۵ فرصت شگفت انگیز سرمایه گذاری در امارات در ۲۰۲۴

0

چرا باید سرمایه‌ گذاری در امارات را انجام دهیم؟ سرمایه‌گذاری امارات یکی از تیترهای این روزهای اخبار و فضای مجازی است که امکان دارد خیلی از ما با آن‌ روبه‌رو شده باشیم؛ اما آیا انجام این امور اقتصادی در امارات می‌تواند مفید باشد؟

آیا می‌دانستید که امارات مقصد سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی، برگزیده بیش از ۷۰ درصد از شرکت‌های ۵۰۰ Fortune است؟ همچنین بالای ۱۰ میلیارد دلار سالانه به‌عنوان سرمایه‌گذاری به این کشور وارد می‌شود؟

به لطف استراتژی مناسب گسترش و مناطق مختلف آزاد تجاری، سرمایه‌گذاری امارات در مرکز توجهات قرار گرفته است؛ ازاین‌رو سرمایه‌گذاری در این کشور لازمه انجام بررسی‌های موردنیاز برای مهاجران است.

مزایای اقامت امارات از طریق سرمایه‌گذاری

محض یادآوری سرمایه ‌گذاری در امارات برای شما بسیار سودآور و مطمئن است. اکنون جلوی چشممان آشکار است که افراد زیادی به کار در دبی و امارات از طریق سرمایه‌گذاری در این کشور روی آورده‌اند. باید بدانید که دولت این کشور اقدامات خوبی در این راستا تعیین کرده است.

دولت این کشور علاقه فراوانی به تنوع اقتصادی داشته و اهمیت زیادی به طرح‌های نوین می‌دهد. اگر از طریق سرمایه‌گذاری در این کشور اقامت بگیرید، دیگر دغدغه هزینه‌های بالای زندگی در آن ندارید؛ چون شما به پول رایج این کشور یعنی درهم درآمد بیشتری دارید.

اغلب موارد سرمایه‌گذاری در کشور امارات خارج از مالیات بوده و مدت‌زمان اقامت خیلی بالایی هم دارند. نکته مهم اینکه درآمد شخصی در امارات مالیات ندارد و از افراد در این باره هیچ مالیاتی گرفته نمی‌شود‌.

5 فرصت شگفت انگیز سرمایه گذاری در امارات در 2024

معایب مهم اقامت در امارات از طریق سرمایه‌گذاری

در کنار مزیت‌های فراوانی که سرمایه ‌گذاری در امارات به خود اختصاص داده است؛ تنها عیب این است که به متقاضیان سرمایه‌گذاری اقامت دائم و گذرنامه امارات را نمی‌دهد. مورد بعدی اینکه درصورتی‌که شخص متقاضی خواستار سرمایه‌گذاریِ امارات باشد، باید حتماً شریکی اماراتی داشته باشد.

قانون این امکان را به فرد خارجی نمی‌دهد تا مالکیت کامل سرمایه‌گذاری در این کشور و تجارت در آن را داشته باشد.

مزایای مهم سرمایه‌ گذاری در امارات متحده عربی

دلیل محبوبیت کار در امارات از طریق سرمایه‌گذاری در این کشور چیست؟ احتمالاً همگی شما در سال‌های اخیر تا نام کشور امارات به گوشتان خورده به یاد یک کشور موفق اقتصادی افتاده‌اید. شاید در ۱۰ سال گذشته سرمایه‌گذاری در امارات در بین سرمایه‌گذاران سراسر دنیا خیلی زیاد موردتوجه قرار گرفته است.

این کشور بیش از ۱۵۰ ملیت را در خود جای‌داده که در میان کشورهای منطقه بیشترین رشد اقتصادی را به خود اختصاص داده است. ثبات سیاسی و اقتصادی امارات و مهم‌تر از همه قوانین اقتصادی سفت‌وسخت سودآور موجب شده تا سرمایه‌گذاران با خیالی آسوده سرمایه‌گذاری مطمئنی را تجربه کنند.

چرا سرمایه‌گذاری در بورس امارات؟

برای سرمایه‌گذاری در بورس امارات می‌توانید سهام شرکت‌هایی که در بورس این کشور وجود دارند را خریداری کنید. شرکت‌های معتبر بین‌المللی زیادی سهام خود را در بازار بورس امارات متحده عرضه کرده‌اند.

بازار مالی این کشور برای تصمیم‌گیری راحت‌تر خرید سهام سرمایه‌گذاران اطلاعات سودمندی در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. برای خرید سهام در این بازار مالی حتماً به موارد گفته زیر نیاز اساسی خواهید داشت:

  • درخواست شماره سرمایه‌گذار
  • مشخص‌کردن کارگزار
  • معامله اوراق بهادار
  • پیگیری‌کردن نمونه کارها

شرایط اقامت در امارات از طریق سرمایه‌گذاری

اخذ اقامت در امارات دردسرهای خاص خودش را داشته و این کشور قوانین سخت‌گیرانه‌ای در حوزه اقامت اتباع خارجی خود دارد‌. در تمامی روش‌های سرمایه‌ گذاری در امارات اقامت موقت به شما داده می‌شود‌‌؛ البته میزان آن‌ها با یکدیگر فرق دارد و احتیاج به تمدید ویزای خود خواهید داشت.

مثلاً بعد از خرید خانه اقامت موقت ۶ماهه تا ۲ساله به فرد و اعضای خانواده‌اش داده می‌شود‌؛ ولی پس از ثبت شرکت اقامت شما ۳ساله خواهد بود‌‌. لازم به ذکر است که ویزای طلایی امارات متحده امکان اقامت ۵ یا ۱۰ساله را به شخص می‌دهد.

شرایط اقامت سرمایه‌ گذاری در امارات به‌صورت ۱۰ساله

این نوع ویزا معمولاً به ویزای طلایی یا گلدن ویزای امارات متحده عربی معروف است. سرمایه‌گذاران برای اخذ ویزای طلایی ۱۰ساله باید دارای شرایط زیر باشند:

  • انجام سرمایه‌گذاری بالای ۱۰ میلیون درهم
  • عدم اختلاف مالی ثروت شخص
  • سرمایه‌گذار صاحب اصلی تمام دارایی خویش
  • سرمایه‌گذاری کردن ۶۰ درصد از تمام مبلغ در دارایی‌های غیرمنقول
  • اخذ این ویزا مختص اشخاصی با استعدادهای بخصوص همانند پزشکان، مخترعان و نخبه‌های رشته‌های گوناگون

شرایط اقامت سرمایه‌ گذاری در امارات به‌صورت ۵ساله

ویزای طلایی ۵ساله به اغلب سرمایه‌گذاران در کشور امارات تعلق می‌گیرد. برای گرفتن این ویزای ۵ساله افرادی که در امارات به سرمایه‌گذاری مشغول هستند، باید شرایط مهم زیر را داشته باشند:

  • خریدن ملکی به بهای حداقل ۵ میلیون درهم
  • داشتن نمرات عالی دانشجویان یا دانش‌آموزان نخبه‌
  • سابقه کارآفرینانی دارای سابقه و خریدن بخش بزرگی از سهام یک شرکت

۵ روش‌ مهاجرتی مهم به امارات از طریق سرمایه‌گذاری

هرساله تعداد بی‌شمار افراد در جهان از طریق سرمایه‌گذاری به کشور امارات سفر می‌کنند‌. اگرچه این کار چندان راحت نیست و به سرمایه بالایی هم نیاز دارد؛ ولی مزیت‌های زیاد سرمایه‌ گذاری در امارات متحده عربی باعث شده تا درخواست‌کنندگان فراوانی داشته باشد.

شما به چندین تکنیک مختلف می‌توانید از طریق سرمایه‌گذاری به این کشور سفر کنید‌. شرایط دریافت ویزا و اقامت در هریک از این روش‌های سرمایه‌گذاری با دیگری فرق داشته و قوانین بخصوص خودش را هم دارد.

روش اول: سرمایه‌ گذاری در امارات با خرید ملک

سرمایه گذاری با خرید ملک در امارات یکی از بهترین روش‌ها در این کشور محسوب می‌شود. خرید ملک یکی از راه‌های سودآور در سرمایه‌گذاری امارات به شمار می‌رود. بازار ملک در این کشور همه ساله رشد خیلی بالایی داشته است.

موارد مهمی نظیر کیفیت بالای ساختمان‌های این کشور و سیستم مالیاتی منصفانه آن باعث شده تا مشتریان اروپایی و آمریکایی را مجذوب خود کند. در ضمن بانک‌های امارات جهت خرید ملک در این کشور وام‌های خاصی را در نظر گرفته‌اند.

خرید ملک فقط در بعضی از نقاط امارات برای اشخاص خارجی میسر بوده و سپس به فرد مالک ویزای اقامتی ۲ساله تعلق می‌گیرد. حتماً توجه کنید که بهای این ملک نباید از ۷۵۰ هزار درهم کمتر باشد. این نوع سرمایه‌گذاری و اخذ اقامت در واقع به‌صرفه‌ترین روند آن به شمار می‌آید‌.

روش دوم: سرمایه‌ گذاری در امارات در صندوق‌ها

روش دیگر دریافت اقامت و مهاجرت به کشور امارات متحده عربی، سرمایه‌گذاری امارات در صندوق‌های سرمایه‌گذاری است. فرد برای سرمایه‌گذاری با این روش از طریق خرید سهام و اوراق‌قرضه باید حداقل ۲۱ سال سن داشته باشد.

علاوه بر اینکه امارات ثبات اقتصادی بسیار مناسبی دارد؛ بنابراین در طول مدت‌زمان طولانی نیز شما سود خوبی خواهید داشت. برای این کار فرد می‌بایست حسابی معاملاتی با یک کارگزار ثبت شده در یکی از صرافی‌های امارات باز کند سپس به شخص یک شماره سرمایه‌گذاری داده می‌شود.

روش سوم: سرمایه ‌گذاری در امارات با ثبت شرکت

سرمایه گذاری با ثبت شرکت در امارات یکی دیگر از راه‌های سرمایه‌گذاری در این کشور است. برای ثبت شرکت در این کشور شما باید از اداره مهاجرتی امارات اجازه بگیرید.

البته در برخی از مناطق دیگر امارات ثبت شرکت حتماً به یک شریک محلی نیاز دارد و تقریباً بیش از ۴۹ درصد از سهام یک شرکت محلی نباید به‌هیچ‌وجه به سرمایه‌گذار خارجی داده شود‌. بعد از ثبت شرکت فرد بر اساس نوع شرکتش می‌تواند برای خود و اعضای خانواده‌اش به درخواست ویزای اقامتی اقدام کند‌‌.

روش چهارم: سرمایه ‌گذاری در امارات با کارآفرینی

کارآفرینی هم یکی دیگر از روش‌های سرمایه‌گذاری در کشور امارات به‌حساب می‌آید‌‌‌‌. درصورتی‌که شما یک بیزینسی خیلی فعالانه داشته باشید، باید این را بدانید که امارات به‌شدت از آن استقبال می‌کند و کلیه امکانات موردنظر را در اختیارتان قرار می‌دهد.

اگر که برنامه شما مورد قبول این کشور قرار گرفت، می‌توانید محل کاری که مدنظرتان است را انتخاب کنید‌. طبق موضوع برنامه کارآفرینی‌تان شما حداقل به ۵۰۰ هزار درهم پول نیاز دارید‌. همچنین به کارآفرینان و اعضای خانواده واجد شرایط خود اقامت ۵ساله داده می‌شود.

روش پنجم: سرمایه‌ گذاری در امارات با خرید اوراق‌قرضه

یکی از مهم‌ترین راه‌های سرمایه‌گذاری امارات مربوط به خرید اوراق‌قرضه در این کشور است. این سرمایه‌گذاری ساده‌ترین راه‌های سرمایه‌گذاری در کشور امارات محسوب می‌شود. محدودیت‌هایی که در این نوع سرمایه‌گذاری وجود دارد مربوط به محدودیت سنی است.

متقاضیانی که کمتر از ۲۱ سال سن دارند، قادر به سرمایه‌گذاری نیستند. اعضای خانواده فرد متقاضی از طریق این نوع سرمایه‌گذاری می‌توانند اقامت دریافت کنند. مدارک موردنیاز برای این سرمایه‌گذاری شامل پاسپورت، عکس در اندازه گذرنامه و تست‌های پزشکی که ثابت کند فرد در سلامت کاملی به سر می‌برد.

سرمایه گذاری با ثبت شرکت در امارات در سال 2024

شرایط عمومی سرمایه‌ گذاری در امارات؛ جذب سرمایه بالا

شرایط عمومی سرمایه‌گذاری کشور امارات از سال ۲۰۱۳ تا به الان شرایط فوق‌العاده‌ای خوبی برای همه افراد بوده کرده است. ثبات اقتصادی و سیاسی در این کشور باعث شده تا سرمایه‌گذاران کشورهای اروپایی و آمریکایی را به سمت خود جذب کند‌.

طبق گزارش‌های سازمان سرمایه‌گذاری بین‌المللی در سال ۲۰۱۹ این کشور با رشد چشمگیر سرمایه‌گذاری خارجی و نرخ سهام مواجه شد که این امر امارات را در درجه‌های بالای کشورهای موفق اقتصادی قرارداد.

شاید برایتان تعجب‌آور باشد؛ ولی بخش بزرگ سرمایه‌گذاران این کشور را انگلستان، هند، ایالات متحده، فرانسه و عربستان صعودی تشکیل می‌دهند.

دلایل سرمایه ‌گذاری در امارات؛ با طیف وسیعی از انتخاب‌ها

سرمایه‌گذاری در کشور امارات از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در اینجا بهتر است نگاهی به دلایل اینکه چرا افراد سرمایه‌گذار به سرمایه‌گذاری امارات علاقه‌مند هستند، بیندازیم. بخشی از این دلایل شامل موارد زیر هستند:

  • برخورداری از رشد اقتصادی بالای این کشور
  • هزینه‌های پایین انرژی به نسبت درآمد
  • ثبات سیاسی و اقتصادی کشور
  • وجودنداشتن مالیات در اغلب موارد
  • رغبت دولت به ایجاد تنوع در اقتصاد
  • اخذ اقامت موقت و دائم برای خود و اعضای خانواده
  • مزیت‌های فراوان گذرنامه این کشور
  • امکان تمدید راحت اقامت موقت
  • هزینه‌های گمرکی مناسب
  • نیازنداشتن به پرداخت گمرک در برخی از مناطق آزاد این کشور

اقدامات دولت برای ایجاد انگیزه سرمایه ‌گذاری در امارات

وقتی می‌بینیم که اشخاص زیادی در دنیا به سرمایه‌گذاری امارات روی آورده‌اند، باید بدانید که دلیلش اقدامات خوب دولت بوده که در این راستا انجام داده است‌.

افراد مختلف با اشتیاق زیادی که دولت این کشور برای سرمایه‌گذاران به وجود آورده جذب آن می‌شوند. جالب‌تر این است که ۷ امیرنشین امارات هم کارهای زیادی برای ایجاد انگیزه سرمایه‌گذاری انجام داده‌اند.

ویزای سرمایه‌گذاری امارات؛ بدون نیاز به حمایت مالی

از مهم‌ترین مزایای سرمایه ‌گذاری در امارات می‌توان به دریافت ویزای این کشور اشاره کرد. شما با ترفندهای مختلفی می‌توانید اقامت موقت این کشور را دریافت کنید. مدت‌زمان اعتبار ویزایی که با سرمایه‌گذاری به شخص و اعضای خانواده‌اش تعلق می‌گیرد بر اساس میزان سرمایه‌گذاری مالی و نوع آن متفاوت است.

کشور امارات سیستم جدیدی به نام ویزای طلایی در سال ۲۰۱۹ جهت طولانی‌تر شدن مدت‌زمان ویزای سرمایه‌گذاران اجرا کرد. با داشتن این ویزا سرمایه‌گذاران خارجی بدون نیاز پشتیبان مالی و در صورت مالکیت ۱۰۰ درصدی خود در امارات می‌توانند تا حداکثر ۱۰ سال به کار و تحصیل بپردازند‌.

شرایط سرمایه‌گذاری ایرانیان در امارات متحده عربی

کشور امارات متحده شریک تجاری بسیار فعال ایران محسوب می‌شد؛ به همین دلیل سرمایه‌گذاری این کشور برای ایرانیان سود خیلی خوبی برایشان داشت‌. شرایط سرمایه‌ گذاری در امارات برای ایرانیان فرق چندانی با سایر خارجی‌ها نداشت‌.

متأسفانه، در ‌سال‌های اخیر شرایط سرمایه‌گذاری برای ایرانیان دشوار شده و دولت این کشور سیاست‌های سخت‌گیرانه‌ای ضد ایرانیان در پیش گرفته است‌؛ ولی جای هیچ نگرانی نیست، چون شما می‌توانید به‌عنوان یک ایرانی همچنان به کلیه روش‌های ممکن در این کشور سرمایه‌گذاری کنید‌.

بهتر است پیش از اقدام به سرمایه‌گذاری امارات با یک وکیل کاربلد یا به یک مؤسسه مهاجرتی مطمئنی مراجعه کنید.

چگونگی سرمایه‌گذاری در بهترین شهرهای امارات

کدام یک از شهرهای امارات برای سرمایه‌گذاری مناسب هستند؟ حقیقت این است که برخی از شهرهای امارات به دلیل شرایط مناسب اقتصادی که دارند، همواره موردتوجه سرمایه‌گذاران خارجی قرار گرفته‌اند و از طرف آن‌ها انتخاب می‌شوند.

الان می‌خواهیم به معرفی بهترین و مهم‌ترین شهرهای امارات برای سرمایه‌گذاری بپردازیم تا شما را با تمام جزئیات مربوط به سرمایه‌گذاری در این شهرها آشنا کنیم.

۱٫ سرمایه‌گذاری در شارجه

سازمان سرمایه‌گذاری و گسترش شارجه، دفتر سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی این شهر را راه‌اندازی کرد تا مجموعه مختلفی از فرصت‌های سرمایه‌ گذاری در امارات را به سطح بالاتری برساند.

دفتر سرمایه‌گذاری مستقیم شارجه به سرمایه‌گذاری کمک می‌کند تا فرایندها، مزایای سرمایه‌گذاری و عقاید مربوط به بخش‌های مهم در ارتباط باهدف خود را کامل درک کنند.

۲٫ سرمایه‌گذاری در ابوظبی

دفتر سرمایه‌گذاری شهر ابوظبی ADIO، مرکز دولتی پشتیبانی از سرمایه‌ گذاری در امارات و ابوظبی است. این شهر فرصت‌های زیادی را برای سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی به‌منظور اولویت‌های اقتصادی ابوظبی مهیا می‌کند.

این مرکز طیف گسترده‌ای از برنامه‌های هدف‌دار را برای ارگان‌های بخش خصوصی که شامل مشوق‌های رقابتی نقدی و غیرنقدی، فعال‌سازی شرکت‌های کوچک و متوسط، همکاری‌های دولتی و خصوصی را ارائه می‌دهد.

۳٫ سرمایه‌گذاری در دبی

سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی دبی FDI اطلاعات لازم و حمایت بارزشی را به شرکت‌های خارجی که قصد سرمایه ‌گذاری در امارات را دارند، ارائه می‌دهد.

FDI با تمامی جوانب تصمیم‌گیری و کنترل تجاری از انتخاب بهترین ساختار‌های قانونی گرفته تا شناخت فعالیت‌های تجاری خوب، راهنمایی‌ها، مشاوره‌ها و همچنین کمک‌های عملی عرضه می‌کند.

اگر می‌خواهید به سرمایه‌گذاری در کشور امارات اقدام کنید و مقصدتان هم دبی است، باید فرم‌های تجاری قانونی را برای سرمایه‌گذاری خارجی در دبی ارزیابی کرده و از شرایط آن آگاهی لازم را کسب کنید.

سرمایه گذاری با خرید ملک در امارات در 2024

بهترین سرمایه ‌گذاری در امارات کدام است و چرا؟

با درنظرگرفتن روندهای متعددی که برای سرمایه‌گذاری امارات معرفی کردیم، می‌توان گفت که برای انتخاب بهترین روش باید میزان بودجه خود را در نظر بگیرید. قطعاً بهترین روش وجود ندارد و فقط بر اساس مقدار بودجه‌ شما می‌توان این نظر را داد که مناسب‌ترین سرمایه‌گذاری در کشور امارات برای شما کدام است.

به طور مثال چنانچه بودجه کمی در اختیار دارید، ابتدا باید به خرید سهام و سپس به خرید ملک فکر کنید. بعضی از ملک‌ها قیمت پایینی دارند و شما می‌توانید با خریدن و اجاره آن‌ها درآمد خوبی کسب کنید. اگر هم بودجه کافی دارید، ثبت شرکت و کارآفرینی بهترین گزینه برای شما است‌.

شاخص‌های اقتصادی مؤثر در سرمایه‌گذاری امارات

شرایط سرمایه‌گذاری در کشور امارات و شاخصه‌هایی که موجب جلو رفتن این کشور به نسبت سایر کشورها شده و همچنین فاکتورهایی که بر اقتصاد، تجارت و امور مالی در امارات متحده مؤثر هستند را برایتان بازگو می‌کنیم:

  • کاهش هزینه‌های تأمین انرژی کاهش
  • کاهش هزینه‌های مکان همچون اجاره مکان‌های مراکزی تحقیقاتی یا راه‌اندازی اهداف سرمایه‌گذاری صنعتی
  • سیستم بانکی قدرتمند و حامی سرمایه‌گذاری
  • دردسترس‌بودن کارگران حرفه‌ای و غیرحرفه‌ای در نرخ‌های مناسب
  • اجرای استانداردهای بین‌المللی کاری و پشتیبانی از رابطه سالم کارفرما و کارمند
  • اجازه همکاری با شرکت‌ها در کشور امارات و حوزه خلیج‌فارس

از شاخصه‌های خیلی مهمی که سرمایه ‌گذاری در امارات را جذاب و مؤثر می‌کند را در جدول زیر ارائه داده‌ایم.

آخرین ارزش شاخص‌های اقتصادی
۰٫۷۹ درصد رشد اقتصادی
۲٫۸۶ درصد پیش‌بینی رشد سرمایه‌گذاری
۰٫۳۰ – درصد تورم تغییرات ماهانه در شاخص cpi
۴٫۲۳ نرخ بیکاری
۴۰۹۱ نرخ مشارکت زنان
۹۱٫۹۷ نرخ مشارکت مردان
۰٫۱۹ مالیات تجارت بین‌المللی
۲ خطر سیاسی کوتاه‌مدت

فاکتورهای سرمایه‌ گذاری در امارات

امارات متحده عربی به‌عنوان کشوری که یکی از آزادترین اقتصادها را در بر دارد، بهشتی عالی برای سرمایه‌گذاران خارجی به‌حساب می‌آید. با این حساب قبل از سفر به‌قصد سرمایه‌گذاری در این کشور برخی از عوامل اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی وجود دارند که باید از آن‌ها اطلاع داشت:

  • بیمه درمانی: در امارات، کارمندان ممکن است از جانب کارفرمای خود بیمه درمانی دریافت کنند. تمامی مسافران ملزم به رعایت واجبات بیمه درمان خصوصی در کشور امارات هستند.
  • بیمه خودرو: بیمه شخص ثالث برای رانندگان قانونی در امارات ضروری است.
  • هزینه زندگی: زندگی‌کردن در امارات معمولاً گران است‌. در کنار این موضوع، برگشت‌خوردن چک می‌تواند عواقب قانونی شدیدی را به همراه داشته باشد.
  • مصرف الکل: در کشور امارات نوشیدن یا خریدن مشروبات الکی بدون مجوز و مهم‌تر از همه نوشیدن در اماکن عمومی و حضور درملأعام برای افرادی که تحت‌تأثیر الکل هستند، غیرقانونی است.
  • قوانین اجتماعی: موارد مربوط به قوانین اجتماعی که باید از آن‌ها خودداری کنید، شامل عکاسی از افراد، استفاده از دست چپ برای احوالپرسی، لباس پوشیدن نامناسب و حرکات بی‌ادبانه با دست.

پیش از آن که به امارات سفر کنید، در مورد آداب‌ورسوم، آداب معاشرت و سایر موارد دیگر پرس‌وجو کنید تا از هزینه‌های مربوط به جریمه جلوگیری کنید.

شرایط و مدارک لازم برای سرمایه‌گذاری در بانک‌های امارات

یکی از روش‌های بسیار مطمئن سرمایه‌گذاری امارات می‌توان به افتتاح حساب‌های پس‌انداز در بانک‌های این کشور اشاره کرد. بانک‌های امارات همه رقم حساب پس‌انداز به خارجی‌ها ارائه می‌دهند. بهتر است بدانید که با پس‌اندازکردن حداقل ۱۰ هزار درهم، ۴ درصد سود سالانه دریافت می‌کنید.

مبلغ سود با زیادشدن پول پس‌انداز بیشتر می‌شود. برای انتخاب یک بانک امن در امارات به کمک یک متخصص نیاز دارید تا چم‌وخم کارها را برایتان توضیح دهد. از جمله مهم‌ترین مدارک موردنیاز برای بازکردن حساب در بانک امارات شامل موارد زیر هستند:

  • اصل و کپی گذرنامه
  • گواهی اقامت
  • گواهی حقوق

نکات مهم سرمایه ‌گذاری در امارات متحده عربی

سرمایه‌گذاری امارات در میان کشورهای عربی باتوجه‌به موقعیت اقتصادی این کشور ثروتمند گزینه مناسبی محسوب می‌شود. نکات مهمی درباره سرمایه‌گذاری در این کشور وجود دارند که متقاضی باید توجه اساسی به این نکات داشته باشد:

  • درخواست‌کننده باید بداند که اگر ملکی را خریداری کند، در این کشور به ارث نمی‌رسد.
  • اجازه اخذ گذرنامه و اقامت دائم امارات متحده با سرمایه‌گذاری در این کشور وجود ندارد.
  • قانون امارات با سرمایه‌گذاران خارجی مثل شهروندان این کشور رفتار می‌کند.

شرایط ویژه پاسپورت دومینیکا در 2024

بهترین روش سرمایه‌گذاری در امارات با افدل گروپ

در مطالعه مطالب گفته شده متوجه شدید که سرمایه ‌گذاری در امارات چقدر حائز اهمیت است. اکنون نوبت آن رسیده که تصمیم بگیرید چه روش‌هایی را برای سرمایه‌گذاری در این کشور انتخاب کنید.

اگر سردرگم هستید و نمی‌دانید که کدام روش برای هدف شما مناسب‌تر است، پیشنهاد می‌کنیم با مشاوران باتجربه افدل گروپ در این زمینه مشورت بگیرید تا بهترین روش را متناسب با اهداف و میزان سرمایه‌تان انتخاب کنید.

کارشناسان خبره و کاربلد افدل باسابقه درخشان در حوزه مشاوره تخصصی درباره سفر به امارات، کاریابی در امارات، سرمایه‌گذاری، کار، تحصیل، شرایط ویژه پاسپورت دومینیکا و..‌. در این کشور می‌توانند در پیشرفت هدف‌هایتان کمک‌های زیادی به شما بکنند.

پس همین حالا تلفن را برداشته و با ما تماس بگیرید تا جدیدترین اطلاعات شرایط سرمایه ‌گذاری در امارات را برایتان ارائه دهیم.

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.