کادو روز زن چی بخریم؟

0

همه ما از هدیه دادن و هدیه گرفتن خوشحال می‌شویم به خصوص در مناسبت‌هاي خاص مانند روز زن و مادر كه پيش رو داريم و بهانه‌اي بابت خريد كادو براي مادر، همسر، خواهر و عزيزانمان است. چهارشنبه ۱۳ دي ماه ۱۴۰۲ به عنوان روز زن و مادر در تقويم معرفي شده و تقريبا زمان كمي براي خريد كادور روز زن داريد.

ماربلین به عنوان یک برند وارد کننده زیورآلات می‌تواند گزینه‌ای خاص برای خرید بهترين هديه روز زن و هديه روز مادر باشد. از آنجایی که داشتن زیورآلات برای اکثر خانم‌ها حائز اهمیت است و شاید خرید طلا کمی هزینه بر باشد به همين دليل محصولات ماربلین بهترین گزینه است.

خاص بودن، اصالت، داشتن شناسنامه، قیمت مناسب و جذابیت زیورآلات ماربلین شما را در خرید هدیه‌ای ویژه و يك كادو روز زن ارزان همراهی می‌کند.

محصولات ماربلین را می‌توانید به صورت آنلاین و حضوری تهیه کنید و در سریعترین زمان ممکن تحویل بگیرید. در ادامه این مطلب سعی کردیم به سوالات شما که قبل از خرید برایتان پیش می‌آید پاسخ دهیم.

ماربلين چه محصولاتي دارد؟

برند ماربلین ارائه دهنده انواع گردنبند، گوشواره و النگو با سنگ یشم بوده که بر روی آنها ورق طلای ۲۴ عیار به اشکال مختلف کار شده و جذابیتی بی‌نظیر دارد اما این تمام محصولات برند ماربلین را تشکیل نمی‌دهند.

محصولات نقره که با سنگ‌های ارزشمند زیرکونیا، موزانایت، سواروسکی و عقیق سبز مزین شدند، محصولات کریستال و ورق طلا و همچنین حلقه‌هاي تنگستن از ديگر گزينه هاي ماربلين هستند كه مي‌توانند به عنوان هديه روز زن انتخاب شوند.

مزیت خرید زیورآلات سنگ یشم چیست؟

سنگ یشم در رنگ‌های سبز روشن و سبز تیره در میان محصولات ماربلین می‌درخشند و خواص بالایی دارد. صرف از نظر از زیبایی و خاص بودن این محصولات، شما می‌توانید با هزینه‌ای مناسب یک محصول همه چی تمام خریداری کنید.

زیورآلات سنگ یشم و طلای ماربلین که تماما وارداتی بوده دارای شناسنامه و ضمانت نامه است. خرید گردنبند سنگ يشم و طلا به همراه گوشواره و النگو را می‌توانید از سایت، اینستاگرام، تلفنی و حضوری از ماربلین تهیه نمایید. اين محصول علاوه بر اینکه یک کادوی ارزشمند است، نه جنبه طلای وزن بالا را دارد که مخاطب شما دوست نداشته باشد و نه یک سنگ خالی است که ارزش خرید شما را زیر سوال ببرد.

در میان محصولات سنگ یشم، گردنبندهای یشم تیره که مناسب آقایان هستند هم موجود بوده که با زنجیر مناسب گردن آقا ارائه می‌شود.

مزیت خرید عقیق چیست؟

گردنبند عقیق سبز، گوشواره، النگو و انگشتر عقیق که در ماربلین به فروش می‌رسند همگی بر روی نقره ۹۲۵ با آبکاری رودیوم کار شدند که بدون ایجاد حساسیت با رنگ ثابت بوده و همگی دارای شناسنامه و ضمانت هستند و مي‌توانند بهترين هديه براي روز مادر باشند. عقیق سبز از سنگ‌های ارزشمندی است که علاوه بر زیبایی خیره کننده و خواص درمانی، می‌تواند تمام انرژی‌های منفی را از اطراف شما دور کند و برای تمامی سنین مناسب است.

چرا به ماربلین اعتماد کنیم؟

برای بسیاری از ما اعتماد به خرید اینترنتی بسیار سخت است به خصوص اگر از فروشندگان نامعتبر خرید کرده باشیم و کالایی تحویل نگرفته و یا محصول ارسالی با انتخاب ما متفاوت باشد؛ اما ماربلین دارای آدرس شوروم حضوری بر روی سایت بوده که با هماهنگی قبلی می‌توانید برای خرید حضوری مراجعه کنید.

همچنین ۳ خط تلفن ثابت، نماد اعتماد الکترونیک و فعالیت بر روی دیجی کالا از دیگر مزایای برند ماربلین است. تمامی محصولات دارای شناسنامه و QR کد به علاوه گارانتی مي باشند.

پاسخ به سوالات شما

  • چگونه از خالص بودن و نوع سنگ یشم و عقیق محصولات مطمئن شویم؟

محصولات ماربلین دارای شناسنامه است که داخل شناسنامه، QR کد و خلوص سنگ و نوع آن درج شده است.

  • وزن طلای به کار رفته بر روی محصولات چقدر است؟

میزان ورق طلای محصولات بر اساس نوع آنها بوده و چیزی در حدود ۱۰۰ سوت است .

  • آیا طلای روی محصولات ماربلین، قابل فروش است؟

خیر. محصولات ماربلین به عنوان یک برند لوکس است و طلای روی آن قابل فروش و سرمایه گذاری نیست.

  • آیا محصولات ماربلین تغییر رنگ، سیاه شدن و ایجاد حساسیت دارند؟

زیورآلات ماربلین به هیچ عنوان تغییر رنگ و ایجاد حساسیت ندارند و محصولات سنگ یشم به دلی خواص بالایی که دارند در تماس با بدن، مفید محسوب می‌شوند. اما به خاطر داشته باشید که هیچ یک از محصولات با شوینده و ترجیحا آب در تماس نباشند.

  • جنس زنجیر گردنبندهای ماربلین چیست و آیا تغییر رنگ دارند؟

زنجیرهای ماربلین از جنس استیل ضد حساسیت و آبکاری شده با طلا هستند که نیکل آن گرفته شده و به هیچ عنوان حساسیت ايجاد نميكنند.

خرید از ماربلین و ارسال آن چگونه است؟

  1. آیا در شهرهای دیگر غیر از تهران نمایندگی دارید؟

خیر. در حال حاضر تنها شعبه ماربلین در تهران است.

  1. امکان خرید حضوری وجود دارد؟

بله. با هماهنگی قبلی می‌توانید به دفتر مرکزی و شوروم ماربلین مراجعه کنید و به صورت حضوری خرید نمایید.

  1. آیا پرداخت در محل امکان پذیر است؟

تنها برای ساکنین تهران امکان پرداخت در محل وجود دارد.

  1. ارسال سفارشات به شهرستان از چه طریقی بوده و چه مدت زمان می برد؟

برای شهرهای غیر از تهران، ارسال به صورت پست پیشتاز، تیپاکس و در صورت نیاز خریدار، ارسال هوایی وجود دارد.

  1. ارسال در تهران چگونه است و زمان آن به چه صورت است؟

ارسال در تهران با پست پیشتاز و پیک بوده که در صورت تمایل، همان روز با پیک ارسال خواهد شد.

  1. آیا در صورت نپسندیدن محصولات پس از تحویل، امکان مرجوعی و یا تعویض وجود دارد؟

تا ۴۸ ساعت پس از ثبت سفارش، امکان تعویض وجود دارد.

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.