خرید کمربند پلاتینر چرا بیشترین سرچ را میان کمربندهای طبی در گوگل دارد؟

0

کمربند پلاتینر یکی از انواع کمربند طبی است که مزایای متعددی نسبت به سایر انواع کمربندهای طبی معمولی دارد. پلاتینر دارای فناوری نوین UIC است که یک تکنولوژی نوین در ساخت انواع کمربند طبی محسوب می شود. این تکنولوژی باعث می شود زانو درد بسادگی و بدون هیچ گونه عارضه ای در کمترین زمان ممکن تسکین یابد.

کمربند پلاتینر چیست؟

کمربند پلاتینر یک کمربند طبی دارای تکنولوژی UIC است. UIC مخفف نام سه تکنولوژی اولتراسوند، انفرارد و کلاک پالس است. دارا بودن این سه تکنولژی این قابلیت را به کمربند پلاتینر می دهد که از طریق گرما، تحریک بافت و افزایش گردش خون و همچنین پالس های الکتریکی باعث می شود بافت های آسیب دیده تسکین بیابند و از طرف دیگر سرعت ترمیم بافت جدید افزایش بیابد. بیخود نیست که پلاتینر از محبوبیت بالایی نزد مشتریان برخوردار است.

کمربند پلاتینر چه خصوصیتی دارد که سایر کمربند ها ندارد؟

کمربند پلاتینر دارای خصوصیات منحصر به فرد برای کاهش درد دیسک کمر و کمر است که این خصوصیات به تکنولوژی به کار رفته در آن مربوط می شود. وجود تکنولوژی اولتراسوند در این کمربند طبی منجر به افزایش گردش خون و رفع هر گونه گرفتگی و خشکی در عضلات کمر می شود؛ وجود امواج مادون قرمز منجر به افزایش فعالیت سلولی در بافت ها می شود و روند خونرسانی و اکسیژن رسانی را تقویت می کند. همچنین کلاک پالس ساطع شده از دستگاه بافت های آسیب دیده را برای ساخت سلولهای جدید تحریک می کند. این همان ویژگی است که پلاتینر را از سایر انواع کمربند طبی موجود دربازار متمایز می کند.

دلیل محبوبیت کمربند پلاتینر چیست؟

کمربند پلاتینر نسبت به سایر انواع کمربند طبی از محبوبیت بالاتری برخوردار است. درواقع پلاتینر برخلاف سایر انواع کمربندهای طبی تنها باعث فشرده شدن بافت کمر نمی شود بلکه با ایجاد گرما در ناحیه کمر هر گونه گرفتگی عضلانی را رفع کرده و درد را تسکین می دهد. پلاتینر تنها با استفاده 1 ساعته در روز منجر به تسکین درد کمر می شود و برخلاف سایر انواع کمربندهای طبی لازم نیست تمام مدت روز از آن استفاده کنید. کمربند پلاتینر تنها منجر به تسکین کوتاه مدت درد نمی شود بلکه علاوه بر آن زمینه ای فراهم می کند تا درد به شکل ریشه ای تر درمان شود. پس پلاتینر نه یک کمربند کاهنده درد بلکه یک روش درمانی است.

میزان رضایت مشتریان کمربند پلاتینر چگونه است؟

میزان رضایت استفاده از کمربند پلاتینر در مقایسه با سایر انواع کمربندهای طبی بالا است چراکه پلاتینر نه در درمان یک عارضه خاص بلکه در تسکین و درمان طیف گسترده تری از بیماری ها که منجر به کمر درد می شود کاربرد دارد. پلاتینر در درمان دیسک کمر، تنگی کانال نخاعی، گرفتگی کمر، پس از انواع جراحی کمر، سیاتیک و سایر انواع بیماری هایی که منجر به کمر درد می شود قابل استفاده است.

افرادیکه از کمربند پلاتینر استفاده کرده اند غالبا از محصول راضی هستند چراکه با پرداخت هزینه نه چندان بالا چندین و چند خدمت دریافت می کنند. نارضایتی های اندک استفاده از کمربند پلاتینر به افرادی مربوط می شود که انتظار دارند با یکبار استفاده نتیجه بگیرند. این درحالیست که طول دوره درمان با پلاتینر بیش از یک ماه است. پس در استفاده از پلاتینر صبور باشید.

میزان تاثیر گذاری کمربند پلاتینر برروی درد چقدر است؟

برای تسکین درد کمر لازم است به مدت حداقل یک ماه روزی یک ساعت از کمربند پلاتینر استفاده کنید. استفاده از کمربند طبی نیز مثل مصرف دارو به زمان احتیاج دارد تا اثربخشی خود را نشان دهد. پس از سپری شدن دوره مصرف بسته به میزان و شدت درد، درد تسکین یافته و شاهد بروز بهبودی ملموس تری خواهید بود.

نحوه استفاده از کمربند پلاتینر

برای استفاده از کمربند پلاتینر لازم است دستگاه را به برق وصل کنید. بنشینید و یا در یک وضعیت آرام قرار بگیرید. سپس کمربند را دور کمر ثابت کنید. دقت داشته باشید کمربند نه خیلی سفت باشد و نه خیلی شل بلکه کاملا ثابت باشد بدون اینکه فشار بیش از حد به کمر وارد کند. به مدت 1 ساعت در همین وضعیت باقی بمانید. این فرآیند درمانی را به مدت یک ماه هر روز انجام دهید.

کمربند پلاتینر برای چه افرادی سودمند است؟

کمربند پلاتینر را همه افرادیکه به نوعی با انواع درد کمر روبرو هستند توصیه می کنیم. در استفاده از پلاتینر به این دلیل که یک روش غیرتهاجمی برای رفع کمر درد محسوب می شود ملاحظات خاصی وجود ندارد. اما افرادیکه بتازگی عمل جراحی کمر انجام داده اند باید با مشورت پزشک اقدام به استفاده از کمربند پلاتینر کنند.

آیا می توان در هنگام استراحت از کمربند استفاده کرد؟

بله-کمربند پلاتینر را باید در مواقعی استفاده کرد که آرام هستید و بدن در وضعیت سکون قرار دارد؛ حال چه در وضعیت نشسته باشید و چه استراحت. اما دقت داشته باشید که طول مدت درمان نباید از یک ساعت تجاوز کند.

نتیجه گیری

کمربند پلاتینر یکی از انواع کمربند طبی محبوب در میان مصرف کنندگان است که از اثربخشی بسیار بالایی برخوردار است. دلیل برتری کمربند پلاتینر تکنولوژی خاص موجود در این دستگاه به اسم تکنولوژی UIC است. این تکنولوژی منجر به تسکین و ترمیم موثر بافت موجود در کمر و ستون فقرات می شود.

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.