برترین باربری بین شهری ایران کدام است؟

0

با کمی سرچ در گوگل می توانید با سایت های آشنا شوید که خدمات باربری بین شهری را به شما ارائه می دهند ، اما آیا می توانید به آن ها اعتماد کنید ؟ اصلا می دانید برای اینکه باربری معتبر را شناسایی کنید باید به چه مواردی توجه کنید ؟

ما در این مقاله شما را با یکی از بهترین شرکت های باربری آشنا می کنیم و علت آن را نیز به شما می گویم به شما پیشنهاد می کنیم بارتان را با خیالی آسوده به آن بسپارید .

 آنی بار با داشتن بیش از 36 سال تجربه در زمینه حمل و نقل بین شهری در تمام شهرهای ایران ، به عنوان بهترین شرکت باربری شناخته می شود که همواره سعی بر ارائه بهترین خدمات با پایین ترین تعرفه را دارد. شما می توانید برای ارسال انواع بار در سراسر کشور با آنی بار تماس بگیرید.

باربری بین شهری با استفاده از انواع خودرو های باربری برای حمل تمامی بارها صورت می گیرد. آنی بار که با ارائه خدمات ویژه و انحصاری همانند بارنامه هوشمند و بیمه نامه معتبر می کوشد تا حمل انواع بار به صورت ایمن انجام شود.

برای استفاده از خدمات آنی بار می توانید با شماره تلفن  57669-021 تماس گرفته و درخواست خود را ثبت کنید. پس از اعلام بار در کمتر از یک ساعت ماشین باربری متناسب با بار برای شما ارسال می شود.

پشتیبانی و مشاوره آنی بار به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به شما مشتریان گرامی می باشند.

چرا برای حمل و نقل بین شهری آنی بار را انتخاب کنیم ؟

در مرحله اول برای اینکه مطمئن شوید آنی بار دارای مجوز است و به صورت قانونی فعالیت می کند می توانید به قسمت فوتر سایت مراجعه کنید و نماد ساماندهی را چک کنید.

در ادامه آنی بار دارای ویژگی هایی می باشد که سبب می شود شما با خیالی آسوده به آن اعتماد کنید ؛

  • ارائه خدمات باربری بصورت 24 ساعته حتی در روزهای تعطیل

  • دارا بودننمایندگی فعال در سراسر کشور

  • پاسخگویی و پشتیبانی شبانه روزی تا رسیدن بار به مقصد

  • مجهز بودن به بزرگترین ناوگان حمل و نقل

  • اعلام نرخ کرایه منصفانه و در اسرع وقت بصورت تلفنی و آنلاین

  • ارسال خودروی باربری فنی سالم و مجهز به لوازم مخصوص باربری نظیر طناب ، چادر برزنتی ، پلاستیک ضربه گیر و …

  • ارائه خدمات اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل بین شهری با خودروی متناسب

  • ارسال خودروی باربری در کمتر از یک ساعت

  • اعزام کارگر جهت بسته بندی اصولی و بارگیری و چیدمان بار

این موارد تنها بخشی از خدمات آنی بار می باشند ، شما می توانید با دنبال کردن پیج آنی بار در اینستاگرام ( به نشانی anibar_barbari (روزانه از بارهایی که جابجا میکنند مطلع شوید و نظر صاحبین بار را در مورد حمل بارشان بدانید.

چه بارهایی را می توانید بصورت بین شهری حمل کنید ؟

آنی بار به عنوان شرکت متخصص ، باربری بین شهری ، امکان حمل انواع بار و کالا را برای شما فراهم نموده است .

خدمات آنی بار به صورت دربست می باشد و خرده باری در حیطه کاری آن ها نمی باشد ، بنابراین برای حمل بارهایی که برای جابجایی آن ها حداقل نیاز به یک نیسان داشته باشید ، می توانید از آنی بار خدمات دریافت کنید تا بی نهایت ؛ بی بهایت در باربری به معنی حمل بارهای فوق سنگین با بوژی می باشد .

چند نمونه از بارهایی که می توانید بصورت باربری بین شهری در آنی بار حمل کنید ؛ شامل :

  • حمل اثاثیه و لوازم منزل

  • حمل و نقل محموله های تجاری و تولیدی

  • حمل تجهیزات سد ها و نیروگاه ها

  • انتقال مواد اولیه تولیدات

  • حمل و نقل سنگ و سرامیک

  • ارسال مواد غذایی و خوراکی

  • ارسال خودرو های سواری و سنگین

برای حمل هر یک از بارها ، نیار به خودرو باربری خاصی می باشد ، کارشناسان آنی بار با ارائه مشاوره قبل از باربری شما را در انتخاب خودرو مناسب راهنمایی می کنند .

به عنوان مثال برای باربری اهواز به سایر شهرها با توجه به مسافت و نوع بارتان می توانید از انواع تریلی یا کامیون استفاده کنید .

images_1688286266_64a1343a77673.jpg

حمل بار بین شهری با انواع تریلی

برای حمل و نقل بارهای سنگین ( بیش از 15 تن ) یا حجیم ( با طول بیش از 7 متر ) از تریلی های استفاده می شود .

تریلی هایی که آنی بار برای باربری بین شهری در نظر گرفته است ، تنوع بسیاری دارند به گونه ای که می تواند متناسب با نوع بار ، وزن و ابعاد آن ، بهترین تریلی را برایتان ارسال کند .

از جمله تریلی های آنی بار میتوان تریلی کفی ، بغلدار ، ترانزیت یا چادری ، کمرشکن 5 محور، 7 محور ، 9 محور و در نهایت بوژی اشاره نمود .

از تریلی کفی و بغلدار و ترانزیت برای حمل نهایتا 24 تن بار می توانید استفاده کنید و از انواع کمرشکن و بوژی می توانید برای حمل بار تا 60 تن استفاده کنید .

حمل و نقل بار بین شهری با کامیون و کامیونت

کامیون ها و کامیونت ها از دیگر خودرو های باربری هستند که آنی بار برای باربری بین شهری در اختیارتان قرار می دهد. کامیون جفت ، کامیون تک و کامیون 911 انواع کامیون های آنی بار هستند که هر کدام به ترتیب توان حمل 15 تن ، 10 تن و 5 تن بار را دارند.

کامیونت ها نیز به دو صورت مسقف و روباز برای حمل بار با حداکثر وزن 3 الی 4 تن مناسب می باشند.

کارشناسان آنی بار با اطلاع از نوع بارتان ، مسافت بین مبدا و مقصد و با توجه به شرایط آب و هوا و جاده ، مناسب ترین خودرو باربری را با مناسب ترین هزینه به شما پیشنهاد میدهند .

به عنوان مثال شما قصد ارسال کاغذ به وزن 3 تن از بندرعباس به اصفهان را دارید بهترین انتخاب برای شما، استفاده از خدمات باربری بندرعباس با کامیونت مسقف می باشد .

استعلام هزینه باربری بین شهری

یکی از اصلی ترین سوالات صاحبین بار پیش از دریافت خدمات باربری بین شهری ، هزینه های آن می باشد. کارشناسان آنی بار همواره در تلاشند که کرایه های باربری را تا حد ممکن برای شما عزیزان به حداقل برسانند.

سامانه حمل و نقل آنی بار به نشانی anibar.net و با شماره تماس 57669-021 به صورت همه روزه نرخ کرایه باربری بین شهری را به مشتریان اعلام می کند ، بهترین زمان بار استعلام کرایه باربری بین شهری یک روز قبل از بارگیری می باشد.

تعرفه باربری بین شهری براساس مسافت ، نوع خودرو باربری ، شرایط جوی و شرایط جاده ، بیمه نامه و بارنامه و . . . مشخص می شود.

یکی دیگر از عوامل موثر در تعیین نرخ کرایه باربری ، خواب بار است ، برخی از بارهای به ویژه بارهایی که به پایانه های مرزی یا بنادر تجاری ارسال می شوند ، در زمان رسیدن بار به مقصد تخلیه نمی شوند و راننده مجبور است یک شب یا بیشتر همراه با بار در محل بارگیری بخوابد ، که در این حالت هزینه خواب هم به نرخ کرایه باربری بین شهری اضافه می شود.

باربری بوشهر به سایر شهرها را با تخفیف ویژه و بیمه رایگان 100 میلیونی به آنی بار بسپارید.

images_1688286286_64a1344e6dbdd.jpg

ارائه بیمه نامه معتبر برای حمل بار بین شهری

یکی از مهمترین مواردی که هنگام باربری بین شهری باید در نظر گرفته شود بیمه باربری و بارنامه است که میتواند یک باربری معتبر را از سایر باربری ها متمایز کند.

آنی بار در این زمینه با معتبر ترین شرکت بیمه کشور یعنی بیمه ایران همکاری دارد که میتواند مطابق با ارزش مالی بار آن را به صورت حداکثری بیمه کند و بارنامه های صادر شده توسط این شرکت از طرف وزارت راه بوده و از ارزش و اعتبار بالایی برخوردار می باشد.

آنی بار ، برند برتر صنعت حمل و نقل کشور ، آماده حمل انواع بار در سراسر ایران می باشد .

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.