ردمی ۱۲ پرو پلاس شیائومی دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی را با قیمت پایین‌تر ارائه می‌کند

0

موتورولا و شیائومی از جمله اولین شرکت‌هایی بودند که گوشی‌های هوشمند پرمیوم خود را با دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی در نیمه دوم سال ۲۰۲۲ عرضه کردند. گلکسی اس ۲۳ اولترای سامسونگ نیز بعدا در سال ۲۰۲۳ به این جمع اضافه شده و نسخه اولترای این سری اکنون با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی معرفی شده است. اگر به دنبال گوشی با چنین دوربینی هستید، اما قیمت گوشی هم برای‌تان اهمیت دارد، می‌توانید به سراغ خرید گوشی شیائومی بروید. چیزی که ما از اول در مورد گوشی‌های این برند چینی می‌دانیم، این است که محصولاتی با مشخصات فنی بالا و قیمت مناسب را روانه بازار می‌کند.

حال در همین راستا با خرید گوشی شیائومی سری ردمی نوت می‌توانید به دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی با بهترین قیمت دسترسی پیدا کنید. شیائومی سری ردمی نوت ۱۲ خود را در رویدادی معرفی کرده و اولین حضور بین المللی خود را در هند رقم زد. سری از سه گوشی تشکیل شده است، اما ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس جالب‌ترین گزینه در این سری است. این گوشی گران‌ترین گوشی هوشمند ردمی نوت این شرکت تا اکنون بوده و البته هنوز هم برچسب قیمت خود را نسبت به مشخصاتش توجه می‌کند. این گوشی با صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی همراه شده و پنل اولد مجهز به کیفیت فول اچ دی پلاس را دارد.

خرید گوشی شیائومی سری ردمی نوت

سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی دوربین از نوع HPX در این گوشی وجود داشته و دیافراگم برابر f/1.65 به همراه دارد. این سنسور به OIS مجهز شده و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی از نوع ماکرو را هم در ماژول می‌بینیم. تراشه داخل گوشی از نوع مدیاتک Dimensity 1080 بوده و همراه با آن یک رم ۱۲ مگاپیکسلی از نوع LPDDR4X هم داریم. یکی دیگر از جنبه‌های چشمگیر ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس، این است که با حداقل حافظه ذخیره سازی ۲۵۶ گیگابایتی روانه بازار شده است. اگرچه، شیائومی پیکربندی ذخیره سازی بالاتری را ارائه نمی‌کند. منبع تغذیه دستگاه یک باتری ۴۹۸۰ میلی آمپر ساعتی بوده و یک شارژر سریع ۱۲۰ واتی هم از آن پشتیبانی می‌کند.

شیائومی این شارژر را در جعبه قرار داده و از این نظر نسبت به برندهایی مانند اپل و سامسونگ وضعیت بهتری دارد. به طرز نا امید کننده‌ای، ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس با رابط کاربری MIUI 13 مبتنی بر اندروید ۱۲ عرضه می‌شود. شیائومی وعده دو به‌روزرسانی سیستم عامل را از جمله اندروید ۱۳ برای این گوشی داده است،‌ اما هیچ اطلاع دیگری از این آپدیت ندراریم. با خرید گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس قیمت گذاری اولیه ۳۷۵ دلاری را داشته و همین آن را به گران ترین گوشی ردمی نوت شیائومی تبدیل می‌کند. با این حال، با در نظر گرفتن مشخصات چشم‌گیر و تنظیمات دوربین، این قیمت نسبت به قیمت گوشی هواوی و سایر برندها عادلانه‌تر دیده می‌شود.

مشخصات فنی بالای سری ردمی نوت شیائومی

اگر به دنبال ۲۰۰ مگاپیکسلی این گوشی اهمیتی نمی‌دهید، می‌توانید به سراغ نسخه پایه ردمی نوت ۱۲ پرو بروید. تا حد زیادی، مشخصات این گوشی با نسخه پلاس برابر بوده و البته با بدنه باریک‌تر ۷.۹ میلی‌متری در اختیار شما قرار می‌گیرد. این گوشی دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی را با سنسور ۵۰ مگاپیکسلی IMX766 سونی تعویض کرده و سرعت شارژ هم به ۶۷ وات کاهش پیدا می‌کند. شیائومی این گوشی را با حداکثر حافظه رم ۸ گیگابایتی به فروش می‌رساند. فروش این گوشی از ۱۱ ژانویه در هند شروع شده و تخفیف‌های بیشتری هم در سایر نقاط جهان ارائه می‌شود.

فروشگاه مقداد آی تی؛ ارائه کننده گوشی‌های هواوی و شیائومی

علاقه‌مندان به خرید گوشی‌های هواوی و شیائومی در کنار برندهای دیگر، می‌توانند از فروشگاه اینترنتی مقداد آی تی برای این منظور استفاده کنند. در این سایت، مقایسه بین گوشی‌های مختلف امکان پذیر شده و می‌توانید جزئیات کاملی از محصول خود را قبل از خرید مورد بررسی قرار دهید. جدیدترین گوشی‌های هواوی و شیائومی در کنار برندهایی مانند سامسونگ و اپل در سایت ارائه شده و می‌توانید به پیکربندی‌های خاص این گوشی‌ها و طیف رنگی آن‌ها هم دسترسی پیدا کنید. امکان بررسی قیمت گوشی هواوی و سایر مدل‌ها هم فراهم شده و جدیدترین و مناسب‌ترین قیمت‌ها توسط وب سایت مقداد آی تی ارائه می‌شود.

فروشگاه مقداد آی تی تامین کننده سریع جدیدترین مدل‌های گوشی هوشمند مانند گلکسی اس ۲۳ سامسونگ، آیفون ۱۴ اپل و سایر پرچم‌دارهای برندهایی مانند شیائومی و هواوی است. کافی است که سطح بودجه خود را تعیین کرده و با استفاده از فیلترهای تعیین شده در سایت، سریعا به مدل مورد علاقه خود دسترسی پیدا کنید. به‌عنوان یک دانشجو، کارمند یا مشاغل دیگر، می‌توانید بهترین انتخاب خود را از سایت داشته باشید. سایر محصولات مانند لپ تاپ و آیپد را هم می‌توانید از طریق سایت بررسی کرده و خرید خود را تکمیل کنید. با کمک مقداد آی تی همه خریدهای خود را در خانه انجام داده و نیازی به مراجعه حضوری و هدر رفت وقت خود نخواهید داشت.

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.