یادگیری پایتون با دوره های آنلاین

0

زبان برنامه نویسی پایتون (Python) یکی از ساده ترین و آینده دار ترین زبان های برنامه نویسی در دنیا است که توانایی و کاربرد بالایی در تولید برنامه های تحت وب دارد. این موضوع باعث شده است تا روز به روز به علاقه مندان شرکت در بوت کمپ پایتون و یادگیری این زبان برنامه نویسی افزوده شود؛ اما این افراد نیاز به یک فریم ورک (Framework) خوب و قوی برای کار دارند.

یکی از مشهورترین و محبوب ترین فریم ورک های پایتون برای ساخت برنامه های تحت وب، جنگو (Django) است که شما در بوت کمپ پایتون جنگو به خوبی نحوه ی کار با آن را آموزش می بینید. این فریم ورک توسط اینستاگرام، یوتیوب، گوگل و حتی ناسا برای توسعه وبسایتشان به کار گرفته شده است.

اگر می خواهید در زمینه ساخت برنامه های تحت وب فعالیت کنید و زبان برنامه نویسی پایتون را انتخاب کردید، شرکت در بوت کمپ پایتون – جنگو و یادگیری این فریم ورک می تواند انتخاب هوشمندانه و مفیدی برای شما باشد.

کاربرد پایتون

کاربرد پایتون در حوزه‌های مختلف و بسیار متنوع است:

1-توسعه وب

پایتون را می‌توان با سرعت بالایی برای ساخت برنامه‌های کاربردی وب استفاده کرد. دلیل سرعت بالای آن چیست؟  دلیل آن فریم‌ورک‌هایی است که پایتون برای ساخت یک اپلیکیشن از آن استفاده می‌کند.

شناخته شده‌ترین فریمورک‌ها جنگو (django) و فلاسک (flask) هستند. چرا از یک فریم ورک‌ها استفاده کنیم؟ این فریم وورک‌ها باعث افزایش امنیت و راحتی در برنامه نویسی می‌شوند.

2-توسعه بازی

پایتون همچنین در توسعه بازی‌های تعاملی استفاده می‌شود.  بازی‌هایی مانند Civilization-IV، Toontown Online Disney و Vega Strike با استفاده از پایتون ساخته شده‌اند.

3- یادگیری ماشین و هوش مصنوعی

یادگیری ماشین و هوش مصنوعی بحث‌های داغی هستند که امیدوارکننده‌ترین مشاغل را برای آینده به ارمغان می‌آورند. پایتون در این مباحث روز دنیا نیز کاربرد دارد.

4- علم داده و تجسم داده‌ها

اگر بدانید چگونه اطلاعات مورد نیاز خود را استخراج کنید، پایتون به شما کمک می‌کند ریسک‌ها را محاسبه کنید و سود بسیاری را کسب کنید. کتابخانه ‌هایی مانند Pandas و NumPy به شما در استخراج اطلاعات کمک می‌کنند.

حتی می‌توانید از کتابخانه‌هایی مانند Matplotlib و Seaborn برای ترسیم نمودار‌ها و موارد دیگر استفاده کنید. این همان چیزی است که با پایتون می‌توانید انجام دهید تا دانشمند داده شوید.

5-رابط کاربری گرافیکی دسکتاپ

ما از پایتون برای ساخت برنامه‌های دسکتاپ استفاده می‌ کنیم.  از کتابخانه Tkinter می‌توان برای توسعه رابط‌های کاربری استفاده کرد. ابزار‌های مفید دیگری مانند wxWidgets،  Kivy و PYQT وجود دارد که می‌توان از آن‌ها برای ایجاد برنامه‌های کاربردی در چندین پلت فرم استفاده کرد.

می‌توانید با ایجاد برنامه‌های کاربردی ساده مانند ماشین حساب، برنامه‌های To-Do شروع کنید و برنامه‌های بسیار پیچیده‌تری را بسازید.

6-برنامه‌های صوتی و تصویری

ما از Python برای توسعه برنامه‌هایی استفاده می‌کنیم که می‌توانند چند کار را با هم انجام دهند. برنامه‌های صوتی و تصویری مانند TimPlayer وCplay با استفاده از کتابخانه‌های پایتون ایجاد شده‌اند. آن‌ها ثبات و عملکرد بهتری را در مقایسه با سایر پخش‌کننده‌های رسانه ارائه می‌دهند.

ما از پایتون در برنامه‌های مختلف استفاده می‌کنیم. مهم نیست در چه زمینه‌ای فعالیت می‌کنید، پایتون برای شما مفید است. بنابراین امیدواریم زبان برنامه نویسی پایتون و آنچه پایتون را از هر زبان برنامه نویسی دیگری متمایز می‌کند را درک کرده باشید. برای شروع می‌توانید در یکی از دوره‌های زیر ثبت نام کنید.

معرفی دوره‌های آنلاین پایتون

یادگیری پایتون رایگان و ساده است. ویژگی اصلی آن این است که سطح بالایی دارد و به صورت پویا تایپ می‌شود. این امر پیدا کردن و رفع خطا‌ها و همچنین ساخت برنامه را آسان می‌کند.

با Complete Python Bootcamp 2022 از صفر به قهرمان پایتون تبدیل شوید

اگر مبتدی هستید اما می‌خواهید پایتون را به صورت حرفه‌ای یاد بگیرید، دوره آموزشی Udemy’s Complete Python Bootcamp: Go from Zero to Hero مناسب شماست. در این دوره محبوب Udemy، بیش از یک میلیون مخاطب ثبت نام کرده‌اند که مشتاق یادگیری پایتون 2 و 3 هستند.

این دوره همه چیز‌هایی را که برای شروع پروژه نیاز دارید را پوشش می‌دهد و یکی از بهترین دوره‌های پایتون برای مبتدیان است. همچنین دارای امتیاز متوسط ​​4.6 ستاره از بیش از 410 هزار شرکت کننده است.

این دوره پایتون توسط Jose Portilla مدیریت می‌شود و به 9 زبان دیگر از جمله فرانسوی، آلمانی و اسپانیایی و همچنین انگلیسی ارائه می‌شود. این دوره آنلاین پایتون، یک دوره یادگیری عملی است، زیرا دانش‌آموزان می‌توانند با تماشای کد استاد خود، برنامه نویسی پایتون را یاد بگیرند.

دوره Python 3 Tutorial from Codeacademy

آموزش پایتون 3 از Codeacademy یک گزینه عالی برای کسانی است که به دنبال شروع زبان برنامه نویسی پایتون با آخرین نسخه، یعنی پایتون 3، هستند.

این دوره 25 ساعته آنلاین پایتون هیچ پیش نیازی ندارد و آن را به یک گزینه عالی برای یک مبتدی تبدیل می‌کند. این دوره جدیدترین اصول و مفاهیم پایتون 3 را از طریق درس‌های تعاملی، پروژه، ویدئو‌ها و آزمون‌های چند گزینه‌ای پوشش می‌دهد. این یک شروع آسان برای یادگیری زبان برنامه نویسی پایتون است.

دوره Python Programming Masterclass

این دوره توسط یک برنامه نویس پایتون با تجربه و توسعه‌دهنده نرم‌افزار 40 ساله تیم بوچالکا تدریس می‌شود. توسعه‌دهندگان برند‌های بزرگ مانند مرسدس بنز، پی پال، و آی بی‌ام از طریق برخی از دوره‌های آموزشی بوچالکا تجربه کسب کردند.

همانطور که امتیاز این دوره نشان می‌دهد، شرکت کنندگان سبک تدریس پرشور بوچالکا را دوست دارند. نزدیک به 90000 نفر در امتیاز دهی شرکت کرده‌اند و میانگین امتیازها 4.6 از 5 است.

دوره کامل Masterclass  پایتون، 70 ساعت ویدیوی درخواستی، 12 مقاله، 15 منبع قابل دانلود، 34 تمرین کدنویسی و دسترسی مادام العمر به دوره را ارائه می‌دهد. علاوه بر این، شما می‌توانید از طریق موبایل یا تلویزیون به دوره دسترسی داشته باشید.

 The Python Mega Course 2022: ساخت 10 برنامه کاربردی در دنیای واقعی

دوره مگا پایتون با ساخت 10 برنامه کاربردی دنیای واقعی با اصول اولیه زبان برنامه نویسی پایتون شروع می شود و سپس به آموزش برنامه نویسان در ایجاد ده برنامه حرفه ای پایتون در دنیای واقعی ادامه می دهد.

در این دوره که توسط Ardit Sulce ایجاد شده است، تمام موضوعات را پوشش می‌دهد. سبک Ardit Sulce که پروژه ها را به صورت نمونه کار و پس از تکمیل به شما ارائه می دهد، باعث درخشش دوره او شده است.

دوره مبتدی پایتون 33 ساعت ویدیوی درخواستی، 81 مقاله، 41 منبع قابل دانلود و 14 تمرین برنامه نویسی را ارائه می دهد. این دوره بهترین دوره برای تمرین عملی است.

دوره Practice Python with 100 Python Exercises

آیا شما فردی هستید که با تمرین کردن به بهترین وجه یاد می گیرید؟ پس این مجموعه تمرینات دوره پایتون، یک انتخاب عالی برای شما است. تمرین‌های ارائه‌شده در این دوره، سطح مقدماتی تا پیشرفته را شامل می‌شود که آن را برای کاربران پایتون به یک دوره عالی تبدیل می‌کند.

تمام راه حل های ممکن در این دوره پایتون گنجانده شده است تا شما بتوانید رویکرد و مهارت های حل مسئله خود را ارزیابی کنید. علاوه بر 145 مقاله و 48 منبع قابل دانلود، دوره پایتون با 2 ساعت ویدیوی درخواستی ارائه می شود.

اگر به دنبال شغل توسعه‌دهنده پایتون هستید یا برای مصاحبه پایتون آماده می‌شوید، این دوره‌ها  قطعا ارزش وقت و تلاش شما را دارد.

Rate this post

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.