راهنمای بازی فری فایر+نصب

0

بازی فری فایر یک بازی در سبک شوتر سوم شخص است. نصب بازی فری فایر برای اجرا بر روی گوشی‌های ضعیف و متوسط نیز مناسب است. بازی فری فایر یک بازی بتل رویال فوق‌العاده است که علاوه بر گرافیک قوی و گیم پلی جذاب، قابلیت نصب و اجرای بی‌نقص بر روی پردازنده‌های میان‌رده و حتی پایین رده را نیز دارد. این بازی یکی از بازی‌های محبوب ژانر اکشن به شمار می‌آید.

فری فایر توسط استودیوی بازی 111dots Studio برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS ساخته شده است. این بازی تا به امروز میلیون‌ها بار در سراسر جهان دانلود شده است و توجه گیمرهای موبایلی زیادی را به خود جلب کرده است. شما هم با نصب بازی فری فایر و آموزش بازی فری فایر می‌توانید به جمعیت گیمرهای این بازی اضافه شوید و از آن لذت ببرید. ‌

گیم پلی بازی فری فایر

بازی فری فایر که به Garena Free Fire نیز شهرت دارد به صورت سوم شخص طراحی شده است. روایت داستان بر این اساس ساخته شده است که شما به همراه 49 بازیکن دیگر با چتر نجات در یک جزیره دورافتاده فرود آمده‌اید و برای بقا تقلا خواهید کرد در حالی که از میان این 50 نفر تنها یک نفر قادر خواهد بود تا در جزیره زنده بماند و برنده این بازی شود. برنده این بازی کسی است که توانسته از ایده‌های کشنده پلیرهای دیگر فرار کند و موانعی که بر سر راهش پدید آمد‌ه است را کنار بزند.

فری فایر با کیفیت بالا و گرافیک خیره‌کننده خود جزئیات زیادی دارد و به بازیکنان توانایی گشت و گذار آزادانه را می‌دهد. گیمرها می‌توانند مانند یک انسان واقعی به انجام کارهای مختلف بپردازند. در صورتی که بازی‌های اکشن و سبک بقا برای شما جذابیت دارد، بازی فری فایر می‌تواند شما را در خودش غرق کند و ساعت‌ها وقت شما را به خود اختصاص دهد.

ویژگی‌های بارز فری فایر

ساخت، طراحی،گیم پلی و گرافیک فری فایر از نقاط بسیار قوی این بازی به شمار می‌روند که می‌توانند خاطراتی به یاد ماندنی و تجربه‌ای متفاوت را از بازی در فضای این برنامه برای شما ایجاد کنند. فری فایر در کنار بازی هایی مانند؛ فورتنایت، پابجی موبایل و کالاف دیوتی موبایل از بازی‌های بتل رویال محبوب و مطرح هستند.

برخلاف سه بازی دیگر که برای نصب و اجرای بی نقص به گوشی‌های با سخت افزار بسیار قوی نیاز دارند، فری فایر نیازی به گوشی قوی با سخت افزار پرچم‌دار ندارد. این بازی بر روی گوشی های میان‌رده و حتی ضعیف‌تر نیز طور بی نقصی اجرا می‌شود و مشکلی را در این زمینه با آن نخواهید داشت. همین امر باعث می شود تا فری فایر مقبولیت بیشتری داشته باشد و جامعه آماری بیشتری امکان استفاده از آن را داشته باشند.

تاکتیک‌های مختلف در بازی فری فایر

قبل از ورود به جزیره یعنی هنگامی که هنوز سوار بر هوایپما هستید این امکان به هر پلیر داده می‌شود تا مکان فرود خود را به دلخواه خود انتخاب کنند. پس از فرود هر بازیکن باید با سرعت بالا به دنبال سلاح و تجهیزات بگردد و قبل از اینکه دیگران به آن دسترسی پیدا کنند آن‌ها به تصرف خود درآورند و در طول بازی از آن برای پیروزی مقابل سایر رقبا استفاده کنند. هر چه از زمان بازی بگذرد مپ بازی کوچک‌تر می‌‌شود و بازیکنان باید در فضای محدود‌تری نسبت به آغاز بازی برای بقا با یکدیگر بجنگند.

در این فضای کوچک بازیکنان راحتتر همدیگر را پیدا می‌کنند که باعث می‌شود تا به سرعت بازی افزوده شود و تمرکز بالایی برای موفقیت لازم است. بعد از کشتن هر بازیکنی می‌توانید محتویات کوله پشتی او را مشاهده کنید و تجهیزات مورد نیاز خود را به این وسیله تامین کرده تا در مبارزات خود از آن‌ها استفاده کنید. در حقیقت پس از کشتن هر بازیکنی شما قادر خواهید بود تا تجهیزات او را به عنوان غنیمت جنگی مال خود کنید.

با تشکیل گروه‌های 4 نفره از دوستان خود شانس موفقیت خود را در بازی افزایش دهید.

 

این امکان نیز در بازی وجود دارد که با تشکیل گروه‌های 4 نفره از دوستان خود شانس موفقیت خود را در بازی افزایش دهید. این انتخاب که کمپر (در حال قایم شدن و حالت تدافعی) باشید و یا فایتر (مبارز سینه سپر و حالت هجومی) بر عهده خود شماست و می‌توانید با توجه به مهارت‌های خود تاکتیک مناسب را برای خود اتخاذ کنید. اگر انتخاب شما کمپر بود، می‌توانید از پشت درختان، میان علف‌زارها و یا در گودال‌ها برای پنهان شدن استفاده کنید. اما اگر می‌خواهید یک فری‌فایر باز حرفه‌ای باشید و با سینه‌ای سپر شده به سوی نبردهای مختلف بشتباید، با برداشتن سلاح‌های هوشمند و شلیک‌های کشنده مسیر رسیدن به هدف را برای خود هموار کنید.

نحوه نصب بازی فری فایر

این بازی آنلاین است و برای ورود و انجام آن لازم است تا به اینترنت متصل باشید. فری فایر هک نمی‌شود و نسخه مود برای نصب فری فایر وجود ندارد. برای نصب بازی فری فایر کافی است،

  • ابتدا فایل نصبی را دانلود کرده و آن را نصب کنید.
  • سپس فایل دیتا را نصب کنید و آن را از حالت فشرده خارج نمایید.
  • پوشه موجود را در فولدر Android/obb کپی کنید.
  • در آخر بازی را به صورت آنلاین اجرا کنید و تجربه بقا در جزیره را کسب کنید تا با کنار زدن گیمرهای دیگر برنده این بازی شوید.

برای مطالعه ی نسخه کاملتر این مقاله و اطلاع از گوشی های مناسب بازی فری فایر به سایت خرید جم بازی های موبایلی آی گیم مراجعه کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.