تفاوت قیمت گردنبند ورق طلا با گردنبند طلا چقدر است؟

0

همه شما می‌دانید که طلا به عنوان یکی از گران بهاترین فلزات دنیا شناخته می‌شود که برای ساخت زیورآلات و جواهرات مختلف مورد استفاده قرار گیرد. گردنبندها از جمله پرفروش‌ترین محصولات ساخته شده با طلا هستند که با طرح‌ها و مدل‌های متنوعی می‌توان آن‌ها را سفارش داد. گردنبند ورق طلا در سال‌های اخیر به دلیل قیمت مناسب و ظاهر جذاب، بسیار محبوب شده است. با این حال بسیاری از افرادی که علاقه مند به خرید گردنبند هستند، برای انتخاب گردنبند ورق طلا و طلا از نظر قیمت ابهام دارند و نمی‌دانند که اختلاف قیمت گردنبند طلا با ورق طلا چقدر است و آیا ارزشش را دارد که برای خرید گردنبند طلا هزینه کنند یا خیر؟

تفاوت قیمت گردنبند ورق طلا با گردنبند طلا

قیمت گردنبند ورق طلا با گردنبند طلا تفاوت بسیار زیادی دارد. چرا که میزان طلای به کار رفته در یک گردنبند مردانه طلای کامل بسیار بیشتر از میزان طلای به کار رفته در گردنبندهای زنانه ساخته شده با ورق طلا است. همین تفاوت قیمت گردنبندهای ورق طلای ۲۴ عیار و گردنبندهای باعث شده تا بسیاری از افراد متقاضی خرید گردنبندهای ورق طلای ۲۴ عیار باشند. به ویژه برای هدیه دادن، گردنبندهای ورق طلا گزینه بسیار خوبی هستند. اختلاف قیمت گردنبند طلا با ورق طلا بسته به طرح و مدل گردنبندها متفاوت است. اما می‌توان به طور تقریبی بیان کرد که یک گردنبند طلا حدود ۱۰ برابر گران‌تر از گردنبند ساخته شده با ورق طلای ۲۴ عیار است.

تفاوت قیمت گردنبند ورق طلا با گردنبند طلا

چرا گردنبند ساخته شده با ورق طلا ارزان‌تر است؟

تفاوت قیمت گردنبند زنانه طلا ۱۸ عیار و گردنبند ورق طلای ۲۴ عیار، ممکن است برخی از افراد را متعجب کند. با این حال به عقیده متخصصین و افراد باتجربه در حوزه طلا، این تفاوت قیمت کاملا معقول است. دلایل زیر باعث ایجاد تفاوت در قیمت گردنبند ورق طلا و گردنبندهای ساخته شده با طلا می‌شوند:

  • طراحی گردنبندهای ورق طلا با محصولات متفاوت‌تر

گردنبندهای ورق طلا فقط با طلا ساخته نمی‌شوند. بلکه متریال‌های دیگری از جمله سنگ، استیل، رزین و … نیز برای ساخت این گردنبندها مورد استفاده قرار می‌گیرند. اگرچه خود این محصولات به ویژه سنگ‌ها، می‌توانند باعث افزایش قیمت گردنبندهای ورق طلا شوند؛ اما به هر حال قیمت آن‌ها نسبت به طلای ۱۸ عیار ارزان‌تر است.

  • وزن کمتر طلای به کار رفته در گردنبند ورق طلا

گردنبندهای طلا به طور کامل با طلای آب شده ساخته می‌شوند. معمولا عیار طلاهای به کار رفته برای ساخت این گردنبندها ۱۸ است. بنابراین درصد خلوص طلای به کار رفته برای ساخت این گردنبندها پایین‌تر از ورق طلای ۲۴ عیار است. با این حال به دلیل اینکه ورق طلا ظرافت بسیار زیادی دارد و به کار بردن مقدار کمی از آن در گردنبند، باعث صرف هزینه زیادی نمی‌گردد؛ می‌توان شاهد کاهش قیمت گردنبند ساخته شده با ورق طلا بود.

چرا گردنبند ساخته شده با ورق طلا ارزان‌تر است؟

گردنبند طلای سبک بخریم یا گردنبند ورق طلا؟

طلا یک سرمایه بسیار عالی برای ایرانیان است. با این حال خرید گردنبند طلای سبک به معنی ظرافت بسیار زیاد این گردنبندها و احتمال پاره شدن آن‌ها است. به همین خاطر گردنبندهای طلای سبک با وجود اینکه ارزش خرید دارند، اما به اندازه گردنبندهای ورق طلا زیبایی و درخشش خوبی را در استایل خانم‌ها و آقایان ایجاد نمی‌کنند.

از این رو به افرادی که به دنبال یک گردنبند زیبا برای تکمیل استایل خودشان هستند، پیشنهاد می‌شود که گردنبند ورق طلا را جایگزین گردنبندهای طلای سبک کنند. گردنبندهای ورق طلا که با سنگ‌های مختلف مزین شده‌اند، می‌توانند زیبایی فوق العاده‌ای به استایل خانم‌ها و آقایان بدهند. از طرفی رنگ بندی این گردنبندها زیاد است و این اجازه را به افراد می‌دهد تا با توجه به سلیقه و نوع پوشش خود، بهترین آن‌ها را انتخاب کنند.

آیا امکان فروش گردنبند مردانه و زنانه ورق طلا وجود دارد؟

کمترین میزان طلای به کار رفته در گردنبندهای زنانه و مردانه ارزش فروش دارد. بنابراین، مانند هر یک از انواع گردنبندهای زنانه و مردانه طلا، گردنبندهای ورق طلا نیز ارزش فروش دارند. با این حال به دلیل محدود بودن مقدار طلای به کار رفته در این گردنبندها، شاید قیمت فروش آن‌ها چندان زیاد نباشد. از طرفی معمولا این گردنبندها ارزش معنوی بیشتری نسبت به ارزش مادی دارند. به همین خاطر همانطور که می‌توان آن‌ها را با قیمت ارزان تهیه کرد، می‌توان با خیالی راحت نیز برای استفاده روزمره از این گردنبندها استفاده نمود.

دانژه؛ تولید کننده بهترین گردنبندهای ورق طلا با قیمت مناسب

کیفیت گردنبند ورق طلا، تحت تاثیر تولید کننده این محصولات است. گروه هنری دانژه به دلیل تخصص و تجربه چندین ساله، امکان خرید گردنبند و سایر زیورآلات ورق طلای ۲۴ عیار را به مشتریان می‌دهد. مزیت و برتری محصولات دانژه نسبت به محصولات موجود در بازار، ضمانت اصل و گارانتی برای این گردنبندها است. از این رو مشتریان از بابت به کار رفتن ورق طلای اصل در این گردنبندها اطمینان خاطر خواهند داشت. در صورت نیاز به خرید بهترین گردنبند ساخته شده با ورق طلا با قیمت ارزان، می‌توانید به سایت دانژه مراجعه کرده و از طریق این سایت سفارش خودتان را ثبت کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.