کرم گوری چیست و چه کاربردهایی دارد؟

0

کرم گوری اصل کرمی است که با استفاده از آن می توان پوستی جوان و شاداب برای خود و دیگران به ارمغان آوریم با استفاده از این کرم گوری اصل می توان جای لک ، کک و مک و جوش را بر طرف نمود و در طی مدت زمان کوتاهی می توانیم شاهد تاثیرات آن بر روی پوست خود باشیم . کرم گوری اصل مورد نظر ما دارای نمونه های تقلبی نیز است و بهتر است که نمونه ی اصل آن تهیه و خریداری شود و این کرم به معنای واقعی معجزه پوست نام گرفته است .

کرم گوری اصل ( GOREE CREAM ) به رنگ سبز می باشد و رایحه آن تقریبا شبیه به یک گل است و مناسب آقایان و خانم ها است . این کرم مورد نظر به همراه صابون مخصوص خود عرضه شده است و از مواد کاملا گیاهی ساخته شده است . کرم گوری GOREE از میوه گیاه پاپایا تولید شده است و عکس آن هم بر روی قوطی کرم و هم بر روی صابون آن درج شده است و ساخت کشور پاکستان می باشد و از بهترین نمونه های کرم اصل می باشد .

کرم گوری نیز شامل عصاره گیاه معروف و دارویی آلوئه ورا و همچنین گیاه آواکادو است که خواص این گیاهان نشانه طبیعی وگیاهی بودن آن است . در نتیجه کرم گوری اصل حاوی 3 گیاه مهم ( پاپایا ، آلوئه ورا و آواکادو ) است که همه آن ها در این کرم نقش مهمی در افزایش لطافت و درخشندگی پوست دارد که پس از مدتی از استفاده کرم گوری اصل آثار مثبت آن را بر روی پوست مشاهده خواهیم کرد .

کرم گوری اصل دارای یک پلمپ پلاستیکی است که دور کرم را به صورت کامل پوشانده است و روی این پلمپ پلاستیکی همان توضیحاتی که روی جعبه درج شده است چاپ شده و همچنین نام ویا کلمه گوری که بر روی قوطی آن وجود دارد به صورت برجسته است و همینطور تمام نوشته های زیر قوطی کرم گوری اصلی برجسته کاملا مشخص و واضح است . کرم گوری اصل همانند کاتالیزور در واکنش های شیمیایی که سرعت واکنش ها را بالا می برد و باعث از بین بردن لک ، جوش ، آکنه و وش های زیر پوستی و … می گردد و باید توجه داشت که این کرم بدون صابون آن ممکن است عملکرد را تا 50 درصد کم کند ولی بدون کرم اصلی تاثبری از آن نخواهید دید .

تاریخچه ورود کرم گوری اصلی به کشور ایران در بین سال های 1387 تا 1389 است که به طور قطع نمی توان این مدت زمان را به طور کامل تایید کرد اما همین مدت زمان طولانی از تولید آن نشان می دهد که توانسته است طرفداران زیادی را پیدا کند و باعث شهرت این کرم شود .

در ادامه مطلب می توان گفت که کرم گوری اصل به عنوان لایه بردار قوی عمل می کند و لک ها و جای جوش های قدیمی پوست را با سرعت زیادی از بین می برد و همچنین قادر است که کک و مک و انواع جوش های مختلف را از بین ببرد و به عنوان درمان قطعی لک ها و جوش های پوست صورت عمل می کند و به علت قدرت تاثیرپذیری بسیار بالای کرم گوری اصل تنها پس از چند روز استفاده از آن می توان آثار و علایم از بین رفتن جوش و لک های پوست را مشاهده کرد و این کرم مورد نظر ما در صدر بهترین محصولات روشن کننده و سفید کننده پوست قرار دارد و استفاده از این کرم در آقایان مدت زمان بیشتری طول می کشد تا اثرات آن آشکار شود به عنوان مثال اگر در خانم ها در مدت زمان 7 الی 10 روز قادر باشیم اثرات آن را مشاهده کنیم ولی در آقایان به دلیل اینکه مقاومت پوست آنها بیشتر است ممکن است این مدت زمان به 15 روز و یا بیشتر به طول بینجامد و طریقه استعمال این کرم گوری اصل در خانم ها و آقایان کاملا به یکدیگر شبیه است .

وظیفه کرم گوری اصل از بین بردن لک ها ، جوش ها و به واسطه ترکیبات موجود در آن علاوه بر شفافیت پوست به پاکسازی پوست نیز کمک می کند و می توان از آن به عنوان یک ماده مراقبت کننده از پوست و بهترین دشمن پیری پوست نیز یاد کرد و اینکه لک های زرد و یا قهوه ای رنگ کوچک که بر اثر پیری ظاهر می شود را درمان می کند موارد مصرف کرم گوری اصل متفاوت است در برخی از افراد تیرگی های سطح پوست در اثر عواملی مانند بارداری ، آفتاب سوختگی ، جای جوش و یا ارثی باشد و اینکه جوش های شخص ممکن است در اثر عواملی مانند سن بلوغ ، ارثی و یا آلودگی محیط و تغذیه باشد

در نتیجه زمان تاثیر گذاری این کرم و نتیجه آن به حالت اول در هر فردی متفاوت است و تا زمانی که شخصی این کرم گوری اصل را تست نکرده باشد میزان تثیر آن برپوست افرد قابل تشخیص نخواهد بود .

نکته دیگر در مورد کرم گوری اصل این می باشد که اگر این کرم را تاکنون مصرف نکرده اند بهتر است ابتدا تست حساسیت انجام دهید وبعد از آن استفاده کنید . و در ادامه بهترین روش مصرف کرم گوری اصل به این شرح است که شب قبل از خواب صورت خود را کاملا تمیز شستشو داده و خشک کرده و با انگشت مقداری از کرم را برروی پوست صورت مالش اداده این کار را چندین مرتبه انجام داده و همه قسمت های صورت که میخواهیم با کرم پوشش داده شود را آغشته می کنیم صبح بعد از بیدار شدن صورت خود را صابون آن شستشو داده و در طول روز از ضدآفتاب های مناسب و یا مرطوب کننده ها استفاده کنیم از آنجا که کرم گوری اصل دارای خاصیت سفیدکنندگی وپاک کنندگی سطح پوست است و همچنین می تواند باعث رفع سیاهی و تیرگی پوست شود و نقش بسار بالایی در لطافت و درخشتدگی پوست دارد و با برداشتن لایه ای سطحی از روی پوست باعث پاکسازی سطح پوست از سلول های مرده و آسیب دیده شود و اینکه اسیدهای آمینه موجود در کرم روند کلاژن سازی را افزایش داده و به علت داشتن خاصیت الاستیسیته باعث افزایش خاصیت کشسانی و طراوت پوست شود .

کرم مورد بحث ما دارای ویتاین B3 عصاره لایکوپن خاصیت لایه برداری محافظ در برابر اشعه ضر UV است و مناسب پوست های چرب خشک ، جوش دار و معمولی است . کرم گیاهی گوری اصل به همراه صابون می باشد که برای اثر گذاری بهتر و بیشتر باید از آن به طور همزمان استفاده کرد . از کرم مذکور برای صورت استفاده می شود و از صابون آن می توان برای شستشوی بدن استفاده کرد و براساس اصل بودن این کرم قیمت آن مشخص می شود که نمونه های نقلبی این کرم در بازار فراوان می باشد و نمونه اصل آن را باید از فروشندگان معتبر خریداری کرد .

نکنه دیگر در مورد مصرف این کرم گوری اصل در مورد نتایج مصرف این کرم در افراد مختلف است که نشان می دهد این نتایج به یک اندازه و یکسان نیست زیرا در افرادی این نتیجه بسیار سریع و تاثیر گذار است و پوستی لطیف و شاداب را ایجاد می کند و در افراد دیگری ممکن است این نتیجه تاثیر کمی داشته باشد که این امر کاملا طبیعی است چون ویژگی های ارثی و ژنتیکی افراد باهم متفاوت است و هشداری که در مورد مصرف کرم گوری اصل می توان به آن اشاره کرد این است که این کرم را در طول روز استفاده نکنید زیرا این کرم به کرم شب شهرت یافته است و مصرف آن در روز باعث می شود که آلودگی های هوا و نور خورشید بر اثر گذاری آن تاثیر منفی داشته است و باید در طول شب از آن استفاده کرد و صبح ها بعد از شست و شو با صابون مخصوص از مرطوب کننده ها و کرم ضدآفتاب استفاده کرد و به نتیجه مطلوب رسید و اینکه اگر بیماری خاصی دارید و یا اگر باردار هستید قبل از استفاده از این کرم حتما با پزشک خود مشورت کنید .

در آخر می توان گفت که کرم گوری اصل به عنوان یک کرم گیاهی و تاثیر گذار برای پوست است که عملکرد آن برای برطرف کردن جوش و لک و تیرگی و چروک پوست صورت است این کرم شهرت بسیار زیادی حتی در کشورهای اروپایی پیدا کرده است.

منبع : https://creammojezeh.com

Rate this post

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.