تجهیزات لازم برای موفقیت در راه اندازی فروشگاه

یکی از پارامترهای مهم در موفقیت مشاغل مختلف، استفاده از تجهیزات کاربردی و پیشرفته است. یکی از این مشاغل، فروشگاه‌ها هستند که با استفاده از ابزارهای کارآمد می‌توانند خدمات بهتری را ارائه دهند. تجهیزات فروشگاهی در انواع مختلف تولید می‌شوند که هر کدام کاربرد مخصوص به خود داشته و تاثیر بسزایی در پیشبرد اهداف مدیران فروشگاه‌ها دارد.

هزار مارکت یکی از مراکز معتبر عرضه‌کننده بهترین و باکیفیت‌ترین تجهیزات مورد نیاز فروشگاه است. شما می‌توانید دستگاه‌های مد نظر خود را از معتبرترین برندها توسط فروشگاه هزار مارکت خریداری کنید. در ادامه اطلاعات بیشتری د مورد این فروشگاه بااصالت و معتبر اراده داده می‌شود.

انواع تجهیزات فروشگاهی

در فروشگاه هزار مارکت به آدرس اینترنتی hezarmarket.com شما می‌توانید بهترین تجهیزات فروشگاهی را انتخاب و خریداری کنید. این مجموعه انواع مختلف ابزارهای مورد نیاز شما را برای مدیریت و توسعه فروشگاهتان از برندهای مطرح عرضه می‌کند. ما در این بخش تعدادی از این دستگاه‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

 

بارکدخوان

بارکدخوان یک وسیله‌ی الکترونیکی است که در بیشتر فروشگاه‌ها و رستوران‌ها برای تشخیص نوع کالا و اطلاعات مربوط به محصول مانند قیمت آن را تشخیص می‌دهد. بارکدخوان‌ها به طور کلی در پنج نوع بارکدخوان قلمی، بارکدخوان لیزری، بارکدخوان CCD، بارکدخوان مبتنی بر دوربین و بارکدخوان چند وجهی موجود هستند. از این رو تنوع این محصول در بازار بسیار زیاد بوده و برای اینکه از خرید خود راضی باشید باید به دنبال محصولی باکیفیت و کارایی بالا متناسب با کسب و کار خود باشید. لازم به ذکر است که با توجه به کیفیت هر دستگاه بارکد خوان قیمت آن نیز می‌تواند متفاوت از دیگری باشد.

پرینتر لیبل زن

پرینتر لیبل زن یا دستگاه چاپ برچسب، به ابزاری گفته می‌شود که برای چاپ انواع برچسب بر روی بسته‌بندی کالاها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه از نظر تکنولوژی چاپ و کاربرد در انواع مختلف طراحی و تولید می‌شود که شما گابران با بررسی این موارد، می‌توانید بهترین دستگاه لیبل زن که با شرایط کاری‌تان متناسب باشد را تهیه نمایید.

  • پرینتر حرارت مستقیم
  • پرینتر انتقال حرارت
  • انواع لیبل زن بر اساس کاربرد
  • لیبل پرینترهای رومیزی
  • لیبل پرینترهای نیمه صنعتی
  • لیبل پرینترهای صنعتی

برندهای معروفی که این ابزار را تولید می‌کنند شامل برند میوا، دایمو، اسکار، زبرا، برادر، بیکسولون، گودگس، سوو و زد ای سی می‌شوند که هر کدام از این دستگاه‌ها کاربرد مخصوص به خود داشته و در فروشگاه هزار مارکت با مناسب‌ترین قیمت و بالاترین کیفیت عرضه می‌شوند.

کاغذ پرینتر حرارتی

رول کاغذی حرارتی ماده مصرفی دستگاه‌های پرینتر و چاپگر‌های فروشگاهی می‌باشد که به صورت رولی مورد استفاده قرار می‌گیرد. به دلیل قیمت مقرون به صرفه این رول کاغذ‌ها از آن‌ها در فروشگاه‌ها، سوپر مارکت‌ها، رستوران‌ها و.. برای صدور رسید و فاکتور استفاده می‌کنند. امروزه رول‌کاغذ‌های حرارتی دارای کاربرد گسترده‌ای در کارت خوان‌ها، دستگاه‌های پوز، ماشن حساب و ترازوی دیجیتال و… هستند. از این رو اگر فروشگاه و یا رستورانی راه اندازی کرده‌اید حتما به رول‌های کاغذ حرارتی نیاز خواهید داشت.

فیش پرینتر

فیش پرینتر یا همان چاپگر فیش که به فاکتور زن نیز معروف است یکی از مهم‌ترین تجهیزات فروشگاهی و رستورانی به شمار می‌آید که کاربرد آن پرینت انواع رسید و فاکتور می‌باشد. فیش پرینتر‌ها به طور کلی به دو دسته فیش پرینتر سوزنی و فیش پرینتر حرارتی تقسیم می‌شوند که امروزه نمونه‌های سوزنی دیگر کاربرد زیادی ندارند و جای خود را به فیش پرینتر‌های حرارتی داده‌اند. فیش پرینتر‌های حرارتی بسیار به صرفه هستند و برای عملیات چاپ نیازی به جوهر و یا تونر ندارند. تمامی رسید‌ها و فاکتور‌هایی که در طول روز از سوپر مارکت‌ها، بانک‌ها، رستوران‌ها، فروشگاه‌ها و… دریافت می‌کنید همگی توسط فیش پرینتر چاپ می‌شوند. از این رو در هر کسب و کاری که مشغول به کار هستید اگر با صدور فاکتور و رسید سر و کار دارید حتما به خرید یک فیش پرینتر با کیفیت و کاربردی نیاز خواهید داشت.

پیجر نوبت دهی

سیستم نوبت دهی و اعلام شماره مشتری یکی از تجهیزات بسیاری کاربردی در رستوران‌ها، کافی شاپ‌ها، رستوران‌ها، فروشگاه‌ها، داروخانه‌ها و مراکزی که نیاز به اعلام شماره مشتریان دارند است. نصب و استفاده از این سیستم‌ها به دلیل امکان نصب بی‌سیم و راه اندازی آسان بسیار راحت می‌باشد. استفاده از این سیستم‌ها از ایجاد ناهماهنگی در هنگام تحویل سفارشات در فروشگاه‌ها و رستوران‌ها جلوگیری می‌کند و به کار سرعت عمل می‌بخشد. این سیستم‌ها دارای ویژگی‌هایی همچون دامنه فعالیت بی سیم تا ۵۰ متر، اعلام صوتی شماره مشتریان، نمایشگر بزرگ و پر نور سه رقمی، وضوح بالا، راه اندازی بدون نیاز به کابل کشی، قابیلیت پخش موسیقی پس زمینه بین اعلام نوبت‌ها و قابلیت فراخوان نوبت مشتریان به دو صورت خارج از نوبت و ترتیبی هستند.

صندوق فروشگاهی

یکی از موارد بسیار پرکاربرد در انواع مشاغل استفاده از صندوق‌های فروشگاهی است. این صندوق‌ها دارای ویژگی‌ها و مزایای زیادی هستند و استفاده از آن می‌تواند کار را بسیار راحت کند. از ویژگی‌های این صندوق‌ها می‌توان به ارائه گزارش‌های جزئی، سرعت بالاتر وارسی اطلاعات، گزارش دهی صحیح، دسته بندی سریع، پیگیری ساده‌ی لیست کالاها و گزارش‌های شغلی اشاره کرد. از این رو اگر می‌خواهید در محل کارتان همه چیز سر جای خود باشد و کار‌ها به صورت منظم انجام شود حتما از یک صندوق فروشگاهی استفاده کنید.

کشوی پول

کشوی پول یا صندوق پول محفظه‌ای برای نگهداری اسکناس‌ها و سکه‌های دریافتی از مشتریان است. استفاده از این صندوق‌ها در فروشگاه‌ها، رستوران‌ها، هایپر مارکت‌ها و… کاربرد دارد. کشوی پول دارای فضای تفکیک شده برای اسکناس و سکه می‌باشد و به صورت اتوماتیک هنگام صدور فاکتور باز و بسته می‌شود. با استفاده از این صندوق‌ها هر اسکناس و سکه به صورت مجزا و منظم سر جای خود قرار می‌گیرد و نظم خاصی در دریافت و پرداخت پول‌ها ایجاد می‌کند. از این رو اگر به نظر محل کار خود اهمیت می‌دهید استفاده از این کشو‌های پول می‌تواند بسیار مفید و کاربردی باشد.

راهنمای خرید تجهیزات فروشگاهی از هزار مارکت

در مجموعه هزار مارکت رضایت مشتری در اولویت قرار دارد و مسئولین این مجموعه همواره در تلاش هستند تا بهترین و باکیفیت‌ترین کالاها و خدمات را در سایت فروشگاهی خود عرضه کنند. این مجموعه پس از فروش کلا نیز پاسخگوی کاربران و مراجعین خود بوده و خدمات پس از فروش را نیز ارائه می‌دهد. از این خدمات می‌توان به ضمانت بازگشت کالا اشاره کرد که به مدت ۷ روز اعتبار دارد. این خدمات شامل موارد زیر می‌شود.

۱- ایراد فنی یا سخت افزاری

۲- وجود مغایرت در کالای ارسال شده

۳- آسیب‌دیدگی فیزیکی

۴- آسیب دیدگی در اثر حمل و نقل

خدمات ذکر شده توسط مجموعه هزار مارکت ارائه می‌شود تا مشتریان با اطمینان خاطر تجهیزات فروشگاهی خود را خریداری کرد و در صور

5/5 - (1 امتیاز)

نظرات بسته شده است.