چرا باید از فروشگاه کارت بست برای خرید استیم استفاده کنیم؟

0

استیم، به عنوان یکی از پرطرفدارترین و معتبرترین پلتفرم‌های بازی روی کامپیوتر، مخصوصاً در دنیای گیمرها و علاقمندان به بازی‌های ویدیویی، شناخته شده است. این پلتفرم توسط شرکت ولو پورت اداره می‌شود و به کاربران امکان می‌دهد تا به آسانی و با امکانات فراوان به هزاران عنوان بازی، نرم‌افزار، محتوای دانلودی و ابزار دیگر دسترسی پیدا کنند. اما برای کاربران ایرانی، استفاده از این پلتفرم ممکن است با چالش‌هایی همراه باشد که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. مشکلات مربوط به پرداخت: یکی از اصلی‌ترین مشکلاتی که کاربران ایرانی در استفاده از استیم دارند، مربوط به پرداخت‌هاست. به دلیل تحریم‌های اقتصادی علیه ایران، شرکت ولو پورت اجازه استفاده از روش‌های پرداخت معمولی مانند کارت اعتباری یا پیپال را به ایرانیان نمی‌دهد. این امر باعث می‌شود که بسیاری از ایرانیان به دنبال راه‌های دیگری برای شارژ حساب استیم خود باشند. از جمله راه‌هایی که برای دور زدن این مشکل استفاده می‌شود، می‌توان به استفاده از خدمات فروشگاه‌های آنلاین یا خرید کلیدهای محصولی مانند کلید TF2 اشاره کرد.
  2. محدودیت‌های ریجنی: مشکل دیگر مربوط به تحریم‌های ایران به عنوان یک ریجن در استیم است. به عبارت دیگر، برخی از امکانات استیم برای ایرانیان در دسترس نیستند و این امر ممکن است تجربه استفاده آن‌ها را تحت تأثیر قرار دهد. برای مثال، برخی از بازی‌ها یا محتواهای دیجیتال مخصوص یک منطقه خاص و در دسترس آن منطقه‌ای خارج از ایران قرار دارد که برای ایرانیان قابل دسترسی نیست.
  3. محدودیت‌های مربوط به محتوا: از آنجایی که برخی از محتواها و بازی‌ها برای ایرانیان در دسترس نیستند، این افراد ممکن است از برخی از تجربه‌های بازی‌های محدودتری نسبت به کاربران دیگر سراسر جهان برخوردار باشند. این مشکل می‌تواند منجر به کاهش جذابیت استفاده از استیم برای این افراد شود.
  4. نبود حمایت مستقیم از ولو پورت: به دلیل تحریم‌ها و مشکلات مربوط به روش‌های پرداخت، کاربران ایرانی ممکن است در مواقعی که به مشکل برخورد می‌کنند، با محدودیت‌هایی در ارتباط مستقیم با شرکت ولو پورت برای حل مشکلاتشان مواجه شوند.

مشکلات موجود در استیم برای کاربران ایرانی

یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که کاربران ایرانی در استفاده از استیم دارند، مربوط به پرداخت‌هاست. به دلیل تحریم‌های اقتصادی علیه ایران، شرکت ولو پورت اجازه استفاده از روش‌های پرداخت معمولی مانند کارت اعتباری یا پیپال را به ایرانیان نمی‌دهد. این امر باعث می‌شود که بسیاری از ایرانیان به دنبال راه‌های دیگری برای شارژ حساب استیم خود باشند.

مشکل دیگر مربوط به تحریم‌های ایران به عنوان یک ریجن در استیم است. به عبارت دیگر، برخی از امکانات استیم برای ایرانیان در دسترس نیستند و این امر ممکن است تجربه استفاده آن‌ها را تحت تأثیر قرار دهد.

نقش فروشگاه کارت بست

در این میان، فروشگاه کارت بست به عنوان یکی از راه‌حل‌هایی برای کمک به کاربران ایرانی برای دور زدن این مشکلات شناخته شده است. این فروشگاه سال‌هاست با ارائه خدمات متنوع و با قیمت مناسب، به کاربران ایرانی کمک می‌کند تا به راحتی از خدمات استیم استفاده کنند. از جمله خدماتی که کارت بست ارائه می‌دهد، می‌توان به فروش کلید TF2 و تغییر ریجن استیم به اوکراین اشاره کرد.

خرید کلید TF2 از فروشگاه کارت بست

کلید TF2 از فروشگاه کارت بست به شما این امکان را می‌دهد که با قیمت مناسبی به ارزش معادل در اکانت خود شارژ کنید و این اعتبار را برای خرید بازی‌ها یا محصولات دیگر در استیم استفاده کنید. همچنین، تغییر ریجن استیم به اوکراین از دیگر خدماتی است که با استفاده از کارت بست، به کاربران ایرانی امکان‌پذیر است.

کلید tf2 چیست ؟

کلید tf2 در واقع یک آیتم درون برنامه ای برای بازی Team Fortress 2 است که کاربران از آن به عنوان راهی برای باز کردن جعبه های درون بازی استفاده میکنند که با باز کردن هر جعبه ممکن است آیتمی برای شما باز شود که تا هزاران دلار ارزش داشته باشد و میتوانید آن را در سایت های مختلف یا حتی خود استیم به فروش برسانید اما کلید tf2 یک کاربرد دیگر نیز دارد و آن هم این است که کاربران آن را از افراد یا فروشگاه های مختلف تهیه میکنند و با فروش آن در مارکت استیم والت خود را شارژ میکنند و میتوانند با آن بازی ها یا آیتم های مورد علاقه خود را خریداری کنند

چرا خرید کلید tf2 ارزان ترین راه خرید از استیم است ؟

کلید tf2 سالهاست به عنوان ارزان ترین راه خرید از استیم معرفی میشود اما دلیل چیست ؟ دلیل این موضوع این است که کاربران این آیتم را با قیمت ۱.۶ الی ۱.۹ دلار از کاربران یا سایت های مختلف خریداری میکنند اما همان آیتم را در مارکت استیم با قیمت ۲.۳ دلار به فروش میرسانند که با کسر ۱۳ درصد کارمزد استیم چیزی حدود ۲.۱ دلار به دست می آورند

نکاتی که باید قبل از خرید کلید tf2 به آن توجه کنید

با وجود این که این محصول بسیار محصول به صرفه ای است باید گفت که استفاده از آن دارای شرایطی است که همه کاربران استیم آن را ندارند اول از همه شما باید مارکت استیم خود را فعال کنید که برای انجام آن شما نیاز دارید اکانت خود را به صورت مستقیم ۵ دلار شارژ کنید که میتوانید برای این کار از استیم والت های موجود استفاده کنید بعد از انجام این کار شما باید ۳۰ روز صبر کنید تا مارکت استیم شما فعال شود. از طرفی مورد بعدی که باید به آن توجه کنید این است که شما باید استیم گارد موبایل خود را نیز فعال کنید و برای استفاده از مارکت ۱۵ روز صبر کنید

بعد از انجام این دو کار شما میتوانید کلید tf2 را خریداری کنید و آن را در مارکت استیم به فروش برسانید البته سعی کنید که بیش از حد از این آیتم استفاده نکنید و بعد از فروش هر ۵۰ عدد کلید در اکانت خود یک استیم والت نیز در اکانت خود فعال کنید تا استیم اکانت شما را به دلیل سو استفاده از قوانین مارکت بن نکند

گول وبسایت هایی که تبلیغاتی مانند ارائه رایگان این آیتم میکنند را نخورید زیرا میتواند بسیار خطرناک باشد و باعث از دست رفتن یا هک شدن اکانت شما شود

نتیجه

 

به طور کلی، فروشگاه کارت بست به عنوان یکی از بهترین فروشگاه‌های ایرانی در زمینه محصولات تخصصی استیم شناخته می‌شود. امیدواریم که این فروشگاه همچنان خدمات خود را با کیفیت و بهترین قیمت به کاربران ایرانی ارائه دهد تا بتوانند به بهترین شکل از این پلتفرم پرطرفدار استفاده کنند.

Rate this post

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.