خدمات کامپیوتر در محل بدون هزینه ایاب ذهاب

0

حادثه هیچگاه خبر نمی‌کند! شاید در حال آماده کردن پایان نامه دانشگاهی، شاید هم در حال انجام پروژه‌های کاری، به‌هرحال ممکن است کامپیوتر شما دچار خرابی شود. متاسفانه خرابی کامپیوتر با دلایل مختلفی مرتبط است. گاهی یکی از قطعات داخلی نیاز به تعمیر یا تعویض پیدا می‌کند، گاهی سیستم فقط با تغییر ویندوز بالا می‌آید، پاره‌ای از مواقع ویروس کشی چاره کار می‌باشد… . به هر ترتیب خراب شدن کامپیوتر اعصاب خردکن است و برای حل آن باید از یک متخصص کمک گرفت. اینجاست که نقش ارزشمند تیم امداد رایانه تهران به چشم می‌آید، موسسه‌ای که توانسته با خدمات کامپیوتر در محل مشتریان خود را از نگرانی خارج کند.

خدمت کامپیوتر در محل بدون هزینه ایاب ذهاب

خدمت کامپیوتر در محل بدون هزینه ایاب ذهاب

 

خدمات تعمیر کامپیوتر در محل تهران

سخت افزار یا نرم افزار، مسئله این است! اولین گام در حل مشکلات کامپیوتری یافتن علت خرابی سیستم می‌باشد. تا زمانی که علت خرابی دستگاه مشخص نشود، نمی‌توان برای تعمیر آن اقدام کرد. از آنجا که کامپیوترها از 2 قسمت یعنی سخت افزار و نرم افزار ساخته شده‌اند، بنابراین علت خرابی آن‌ها نیز به یکی از این 2 بخش مرتبط است. در اولین گام برای تعمیر سیستم باید تشخیص دهید مشکل از نرم افزار است یا سخت افزار. هرچند تشخیص این موضوع از عهده کاربر خارج است. بنابراین باید این کار را به یک متخصص سپرد. بد نیست بدانید خرابی در مشکلات سخت افزاری هزینه بیشتری روی دست شما می‌گذارد. به هر حال در این مواقع باید علاوه‌بر اجرت تعمیرکار، هزینه قطعه خراب شده را نیز بپردازید.

امداد رایانه تهران یک تیم موفق محسوب می‌شود که تاکنون خدمات بی‌شماری به شهروندان تهرانی ارائه کرده است. این تیم در طول خدمات کامپیوتر در محل توانسته رایج‌ترین مشکلاتی که کاربران با آن مواجه هستند را جمع آوری کند. آشنایی با این مشکلات خالی از لطف نیست.

رایج‌ترین مشکلات سخت افزاری

در گفتگویی با متخصصین امداد رایانه به نتایج جالبی دست پیدا کردیم: بسیاری از افرادی که به دنبال خدمات کامپیوتری تهران هستند، معمولا با یکی از مشکلات سخت افزاری زیر دست و پنجه نرم می‌کنند. این مشکلات آزاردهنده بوده و بعضا با روح و روان شما بازی می‌کنند. در ادامه به مرور آن‌ها و البته روش‌هایی برای حل هریک خواهیم پرداخت:

رایج‌ترین مشکلات سخت افزاری

رایج‌ترین مشکلات سخت افزاری

  • کامپیوتر خاموش می‌شود

گاهی اوقات کامپیوتر را روشن می‌کنیم، اما پس از مدتی به صورت خودکار خاموش می‌شود. ممکن است شرایط وخیم‌تر نیز باشد. در پاره‌ای از مواقع کامپیوتر اصلا روشن نمی‌شود! مشکلی که واقعا آزاردهنده است. اما علت این مشکل از چند مورد خارج نیست. معمولا پس از بررسی‌های لازم تعمیرکار متوجه می‌شود پاور خراب است یا برق به درستی به دستگاه نمی‌رسد. از دیگر دلایل این مشکل می‌توان به وجود گرد و غبار روی فن اشاره کرد. در این صورت فن عملکرد خود را از دست داده و دستگاه بیش از حد گرم می‌شود. فراموش نکنید ویروسی بودن دستگاه نیز می‌تواند دلیل خاموش شدن خودکار باشد.

  • سیستم هنگ می‌کند یا با تاخیر اطلاعات را پردازش می‌نماید

یکی دیگر از مشکلاتی که به وفور در زمان تعمیر کامپیوتر در محل تهران دیده می‌شود، هنگ کردن یا پردازش کند اطلاعات است. به گفته تعمیرکاران این مسئله ممکن است با داغ شدن دستگاه یا ویروسی بودن آن در ارتباط باشد. همچنین مشکل در حافظه یا هارد دیسک می‌تواند باعث هنگ کردن سیستم شود، مشکلی که دست کم یکبار برای هر کسی پیش آمده است.

ویندوز بالا نمی‌آید

از دیگر ایراداتی که معمولا در کار با کامپیوتر مشاهده می‌شود و به احتمال زیاد شما هم آن را تجربه کرده‌اید، می‌توان به بالا نیامدن ویندوز اشاره کرد. مشکلی که در آن سیستم اصلا اجازه نمی‌دهد صفحه دسکتاپ شما خودی نشان دهد. در این شرایط پس از روشن کردن سیستم کامپیوتر یک مرگ عمیق را تجربه می‌کند. طبق بررسی کارشناسان این موضوع معمولا با تعمیر یکی از قسمت‌های کامپیوتر نظیر رم، کارت گرافیک، مادربورد، پردازنده یا پاور برطرف می‌گردد.

  • صداهای عجیبی از سیستم می‌شنوید

یکی از متخصصین خدمات کامپیوتری تهران می‌گوید: شنیدن صداهای عجیب غریب از سیستم نه‌تنها یک مشکل ساده نیست، بلکه می‌تواند نشانه یک ایراد بزرگ باشد. به توصیه این متخصص در این مواقع بهتر است در اولین فرصت برای حل مشکل اقدام کنید. این مشکل بیشتر به خرابی هارد دیسک، فن یا مادربورد مربوط می‌شود.

تعمیر کامپیوتر امداد رایانه

تعمیر کامپیوتر امداد رایانه

  • صفحه به رنگ آبی تبدیل می‌شود

یکی دیگر از مشکلاتی که میان کاربران نسبتا رایج است، آبی شدن صفحه کامپیوتر می‌باشد. این اتفاق آنقدر عذاب آور است که به صفحه مرگ نیز معروف می‌باشد. طبق گفته متخصصان حل مشکل صفحه آبی در کامپیوتر یکی از چالش‌برانگیزترین مشکلات است. البته برخی مواقع مشکل با چند راهکار ساده حل می‌شود، اما در بسیاری از مواقع نیز باید قطعات داخلی کیس تعویض شود. حرارت بیش از حد دستگاه، مشکل در سخت افزار مثل رم یا کارت گرافیک و … همگی در بروز این مشکل نقش دارند.

  • کارت حافظه دچار آسیب شده است

از جمله دلایل دیگر خرابی سخت افزار از دید تیم خدمات کامپیوتر در محل امداد رایانه تهران مشکلات کارت حافظه است. کارت حافظه وظیفه پردازش اطلاعات را برعهده دارد. بنابراین هرگونه اختلال در عملکرد آن باعث کند شدن سرعت کامپیوتر می‌شود. این مورد نیز نسبتا میان کاربران شایع است و باید با بررسی‌های متخصصین برطرف شود.

 

رایج‌ترین مشکلات نرم افزاری

در کنار مشکلات سخت افزاری که معمولا به تعمیر کامپیوتر در محل تهران منجر می‌شود، مشکلات نرم افزاری بی‌شماری نیز وجود دارد که می‌تواند علت خرابی کامپیوتر شما باشد. بنابراین این موارد را نیز باید به دلایل خرابی سیستم خود اضافه کنید. این دلایل نیز بر اساس تجربیات امداد رایانه به دست آمده است:

رایج‌ترین مشکلات نرم افزاری

رایج‌ترین مشکلات نرم افزاری

  • کامپیوتر سرعت پایینی دارد
  • کامپیوتر دائما هنگ می‌کند
  • ویندوز بالا نمی‌آید
  • کامپیوتر خاموش یا ری استارت می‌شود

 

امداد رایانه تهران ارائه دهنده خدمات کامپیوتر در محل

خرابی کامپیوتر اعصاب خردکن است، اما گاهی اوقات هیچ راهی برای پیشگیری از خرابی وجود ندارد. قطعات داخلی به مرور فرسوده می‌شوند، مشکلات نرم افزاری رخ می‌دهند و … . به این ترتیب سیستم شما همواره در خطر آسیب قرار دارد. اما مشکل اصلی این است که تعمیر خرابی نیاز به یک متخصص حرفه‌ای دارد. چه کسی می‌تواند مشکل رایانه یا کامپیوتر شما را برطرف کند؟ این کار تنها از عهده فردی که سال‌هاست با کامپیوتر سروکار داشته برمی‌آید.

امداد رایانه تهران این کار را برای شما آسان کرده است. این شرکت با آگاهی از ارزش وقت خدمات کامپیوتری تهران را در منزل خودتان انجام می‌دهد. بنابراین دیگر نیازی به ماندن در ترافیک و یافتن یک تعمیرکار متخصص ندارید. چرا که این شرکت تعمیرات تخصصی را در خانه شما انجام خواهد داد. نکته جالب درباره این شرکت ثبت خدمات بدون هزینه ایاب ذهاب است. برای این کار کافی است با شماره‌های زیر در تماس باشید:

09122654736
22387862
86029907
66919863
44100334
33529664

البته این تنها راه بهره بردن از خدمات کامپیوتر در محل امداد رایانه نیست. چنانچه تمایلی به تماس تلفنی ندارید، کافی است وارد سایتhttps://www.tamir-computer.com/  شده و از فرم پایین صفحه تماس با ما درخواست خود را ثبت کنید. تجربه نشان داده کارشناسان این مجموعه در سریع‌ترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت. لازم به ذکر است این مجموعه با بیش از 14 ایستگاه در سطح شهر تهران سریع‌ترین خدمات را به مشتریان خود عرضه می‌کند که در نوع خود جالب توجه است.

درخواست خدمات تعمیر کامپیوتر درب منزل

درخواست خدمات تعمیر کامپیوتر درب منزل

چرا باید به امداد رایانه تهران اعتماد کنیم؟

امداد رایانه به عنوان اولین شرکت تعمیر رایانه درب منزل توانسته خدمات بی‌نظیری را به مشتریان خود ارائه دهد. این شرکت به‌لطف سابقه، سرعت عمل و تخصص بهترین گزینه برای تعمیرات خرابی سیستم کامپیوتری محسوب می‌شود. در ادامه با برخی از ویژگی‌های ممتاز این موسسه آشنا می‌شویم:

  • عدم دریافت هزینه بابت ایاب و ذهاب متخصصین
  • اعزام نیرو به درب محل در سریع‌ترین زمان با توجه به 14 ایستگاه کاری
  • برخورداری از نماد اعتماد الکترونیک (اینماد) جهت اعتمادسازی
  • برخورداری از متخصصین حرفه‌ای و کاربلد
  • قیمت مناسب در تعمیرات انواع خرابی کامپیوتر
  • سابقه طولانی در امر خدمات کامپیوتری

 

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.