6+1 ویژگی منحصربفرد کلید و پریز سیستما که آن را برای همه خاص می‌کند

0

کلید و پریز از اجزای بسیار مهم و حیاتی در هر ساختمان است. در سالهای اخیر با پیشرفت تکنولوژی انواع کلید و پریز در طرح‌ها، رنگ‌ها و کاربردهای مختلف به بازار عرضه شده است. کلید و پریز سیستما یا ماژولار یکی از جدیدترین و پرطرفدارترین آنها می‌باشد.

کلید و پریز سیستما یا ماژولار، یکی از محبوب‌ترین و کاربردی‌ترین کلید و پریزها در ساختمان‌های مسکونی و تجاری است. در ادامه بیشتر با ویژگی‌ها و مزایای این کلید و پریز آشنا خواهید شد. با ما همراه باشید.

 

کلید و پریز سیستما، محصولی ناب برای شما

ویژگی اصلی کلید و پریز سیستما ساختار ترکیبی آن است؛ به گونه‌ای که در این مدل چند کلید و پریز با هم ترکیب شده و در قالب یک کلید پریز مجزا و یک تکه از آن استفاده می‌شود. ماژولار بودن این کلید و پریز به این معنی است که شما می‌توانید از چند نوع ماژول و یا مکانیزم مختلف بسته به نیاز (مانند پریز برق، کلید یک پل، پریز آنتن، پریز تلفن و…  )، در یک کلید پریز باهم و به صورت ترکیبی استفاده کنید.

برای مثال وقتی در سالنی نیاز دارید که پریز برق، پریز تلفن و پریز آنتن تلویزیون را با هم داشته باشید، به جای استفاده از سه پریز جداگانه که فضای بیشتری را هم اشغال می‌کند، می‌توانید از یک کلید و پریز ماژولار سه بخشی استفاده کنید که هم فضای کمتری می‌گیرد و هم زیباتر است.

ویژگی‌های کلید و پریز سیستما یا ماژولار

در اینجا به بررسی برخی از ویژگی‌های کلید و پریز ماژولار می‌پردازیم:

امنیت: کلید و پریز سیستما یا ماژولار با استفاده از مواد با کیفیت بالا و استانداردهای امنیتی بین المللی ساخته می‌شود و به راحتی می‌تواند با ولتاژهای مختلف کار کند. به همین دلیل، آن‌ها مقاومت بالایی در برابر شوک الکتریکی و حرارت دارند و احتمال آتش سوزی را کاهش می‌دهند.

نصب آسان: یکی از مزایای بزرگ کلید و پریز ماژولار، نصب آسان آن‌ها است. علیرغم ماهیت ماژولار، نصب و تعویض آن‌ها بسیار آسان است و نیاز به هیچ‌گونه ابزار یا دانش فنی خاصی ندارد. شما می‌توانید آن‌ها را به راحتی و بدون نیاز به کارشناسان برق نصب کنید.

انعطاف پذیری: با استفاده از انواع کلید و پریز سیستما، شما می‌توانید انواع نیاز خود به سیستم‌های مختلف برقی را به راحتی رفع کنید.

ظاهر زیبا: کلید و پریز ماژولار، با طراحی زیبا و مدرن خود، می‌تواند به دکوراسیون داخلی ساختمان شما کمک کند. این ابزارها با انواع مختلف رنگ‌ها و طرح‌ها در دسترس هستند و شما می‌توانید با انتخاب آن‌هایی که با دکوراسیون داخلی ساختمان شما مطابقت دارند، به زیبایی و ظاهر شیکی دست یابید.

صرفه جویی در فضا: این کلید و پریزها به دلیل ماهیت ماژولار، بسیار کوچک و فشرده هستند و شما می‌توانید برای آن‌ها فضای کمی را اختصاص دهید.

قابلیت تعویض قطعات آسان: کلید و پریز ماژولار به دلیل قابلیت تعویض قطعات آسان، به صرفه جویی در هزینه‌های نگهداری و تعمیرات نیز کمک می‌کند. در صورتی که یکی از ماژول‌ها خراب شود، شما نیاز ندارید کل کلید یا پریز را تعویض کنید؛ بلکه می‌توانید فقط ماژول خراب شده را تعویض کنید.

صرفه جویی اقتصادی: از جمله ویژگی‌ها و مزایای انواع کلید و پریز ماژولار، قیمت مناسب آن است. برای مثال به جای خرید سه یا چهار کلید یا پریز جداگانه می‌توانید یک کلید و پریز سیستما با همان قابلیت ولی با قیمتی مناسب تر تهیه کنید.

به طور کلی، کلید و پریز سیستما یا ماژولار یکی از ابزارهای برقی کارآمد و کاربردی در ساختمان‌های مسکونی و تجاری است. با انعطاف پذیری بالا، ظاهر زیبا، نصب آسان و صرفه جویی در فضا، شما می‌توانید به راحتی نیازهای خود به سیستم برقی را رفع کرده و به زیبایی و کارآیی بیشتری دست یابید.

انواع کلید و پریز سیستما شرکت ایران الکتریک

کلید پریز ماژولار - ایران الکتریک

از آنجایی که کلید و پریز سیستما بسیار مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است، برندهای مختلف خارجی و ایرانی به تولید آن روی آورده‌اند. ایران الکتریک بهترین برند ایرانی است که این دسته از کلید و پریزها را با بهترین کیفیت در کنار ظاهری زیبا و جذاب تولید می‌کند.

این شرکت انواع کلید و پریز سیستما را در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع متناسب با سلیقه همه مشتریان را به بازار عرضه می‌کند تا همزمان کیفیت، زیبایی، امنیت و قیمت مناسب را برای آنها به ارمغان بیاورد.

انواع کلید و پریز سیستما ایران الکتریک عبارتند از:

  • کلید و پریز سیستما دو خانه (M2)
  • کلید و پریز سیستما سه خانه (M3)
  • کلید و پریز سیستما چهار خانه (M4)
  • کلید و پریز سیستما هفت خانه (M7)

با توجه به نام هریک مشخص است که دارای چند ماژول هستند. برای مثال کلید و پریز سیستما چهار خانه می‌تواند دارای ماژول‌های یک پریز برق، پریز تلفن، پریز آنتن تلویزیون و کلید برق باشد که کار را بسیار آسان تر می‌کند.

ایران الکتریک، تولید کننده بهترین کلید و پریز سیستما در ایران

images_1682498542_6448e3eea3677.jpeg

برندهای ایرانی مختلفی در زمینه طراحی و تولید کلید و پریز در کشور فعالیت دارند، اما می‌توان گفت که شرکت ایران الکتریک یکی از برترین و معتبرترین برندها در این حوزه است. تمامی محصولات این شرکت از جمله کلید و پریز سیستما توسط مهندسین و کارشناسان ایرانی و بر اساس استانداردهای جهانی طراحی و ساخته می‌شوند.

کلید و پریز سیستما یکی از بهترین و منحصربه فردترین محصولات شرکت ایران الکتریک است. برای مشاهده و خرید انواع مدل‌های کلید و پریز ایران الکتریک می‌توانید به نمایندگی‌های معتبر این شرکت در سراسر کشور مراجعه کنید و یا به فروشگاه اینترنتی ایران الکتریک به آدرس https://iranelectric.com سری بزنید تا به راحتی و با کمترین زمان خرید خود را انجام دهید.

5/5 - (3 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.