برگ برنده کسب و کار و تجارت های نوپا بر پایه چیست و چگونه میتوان کسب و کار خود را رشد داد؟

0

با وجود کسب و کار پویای امروزی، پیشرفت و رشد برند از طریق روش های سنتی دیگر استراتژی مناسبی برای تبلیغات و درامدزایی نیست. همانطور که میزان عرضه و تقاضا در بازار افزایش پیدا کرده است، رشد کسب و کارها سخت تر هم شده است.

حال برای پیشرفت در این بازار باید چه کرد؟ چه استراتژی باید استفاده کرد تا برند خود را به بهترین نحو ممکن رشد دهیم؟ چگونه به درامد های بالا و کلان برسیم؟ اگر پاسخ این سوال ها برایتان مهم است با ما تا آخر این مطلب همراه باشید.

در دنیای امروزی و با وجود پیشرفت تکنولوژی و ارتباطات مردم، دیگر روش های قدیمی جذب مشتری کارامد نیستند. دیگر مانند ایام قدیم فروش از طریق پخش تراکت و یا تبلیغات بیلبوردی بازده بالایی ندارد و باید فکری به حال کسب و کار خود کرد.

باوجود پلتفرم های آنلاین مانند اینستاگرام و یا سایت های فروش آنلاین، دیگر فروش حضوری سود سابق را ندارد. اما ماجرا در این مرحله اتمام پیدا نمیکند. برگ برنده فروشگاه های حضوری و یا کسب و کار و برند هایی که نیاز به دیده شدن، شناخت و فروش دارند در استفاده از تکنولوژی های امروزیی است که پلتفرم های آنلاین قادر به استفاده از آنها نمیباشند.

از این موارد میتوان به ویدئو وال  ها، تلویزیون های IPTV، دیجیتال ساینج ها و حتی اسمارت برد ها اشاره کرد. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا علت برتری این موارد نسبت به دیگر پلتفرم ها را برای شما توضیح دهیم.

تبلیغات پوشاک با استفاده از ویدئو وال

قدرت ارتباط بصری

در عصری که جلوه‌های بصری حاکم است، استفاده از قدرت ارتباط بصری بسیار مهم است. مبنا رایانه کیان برای این مسئله راه حل هایی را به شما ارائه میدهد. فضایی را تصور کنید که در آن یک کارخانه میخواهد قطعات جدیدی که تولید کرده را معرفی کند. آیا منطقی است که با بروشور و اپراتور اینکار انجام شود؟
در ازای این عمل شما مشتریان بسیار زیادی را از دست میدهید که حتی حاضر به شناخت محصول و برند شما نیستند. اما اگر تلاش کنید و با نمایشگرهای بزرگ مانند ویدئو وال ها و یا دیجیتال ساینج ها محصول خود را ارائه کنید، مشتری در حین تماشای ویدئو تبلیغاتی شما جذب مشود زیرا شما محتوایی برای ارائه داشته اید و این کلید جذب مشتری شما میباشد.

IPTV: اتصال و نفوذ

تصور کنید به طور یکپارچه با مشتریان خود ارتباط برقرار می کنید در حالی که آنها از پیشنهادات شما لذت می برند. تلویزیون های IPTV برای این کار طراحی شده اند. با نمایشگرهای خیره‌کننده و رابط‌های بصری، می‌توانید ضمن تبلیغ نامحسوس محصولات و خدمات خود، مشتریان خود را سرگرم، آموزش و الهام ببخشید. از هتل ها و رستوران ها گرفته تا دفاتر شرکت ها،IPTV ها به پلی تبدیل می شوند که تعاملات معمولی را به تجربیات به یاد ماندنی تبدیل می کند.

استفاده از دیجیتال ساینج در فرودگاه ها

دیجیتال ساینج: نقطه عطف توجه ها

تصور کنید که چند دیجیتال ساینج در نقاط مختلف محل کسب و کار خود نصب کرده اید. زمانیکه فردی وارد محل کار شما میشود از هر طرف و هر نقطه مورد توجه تبلیغات محصولات شما قرار میگیرد. با تولید محتوا مناسب امکان ندارد که آن فرد از یک مشتری ساده به یک خریدار واقعی تبدیل نشود

تفاوت را با مبنا رایانه کیان تجربه کنید

در مبنا رایانه کیان، تلاش ما برای برتری فراتر از محصولات ما است. این در مورد درک نیازهای منحصر به فرد شما و ایجاد راه حل هایی صدق میکند که با چشم انداز شما هماهنگ است. ما فقط فناوری ارائه نمی کنیم. ما تجربیاتی را ارائه می دهیم که طنین انداز هستند. با یک تیم متخصص از متخصصان در کنار شما، با اطمینان خاطر در قلمرو IPTV ها، تابلوهای دیجیتال و ویدئووال ها پیمایش خواهید کرد و کسب و کار خود را به ارتفاعات بی سابقه ای می رسانید.

همین حالا برای رشد کسب و کار خود اقدام کنید

جمع بندی

با وجود تمامی مطالب گفته شده، این انتخاب شماست که میخواهید برند خود را گسترده تر کنید یا خیر. امروزه دیگر نمیتوان تنها از روش های تبلیغات سنتی استفاده کرد و تنها تا مرحله کوچکی از کسب و کار خود را میتوانید از طریق آن روش ها رشد دهید.
شما میتوانید با تیم مبنا رایانه کیان در ارتباط باشید، مشاوره مخصوص به کسب و کار خود را دریافت کنید و قدم بزرگی در راستای پیشرفت کسب و کار خود بردارید. با ما تماس بگیرید و حالا برای رشد خود اقدام کنید

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.