در زمینه ارائه تجهیزات غواصی، برگزاری و آموزش‌های تخصصی غواصی همگام با استانداردهای جهانی با هدف ارائه خدمات تخصصی غواصی در خدمت شما عزیزان است. شرکت دریاکاو بعنوان تنها  نمایندگی سونتو در ایران، بزرگترین تامین کننده تجهیزات غواصی، ساعت سونتو (ساعت سانتو) می‌باشد. ساعت و کامپیوترهای غواصی سانتو دارای دو سال ضمانت کامل در مجموعه دریاکاو می‌باشد.

شرکت دریاکاو با بهره‌گیری از متخصصان آموزش دیده در شرکت سونتو در فنلاند، برترین خدمات در هنگام خرید و خدمات پس از فروش را برای مشتریان دریاکاو تضمین می‌کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت مجموعه به نشان daryakav.com مراجعه کنید. در خصوص نیاز به دریافت مشاوره رایگان می‌توانید از طریق شماره تلفن 77003430-021 الی با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.