5 روش برای کسب درآمد از وردپرس

0

با توجه به اینکه فضای اینترنت امروزه پیشرفت بسیار زیادی داشته و افراد می‌توانند از این فضا برای کسب درآمد خود استفاده کنند همیشه ما به دنبال روش هایی برای کسب درآمد از طریق فضای اینترنت و تکنولوژی هستیم. شما میتوانید با یادگیری روش های کسب درآمد از این فضا درآمد کسب کنید که یکی از این زمینه ها وردپرس است و شما با راه اندازی سایت خود میتوانید به فروش خدمات و محصولات بپردازید.شما نیاز است که فقط دانش و تجربه را کسب کنید و با راه اندازی سایت وردپرسی و توسعه آن به درآمد برسید. خط شما می توانید به کسب درآمد از طریق سایت وردپرسی به عنوان شغل دوم و یا سوم خود نگاه کنید که در ادامه سعی کردیم آن را به صورت کامل به شما عزیزان معرفی کنیم. پس با تیبا بلاگ همراه باشید.

آموزش کسب درآمد از طریق وردپرس

آموزش کسب درآمد از طریق وردپرس

شما برای اینکه بتوانید به کسب درآمد از طریق وردپرس برسید ابتدا باید آموزشهای این زمینه را دنبال کنید که حتی این آموزش ها به صورت رایگان وجود دارد و می توانید با بالا بردن سطح علمی خود و همچنین کسب تجربه های لازم سایت خود را در میان لینک های اول گوگل قرار بدهید و زمانی که این اتفاق بیفتد افراد زیادی از سرتاسر جهان وارد سایت شما خواهند شد و از محصولات و خدمات ارائه شده توسط شما استفاده خواهند کرد و زمانی که این اتفاق بیفتد شما می توانید به درآمدهای بالا برسید.

چگونه با وردپرس سایت طراحی کنیم؟

یکی از بخش‌های مهم فضای اینترنت و مخصوصاً فضای سایت طراحی آن است که شما از این تاریخ تا می توانید به درآمد هم برسید برای مثال شما می توانید با گرفتن پروژه طراحی سایت برای افرادی که نیاز دارند سایت طراحی کنید و در قبال آن از آنها هزینه را دریافت کنید و از این طریق شما میتوانید به درآمد برسید. اما موضوعی که اهمیت دارد شما بدانید این است که امروزه رقبای شما بسیار زیاد هستند و شما برای اینکه بتوانید با آنها رقابت کنید باید جدیدترین و به روز ترین روش های روز دنیا را بدانید و برای این کار شما باید هر روز آموزش ببینید و تجربه و علم خود را بالا ببرید. یکی از بهترین سایت‌ها برای یادگیری وردپرس، سایت آموزشی کافه وردپرس است که در این زمینه توانسته به خوبی عمل کند.

آیا طراحی سایت با وردپرس سخت است؟

آیا طراحی سایت با وردپرس سخت است؟در گذشته نه چندان دور شما برای اینکه یک سایت ساده داشته باشید باید به برنامه نویسان هزینه‌های زیادی را پرداخت می کردید تا آنها با استفاده از کد نویسی هایی که بلد بودن برای شما سایت طراحی کنند. اما از زمانی که وردپرس به وجود آمده است و خوشبختانه با استفاده از زبان فارسی که در آن وجود دارد شما می توانید بدون استفاده از کد نویسی و فقط با جایگذاری و دانلود امکانات آنها را وارد سایت خود کنید و با توجه به اینکه این کار باعث شده است افرادی که حتی در زمینه برنامه نویسی و طراحی سایت تجربه ای ندارند بتوانند برای خود این کار را شروع کنند.

همانطور که میدانید فضای کلی و ظاهری یک سایت را قالب و به نوعی ساختار آن تشکیل میدهد و این قالب ها در وردپرس به صورت رایگان وجود دارد و شما می‌توانید آن هارا به صورت رایگان از مخزن های وردپرس دانلود و جای‌گذاری ساده و کنید و به این ترتیب و به همین سادگی شما یک سایت را طراحی کرده اید.

آیا بدون کد نویسی میتوان قالب اختصاصی خود را ساخت؟

زمانی که افراد به شما طراحی سایت سفارش می‌دهند آنها اغلب می خواهند که یک قالب اختصاصی برای سایت آن‌ها درست کنید اما همانطور که گفته شد درست کردن قالب‌های اختصاصی در گذشته و حتی هم اکنون نیاز به کدنویسی دارد که شما برای این کار باید کلاس‌های فوق پیشرفته شرکت کنید و در زمینه برنامه نویسی و کامپیوتر باید سال‌ها تلاش کنید تا بتوانید کدنویسی را خودتان انجام بدهید.

اما نگران نباشید همانطور که گفته شد وردپرس برای افراد کاملا مبتدی هم مناسب است و شما در وردپرس با استفاده از صفحه ساز هایی که وجود دارد می توانید با کشیدن و رها کردن قالب ها را به صفحه های سایت اضافه کنید. شما می توانید قالب های اختصاصی را با پرداخت هزینه ها خریداری کنید و برای سایت از قالبهای استفاده کنید که کاملا اختصاصی است و نظیر آن در هیچ سایتی وجود ندارد و بدون استفاده از کد نویسی شما توانستید که یک قالب اختصاصی را درست کنید. اگر بخواهیم یکی از بهترین صفحه ساز های وردپرس را برای شما معرفی کنیم المنتور است که با استفاده از نسخه رایگان و غیر رایگان در اختیار استفاده کنندگان قرار گرفته است.

باید به شما بگویم که شما با استفاده از صفحه ساز المنتور می‌توانید هر کاری با سایت خود انجام بدهید و هر نوع امکانات و هر نوع انتظاری که دارید را به سایت می‌توانید اضافه کنید. نسخه رایگان المنتور دارای امکاناتی است که می‌تواند شما را راضی نگه دارد اما اگر می خواهید به صورت حرفه‌ای و پیشرفته کار کنید می توانید با تهیه نسخه پولی صفحه ساز المنتور از امکانات فوق العاده و بی نظیر آن استفاده کنید و مانند یک طراح سایت حرفه ای میان رقبای خود بدرخشید.

در سیستم مدیریت محتوا وردپرس هزاران قالب و افزونه وجود دارد که با استفاده از آن می‌توانید سایت خود را راه‌اندازی کنید اما اگر سایت فروشگاهی می‌خواهید راه‌اندازی کنید حتما باید با پلاگین ووکامرس این کار را انجام بدید. شاید برایتان سوال پیش بیاید که ووکامرس چیست و چه کاربردی دارد که حتما توصیه می‌کنم مقاله سایت کافه وردپرس با عنوان “افزونه ووکامرس چیست؟ ساخت فروشگاه اینترنتی با WooCommerce” را مطالعه کنید.

مشتری های خود را برای طراحی سایت از کجا پیدا کنیم؟

مشتری های خود را برای طراحی سایت از کجا پیدا کنیم؟

همیشه یکی از دغدغه ها و نگرانی های افراد این است که چگونه می‌توانند پروژه بگیرند اما ما باید شما باید بگوییم که این کار کمی سخت است اما اگر روش های اصولی بازاریابی را بدانید می توانید برای خودتان همیشه مشتری های زیادی داشته باشید‌. برای مثال سایت هایی وجود دارند که رابط بین کارفرما و طراحان هستند و شما می‌توانید از آن ها بخواهید که مشتری برای شما پیدا کنند و پروژه های آن هارا در اختیار شما قرار بدهند. این سایت ها به صورت ایرانی و خارجی وجود دارند که باعث می‌شوند شما همیشه مشتری داشته باشید و همچنین در فضای مجازی شبکه ها و کانال های زیادی برای برای پیدا کردن مشتری وجود دارند پس از بابت مشتری و پروژه میتواند خیال شما راحت شود.

هنگام دریافت پروژه به چه نکاتی توجه کنیم؟

شما میتوانید مانند یک طراح سایت حرفه ای همیشه نکاتی را داشته باشید و فقط به اصول خود جلو بروید این اصول می تواند باعث پیشرفت کاری شما بشود و شما با رعایت کردن آنها هم شخصیت کاری خود را حفظ کرد و هم این که همیشه به عنوان یک طراح سایت حرفه ای در نظر افراد خواهید بود نکاتی که باید به آن ها دقت کنید در ادامه خواهیم گفت.

متعهد و خوش قول بودن

شما زمانی که در حال بستن قرارداد با مشتری خود هستید حتما از شما زمان تکمیل پروژه را خواهد پرسید و اگر شما بدون در نظر گرفتن تمامی شرایط یک زمان را اعلام کنید ممکن است در آن زمان ممکن نتوانید پروژه را به اتمام برسانید و در چه زمانی مشتری می تواند که پروژه را کنسل کند. همیشه سعی کنید در هنگام گرفتن پروژه و بستن قرارداد در زمان تکمیل آن همه جوانب را بسنجید و با توجه به خودتان می توانید به راحتی متوجه شوید که در چه زمانی می توانید پروژه را به اتمام برسانید.

قیمت پروژه

یکی دیگر از مواردی که در هنگام بستن قرارداد با مشتری خود باید به آن بسیار توجه کنید قیمت است. قیمت یک پروژه اگر پایین باشد ممکن است مشتری احساس کند شما تازه کار هستید و نتواند به خوبی به شما اعتماد کند و همچنین اگر شما یک قیمت نامعقول و بالا را به او بگویید که می توانید به راحتی مشتری خود را از دست بدهید. در نتیجه برای اینکه بتوانید مناسب ترین قیمت را به مشتری های خود بدهید ابتدا باید میان رقبای هم سطح خودتان جست جو کنید و بازه قیمتی خود را متوجه شوید.

تولید محتوا در روند طراحی سایت

شما بعد از اینکه برای مشتری خود سایت را طراحی کردید ممکن است از شما بخواهد در ادامه مسیر همراه باشید و محتوای آن را شما تهیه و در سایت بارگذاری کنید. شاید تولیدمحتوا از نظر شما کار ساده ای باشد و فقط مانند یک نوشتن به آن نگاه کنید اما باید بدانید که این چنین نیست و شما در تولید محتوا باید نکات بسیار زیادی را مورد توجه خود قرار بدهید و یکی از این موارد که بسیار مهم است استراتژی مربوط به محتوای شما است که چگونه در ذهن کاربران سایت خواهد نشست.

شما فقط نباید از محتوا به عنوان نوشته و یک انشا استفاده کنید بلکه باید محتوای خود را با استفاده از سایر روشا مانند ویدیو و تصویر بهره بگیرید و نوشته را نیز درون آنها قرار بدهید. ممکن است سایت شما یک سایت خدماتی و یا حتی فروش محصولات باشد در چنین زمانی شما باید محتوای خود را طوری تولید کنید که کاربرد زمانی که محتوای شما را مطالعه می‌کند متوجه نشود که یک تبلیغ ساده است و شما باید به صورت هدفمند با استفاده از محتوای خود به سوی هدفی که دارید حرکت کنید و تولید محتوا باید به صورت کاملا برنامه ریزی شده انجام شود.

 جمع بندی

کسب درآمد از هر راهی نیازمند این است که شما بتوانید آموزش ببینید و سپس با استفاده از تجربه و علمی که بدست آورده اید می‌توانید شما هم کسب درآمد داشته باشید.یکی از راه‌هایی که میتوانید با استفاده از آن درآمد خوبی داشته باشید طراحی سایت است و طراحی سایت با وردپرس راحت تر نسبت به گذشته است و حتی اگر شما در زمینه برنامه نویسی و سایت تجربه نداشته باشید و تازه کار باشید با دیدن آموزش ها میتوانید طراحی سایت را تجربه کنید.

منبع: کافه وردپرس – cafewpfa

5/5 - (15 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.