ربات اینستاگرام 100% مطمئن برای افزایش فالوور

0

اگر دنبال بهترین و مطمئن ترین روش برای افزایش فالوور پیج اینستاگرام تان هستید پیشنهاد ما استفاده از ربات اینستاگرام است. ربات افزایش فالوور اینستاگرام به شما در جذب فالوور واقعی و هدفمند برای پیج تان کمک می کند. اگر بودجه کافی برای تبلیغات در اینستاگرام ندارید و نمی توانید از طریق تولید محتوای جذاب از اکسپلور ورودی بگیرید تنها راه شما برای بیشتر کردن فالوورهای پیج تان استفاده از ربات اینستاگرام است.

با استفاده از ربات اینستاگرام می توانید دقیقا مخاطبان هدف خود را پیدا کنید و آن ها را به پیج تان جذب کنید. ربات اینستاگرام به شما در بیشتر دیده شدن پیج تان کمک می کند. برای افزایش فالوور پیج تان باید مدام در معرض دید مخاطبان هدف تان قرار بگیرید که با ربات اینستاگرام این کار برای شما بسیار آسان می شود.

اگر اطلاعات بیشتری در مورد ربات های اینستاگرام نیاز دارید پیشنهاد می کنیم تا پایان این مقاله آموزشی همراه ما باشید چون در آخر بهترین ربات اینستاگرام برای افزایش فالوور را به شما معرفی می کنیم.

 

ربات اینستاگرام چیست؟

به زبان ساده ربات اینستاگرام برنامه ای تحت وب یا اپلیکیشن موبایلی است که با اتصال پیج تان به آن تمام فعالیت هایی که شما در طول روز برای بیشتر دیده شدن در اینستاگرام انجام می دهید را به صورت اتوماتیک و بدون هزینه اضافی برای شما انجام می دهد.

ربات های اینستاگرام قابلیت های زیادی دارند اما مهمترین قابلیت آن ها این است که بدون دخالت شما و به صورت کاملا اتوماتیک در 24 ساعت از شبانه روز به جای شما فعالیت های تعاملی را از طریق پیج تان در اینستاگرام انجام می دهد که این کار در نهایت باعث زیاد شدن فالوورهای پیج تان می شود.

 

ربات اینستاگرام چطور کار می کند؟

ربات اینستاگرام با متصل شدن به پیج اینستاگرام تان به جای شما در اینستاگرام فعالیت می کند. فعالیت های تعامل مثل لایک کردن پست های دیگران، کامنت گذاشتن زیر پست ها، دایرکت فرستادن به اشخاص مد نظرتان، فالو و آنفالو کردن و … توسط ربات اینستاگرام به صورت اتوماتیک انجام می شود. فقط کافیه اهداف خود را برای ربات تعیین کنید!

ربات اینستاگرام کاملا قابل برنامه ریزی است. در واقع هر آن چیزی که شما بخواهید را می توانید روی ربات اینستاگرام خود تنظیم کنید. مثلا اگر بخواهید فالوورهای پیج خاصی را فالو و آنفالو کنید می توانید ربات را روی این هدف خود تنظیم کنید تا به صورت اتوماتیک برای شما انجام دهد.

زمانی که می خواهید پیج خود را به ربات اینستاگرام متصل کنید نیاز نیست برنامه یا اپلیکیشن مورد نظر را باز نگه دارید! چون ربات های اینستاگرام روی وب سرور فعال هستند بدون اینکه نیاز باشد شما در برنامه حضور آنلاین داشته باشید در پشت پرده کار خود را انجام می دهند.

 

چرا باید از ربات اینستاگرام برای افزایش فالوور استفاده کنیم؟

مزایای ربات اینستاگرام

به دو دلیل عمده همین حالا باید از ربات اینستاگرام برای افزایش فالوور استفاده کنید. اول اینکه هزینه جذب فالوور بسیار بالا رفته است. به عنوان مثال اگر بخواهید از تبلیغات برای جذب فالوور استفاده کنید باید هزینه های زیادی را بپردازید. مثلا برای جذب 1000 فالوور باید حداقل 3 میلیون تومان هزینه تبلیغات کنید.

اگر هم بخواهید از روش های دیگر برای جذب فالوور به صورت اورگانیگ استفاده کنید بسیار زمان بر و شاید هزینه بر باشد. منظور از روش های اورگانیک جذب فالوور از طریق هشتگ ها و اکسپلور اینستاگرام است که لازمه اش تولید محتوای عالی و جذاب است. واقعا هم هرکسی از پس این کار بر نمی آید و برای خیلی از دوستان کار سختی است.

پس نتیجه می گیریم برای جذب فالوور واقعی و هدفمند بهترین و مقرون به صرفه ترین گزینه ربات اینستاگرام است. هزینه استفاده از ربات اینستاگرام بسیار ناچیز است و شما می توانید چندین برابر از بودجه خود را ذخیره کنید. از این گذشته الان بهترین روش برای بیشتر دیده شدن و جذب فالوور، حضور داشتن در اینستاگرام با فعالیت های تعاملی است که کار اصلی ربات های اینستاگرام دقیقا همین است.

 

مزایای استفاده از ربات اینستاگرام چیست؟

  • جذب فالوور واقعی و هدفند در اینستاگرام
  • افزایش فالوور اینستاگرام به صورت اتوماتیک
  • فالو و آنفالو کردن افراد به صورت اتوماتیک
  • درج کامنت های هدفمند به صورت اتوماتیک
  • لایک کردن اتوماتیک پست های مد نظر شما
  • ارسال دایرکت اتوماتیک به مخاطبان هدف
  • شناسایی و حذف فالوورهای روح و فیک
  • ارسال پست و استوری به صورت زمان بندی شده
  • چک کردن پست و استوری انبوه فالوورهای پیج
  • بیشتر دیده شدن و مدام در معرض دید بودن
  • برندسازی در اینستاگرام با کمترین هزینه
  • هزینه بسیار پایین نسبت به دیگر روش های جذب فالوور
  • پشتیبانی دائمی در 24 ساعت از شبانه روز
  • به روز رسانی مداوم مطابق با آخرین آپدیت الگوریتم های اینستاگرام

 

معایب استفاده از ربات اینستاگرام چیست؟

  • احتمال شناسایی توسط اینستاگرام و بلاک شدن پیج
  • احتمال جذب فالوورهای غیر هدف
  • احتمال تبدیل شدن فالوورهای پیج به فالوورهای روح
  • احتمال جذب فالوورهای فیک و غیر واقعی
  • اکشن بلاک شدن پیج در محدوده های زمانی مختلف
  • پایین آمدن نرخ تعامل مخاطبان با محتوای پیج
  • پایین آمدن ریچ و ایمپرشن کلی پیج
  • سرعت پایین در جذب فالوور اینستاگرام
  • احتمال بروز مشکلات احتمالی هنگام استفاده از ربات

 

چطور باید ربات اینستاگرام را فعال کنیم؟

اول از همه باید یکی از ربات های اینستاگرام موجود را انتخاب کنید و در آن ثبت نام کنید. بعد از ثبت نام کردن باید یکی از پلن های موجود را خریداری کنید. معمولا پلن ربات ها به صورت ماهانه و قیمت حدودی 70 تا 120 هزار تومان ارائه می شوند. بعد از فعال سازی حساب کاربری تون اولین کاری که باید انجام بدهید لاگین کردن داخل ربات از طریق پیج اینستاگرام تان است. یعنی با پیجی که قصد دارید ربات به آن وصل شود و فالوورهایش را افزایش دهید باید درون ربات لاگین کنید.

سپس باید ربات را روی اهداف کاری خود تنظیم کنید. مثلا چه پست هایی با چه هشتگ هایی را لایک کنید، یا زیر چه پست هایی کامنت درج کنید یا چه افرادی را فالو و آنفالو کند. پس انجام این تنظیمات باید سرعت فعالیت ربات را هم تنظیم کنید. پیشنهاد می شود سرعت انجام فعالیت های ربات را روی سرعت پیشفرض قرار بدهید. حالا ربات اینستاگرام شما فعال است و می توانید فعالیت هایی که انجام می دهد را پیگیری کنید.

 

بهترین ربات اینستاگرام در ایران کدام است؟

ربات های زیادی در ایران فعال هستند اما همه آن ها درست کار نمی کنند. شما باید رباتی را انتخاب کنید که اولا مدام در حال آپدیت شدن باشد و دوما برای پیج تان خطری نداشته باشد. خیلی از ربات های اینستاگرام موجود باعث بلاک شدن پیج تان می شوند.

بهترین ربات اینستاگرام در حال حاضر ربات اینبو است که هم سابقه درخشانی دارد و هم امکانات فوق العاده ای دارد. ربات اینبو تنها ربات اینستاگرامی است که قابلیت جذب فالوورهای واقعی و هدفمند را دارد. هم اکنون بیشترین استفاده کنندگان از ربات اینستاگرام در ایران مطعلق به ربات اینبو است. برای ثبت نام و استفاده از این ربات می توانید روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

بهترین ربات اینستاگرام رایگان کدام است؟

اگر دنبال بهترین ربات اینستاگرام رایگان هستید باید به شما بگوییم وقت خود را تلف نکنید! چون ربات های رایگان اینستاگرام باعث نابودی پیج تان می شوند. چون این ربات ها رایگان هستند و استفاده کنندگان ازشان زیاد اند اینستاگرام به راحتی می تواند فعالیت این ربات ها را شناسایی کند و پیج های متصل به آن ها را خیلی سریع مسدود می کند. پیشنهاد ما استفاده از ربات های پولی است. چون هم مطمئن هستند و هم خیال تان راحت است که پشتیبانی دارند.

 

سوالات متداول در مورد ربات اینستاگرام:

سوالات متداول در مورد ربات اینستاگرام

ربات اینستاگرام روی چندتا فالوور برای پیجم جذب می کند؟

بستگی به حوزه فعالیت شما و سرعت انجام فعالیت های ربات در روز دارد. به طور میانگین ربات اینستاگرام در ماه حدود 3 تا 7 هزار فالوور برای پیج شما جذب خواهد کرد.

 

آیا ربات اینستاگرام باعث کاهش نرخ تعامل پیج می شود؟

اگر تارگت گذاری درستی روی ربات اینستاگرام خود انجام بدهید قطعا افرادی به پیج شما جذب خواهند شد که مخاطب هدف شما هستند. در این صورت نرخ تعامل در پیج تان پایین نخواهد آمد!

 

آیا ربات اینستاگرام واقعا فالوورهای واقعی برای پیجم جذب می کند؟

ربات اینستاگرام به خودی خود فالوور برای پیج شما جذب نمی کند بلکه با انجام فعالیت های تعاملی مثل لایک و کامنت گذاشتن زیر پست ها باعث در معرض دید قرار دادن پیج شما برای مخاطبان هدف تان می شود. و در این صورت است که آن ها شما را فالو می کنند.

 

ربات اینستاگرام چطور غیرفعال می شود؟

کافیه وارد پنل ربات اینستاگرام خود شوید و روی گزینه لاگ اوت یا غیرفعال کردن ربات کلیک کنید. در این صورت پیج شما دیگر به ربات اینستاگرام متصل نیست و دیگر هیچ فعالیتی برای شما انجام نمی دهد.

 

5/5 - (21 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.