۳ رشته آرایشی و زیبایی پرطرفدار که باید بشناسید

0

آرایشگری حرفه و هنری قدیمی است و طرفدارهای بسیار زیادی دارد. این حرفه با گذشت زمان و پیشرفت صنعت مد و زیبایی بسیار گسترده شده و به رشته های مختلفی تقسیم شده است. هر کدام از این رشته ها به قدری تخصصی و حرفه ای هستند که برای هریک دوره آموزشی جداگانه برگزار می شود. به همین جهت، اگر دوست دارید در حرفه آرایشگری فعالیت کنید، ابتدا باید رشته مورد نظر خود را انتخاب کنید، دوره آموزشی آن را بگذرانید و گواهینامه مهارت خود را دریافت کنید.

اما انتخاب رشته ممکن است کار ساده ای نباشد و شما در ابتدای راه سردرگم شوید. از این رو، بهتر است ابتدا علاقه و توانایی خود را در نظر بگیرید و در درجه بعدی به بازار کار رشته مورد نظر خود توجه کنید. ما در این مقاله ۳ رشته پرطرفدار آرایشی را که می تواند شما را به درآمدهای بالا برساند معرفی می کنیم. با ما همراه باشید.

 

رشته های آرایشی محبوب و پرطرفدار

۱. کراتینه مو

کراتینه کردن مو روشی است برای احیا و صافی مو که در میان خانم ها بسیار محبوب و پرطرفدار است. اگر به این حوزه از خدمات زیبایی علاقه مند هستید، کراتینه مو می تواند انتخاب بسیار مناسبی برای شما باشد. کراتینه مو به چند دسته کراتینه گیاهی، کراتینه احیا، کراتینه احیا و صافی، کراتینه برزیلی و … تقسیم می شود. تمام این موارد در یک دوره آموزش کراتینه مو حرفه ای به شما آموزش می دهد. به طوری که پس از اتمام دوره آموزشی می توانید تمام روش های کراتینه مو را به خوبی برای مشتریان خود انجام دهید.

نحوه عملکرد این روش، اضافه کردن کراتین بیشتر به ساختار مو است. در واقع، ساختمان مو از پروتئینی به نام کراتین تشکیل شده است. زمانی که کراتین موهای شما به دلایل مختلف تخریب می شود، کراتینه کردن مو می تواند کراتین های از دست رفته مو را جبران کند و به این طریق موهای آسیب دیده شما را احیا کند. نتیجه این کار دائمی نیست و هر چند ماه تا سالی یک بار نیاز به ترمیم دارد.

۲. پدیکور و پارافین تراپی

پدیکور و پارافین تراپی یکی از رشته های خدمات ناخن است که به زیبایی و سلامت ناخن های پا و همچنین پوست کف پا می پردازد. برای یادگیری این حرفه پردرآمد باید دوره آموزش پدیکور را پشت سر بگذارید و مدرک مربوط به این رشته را دریافت کنید. مواردی که در این دوره آموزشی یاد می گیرید به شرح زیر است:

  • آشنایی با ساختار پوست پا
  • آشنایی با ابزار پدیکور و نحوه کار با آن ها
  • آشنایی با ابزار پارافین تراپی
  • کفسابی پا
  • لایه برداری پا
  • انواع ماساژهای درمانی و ریلکسی

شما در این دوره یاد می گیرید که چطور با استفاده از ابزار پدیکور به ناخن ها فرم دهید، کوتیکول و پوست های اضافه اطراف ناخن را بگیرید و سطح آن را صاف و صیقلی کنید. همچنین می آموزید که با استفاده از ابزار مخصوص مانند پارافین، سوهان پا، رنده پا، سنگ پا و … پوست پا را لایه برداری کنید، آن را ماساژ بدهید تا پوست پای مشتری به پوستی نرم و لطیف و بدون ترک تبدیل شود.

 

۳. میکرونیدلینگ صورت

میکرونیدلینگ از رشته های مربوط به خدمات پوست است و به ابزار خاصی نیاز دارد. شما عزیزان در دوره آموزش میکرونیدلینگ با ساختار پوست آشنا می شوید، انواع مشکلات و بیماری های پوست را یاد می گیرید، نحوه کار با قلم میکرونیدلینگ را می آموزید و برای کار در کلینیک های پوست و زیبایی آماده می شوید.

دستگاه میکرونیدلینگ شامل سوزن های بسیار ریزی است که وقتی روی پوست قرار می گیرند، باعث ایجاد سوراخ های ریز میکروسکوپی می شوند. این سوراخ ها و زخم ها برای بدن نوعی آسیب تلقی شده و در نتیجه سلول های پوست را برای ترمیم آن ها آماده می کند. برای ترمیم زخم ها تولید کلاژن و الاستین افزایش پیدا می کند و همین امر باعث سفتی پوست، از بین رفتن خطوط ریز، کاهش منافذ باز پوست و درمان سایر مشکلات پوستی می شود. این روش حتی برای پوست های حساس نیز بسیار مناسب است، عوارض جانبی جدی و زیادی ندارد به همین دلیل به یک روش محبوب در میان مردم تبدیل شده است.

رز سرخ، انتخابی ایده آل برای آموزش رشته های آرایشگری

تمام رشته های آرایشگری مورد نیاز جامعه هستند و می توانند شما را به موفقیت و درآمد بالا برسانند. به شرطی که در کار خود کاملا حرفه ای باشید. زیرا همانطور که می دانید نه تنها بازار کار این حرفه، بلکه فضای رقابتی نیز در آن بسیار داغ است. بنابراین، برای اینکه بتوانید مشتریان زیادی را جذب کنید و جایگاه خود را در این حوزه کاری پیدا کنید، باید به یک آرایشگر ماهر و کاربلد تبدیل شوید. و این هدف میسر نمی شود، مگر اینکه در یک آموزشگاه حرفه ای و معتبر آموزش ببینید.

آموزشگاه آرایشگری رز سرخ انتخابی ایده آل برای کسانی است که می خواهند یک شروع پرقدرت داشته باشند و با اصول و به طور کاملا حرفه ای مسیر موفقیت خود را طی کنند. این آموزشگاه تحت نظارت سازمان فنی و حرفه ای فعالیت می کند و تا کنون توانسته است هنرجویان بسیاری را تعلیم داده و آن ها را به بازار کار حرفه ای معرفی کند.  

رز سرخ می تواند شما را برای آزمون کتبی و عملی سازمان فنی و حرفه ای آماده کند و پس از پایان دوره آموزشی برای ثبت نام در آزمون به این سازمان معرفی نماید. از سایر ویژگی های منحصر به فرد این آموزشگاه که آن را از سایر آموزشگاه ها متمایز می کند، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارائه مدارک معتبر فنی و حرفه ای پس از اتمام دوره
  • ارائه آموزش ها به صورت حرفه ای و کاملا عملی بر روی مدل های مصنوعی و واقعی
  • امکان برقراری ارتباط با اساتید آموزشگاه بعد از پایان دوره جهت مشاوره و رفع اشکال
  • همکاری با مربیان حرفه ای و مجرب
  • بکارگیری تکنیک ها و متدهای جدید و به روز آموزشی
  • استفاده از ابزارها و لوازم جدید و با کیفیت برای دوره های آموزشی
  • برگزاری کلاس ها در روزهای تعطیل جهت رفاه حال خانم های شاغل و هنرجویان ساکن شهرستان

شما عزیزان می توانید در هر ساعت از شبانه روز نسبت به تکمیل فرم ثبت نام آنلاین در سایت رزسرخ به آدرس rosesorkh.com اقدام نمایید و یا در ساعات کاری آموزشگاه با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲ برای مشاوره و ثبت نام تماس بگیرید.

5/5 - (2 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.