مقایسه باتری سامسونگ و باتری آیفون

0

مقایسه باتری سامسونگ و باتری آیفون

کمپانی سامسونگ و آیفون دو غول بزرگ در دنیای دیجیتال هستند، نام‎هایی که امکان ندارد در طول روز بارها و بارها آن‎ها را نشنوید. در این مقاله میخواهیم به مقایسه باتری سامسونگ و آیفون دو گوشی هوشمند محبوب این روزها بپردازیم.

از آنجایی که با پیشرفت تکنولوژی همه ما از گوشی‎های موبایل هوشمند و سایر لوازم اینچنینی استفاده میکنیم، باید یک منبع مطمئن وجود داشته باشد تا بتوانید ملزومات گوشی هوشمند خود را به سادگی تهیه کنید.

در ابتدا بیایید به سراغ مقایسه دو مدل گوشی هوشمند محبوب سامسونگ و آیفون، یعنی سامسونگ گلکسی S21 و آیفون 13 بپردازیم و باتری‎های این دو گوشی را مقایسه کنیم تا در شروع یک دید کلی نسبت به باتری سامسونگ و آیفون داشته باشیم.

درصورتی که قصد خرید گوشی هوشمند را دارید و بین دو برند مطرح سامسونگ و آیفون مردد هستید، پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا گوشی هوشمند مناسب خود را پیدا کنید.

همچنین درصورتی که باتری گوشی هوشمند سامسونگ و آیفون شما پس از مدتی یا بر اثر استفاده نادرست خراب شده و از کار افتاده است، میتوانید همین حالا باتری گوشی هومشند سامسونگ یا آیفون را به صورت اینترنتی تهیه کنید.

فروشگاه اینترنتی فونی شاپ یکی از بهترین منابع تامین کننده لوازم و ملزومات مورد نیاز گوشی تلفن هوشمند میباشد که شما میتوانید باتری شیائومی اصل، باتری سامسونگ یا آیفون و سایر باتری ها را با مناسب‎ترین قیمت تهیه کنید.

باتری سامسونگ S21 و باتری آیفون 13

همانطور که قطعا میدانید، سامسونگ و اپل بزرگ‎ترین کمپانی‎های تولید کننده گوشی موبایل هوشمند در دنیا میباشند، به همین دلیل در طول سالیان زیاد گوشی‎های سامسونگ و آیفون بسیاری تولید شده است.

یکی از جدیدترین‎ها و به نوعی پرچمداران فعلی برند سامسونگ و اپل، گلکسی S21 و آیفون 13 میباشند که با مقایسه باتری‎های این دو گوشی مطرح، تصویر کلی از مقایسه باتری سامسونگ و آیفون به دست خواهید آورد.

در زمان عرضه آیفون 13، اپل ادعا کرد که این گوشی هوشمند در میان سایر گوشی‎ها، قویترین باتری را به خود اختصاص داده است.

آیا ادعا اپل درست است و باتری آیفون از سامسونگ بهتر است؟

در کل آیفون به مانند سال‎های پیش باتری کوچیکتری در مقایسه با سامسونگ دارد، شاید به همین دلیل است که باتری سامسونگ گنجایش بیشتری نسبت به آیفون دارد.

اما در آزمایش‎های متفاوتی که از سوی کاربران گوشی‎های هوشمند انجام شد، آیفون 13 نسبت به سامسونگ گلکسی S21 باتری قوی‎تری دارد و شما میتوانید در مدت زمان طولانی‎تر از آن استفاده کنید.

یکی از دلایل برتری باتری گوشی آیفون نسبت به سامسونگ، رزولوشن بالاتر صفحه گوشی‎های سامسونگ نسبت به آیفون است که باعث میشود باتری گوشی سامسونگ در مدت کوتاه‎تری نسبت به آیفون خالی شود.

در مجموع گوشی‎های سامسونگ گلکسی S21 و آیفون 13، هم اکنون در عصر حاضر بهترین گوشی‎های هوشمند به شمار میروند که شما با تهیه هر یک از این گوشی‎ها، میتوانید در اوج دنیای تکنولوژی سیر کنید.

هرچند باتری‎های گوشی‎های سامسونگ و آیفون، زیر نظر بهترین مهندسان تولید شده‎اند تا شما بهترین تجربه را از کار با گوشی هوشمند خود داشته باشید.

اما باتری سامسونگ و آیفون، درست به مانند سایر لوازم الکترونیکی بر اثر اشتباه نادرست و یا گذشتن تاریخ انقضای آن، میتواند نیاز به تعمیر و یا حتی جایگزینی با یک باتری نو را داشته باشد.

اگر باتری گوشی سامسونگ و یا آیفون شما، بر اثر استفاده نادرست خراب شده است و یا پس سال‎ها کار با گوشی هوشمند خود، حس میکنید که باتری گوشی‎تان نیاز به تعمیر و یا جایگزینی دارد، پس وقت را تلف نکنید.

همین حالا از مراکز بسیار مطمئن اقدام به خرید باتری آیفون و سامسونگ کنید، تا گوشی هوشمند شما بازهم درست به مانند روز اول کار کند.

شما میتوانید با مراجعه به فروشگاه فونی شاپ، اقدام به خرید انواع باتری اصل و نو سامسونگ و آیفون برای گوشی هوشمند خود کنید.

شما تنها در فونی شاپ میتوانید، تمامی لوازم و ملزومات جانبی گوشی هوشمند خود را با مناسب‎ترین قیمت خریداری کنید تا دیگر نگران اصالت و یا قیمت بسیار بالای کالای خریداری شده خود نباشید.

دلایل خرابی باتری سامسونگ و آیفون

دلایل خرابی باتری سامسونگ و آیفون

حتی اگر گوشی هوشمند سامسونگ و آیفون شما از بهترین گوشی‎های هوشمند روز باشند، شما درصورت اشتباه نادرست از گوشی خود میتوانید به باتری و گوشی هوشمند گران‎بهای خود آسیب برسانید.

برخی از دلایل خرابی باتری سامسونگ و آیفون:

  1. استفاده از گوشی هوشمند در هنگام شارژ
  2. استفاده از شارژرهای تقلبی و غیرمناسب برای هر گوشی
  3. اسفاده بی رویه و بیشتر از حد گنجایش گوشی هوشمند
  4. سپری شدن مدت زمان انقضای باتری

شما با استفاده درست از گوشی هوشمند خود میتوانید تا حدی از باتری سامسونگ و یا آیفون گوشی هوشمند خود محافظت کنید، هرچند باتری به مانند سایر لوازم الکترونیکی پس از مدت زمانی نیاز به تعویض دارد.

اگر به دنبال باتری سامسونگ و آیفون اصل و با قیمت مناسب هستید، همین حالا به فروشگاه اینترنتی فونی شاپ مراجعه کنید تا تمامی ملزومات موردنیاز گوشی هوشمند خود از جمله باتری را با مناسب‎ترین قیمت و ضمانت اصالت کالا خریداری کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.