انواع آینه حمام چیست؟ شیشه و آینه مرادخانی

0

انواع آینه حمام چیست؟شیشه و آینه مرادخانی

آینه حمام یکی از اصلی ترین مواردی است که حمام شما به سادگی نمی تواند بدون آن انجام دهد و حمام شما بدون آن به سادگی ناقص است. هر نوع آینه ای که انتخاب کنید، آینه برای حمام ضروری است، چه برای آرایش کردن، چه برای بررسی خمیردندان یا تنظیم نهایی موهایتان هنگام بیرون رفتن. شیشه و آینه مرادخانی دارای طیف وسیعی از آینه های حمام در اشکال، اندازه ها و سبک های مختلف است. بنابراین، قبل از خرید آینه در اصفهان ، ادامه مطلب را بخوانید تا در مورد آینه مناسب برای حمام خود بیشتر بدانید و بهترین آینه قدی در اصفهان را انتخاب نمایید.

چرا به آینه حمام نیاز دارم؟

حمام بدون آینه ناقص است و اهداف متعددی فراتر از اینکه به شما کمک کند بهترین ظاهر خود را داشته باشید یا شما را برای روز آینده آماده کنید، انجام می شود.

آینه حمام همچنین می تواند نقش خود را در بزرگتر نشان دادن حمام با بازتاب نور و فضای اطراف ایفا کند. این یک توهم نوری از گسترش حمام شما ایجاد می کند و نور طبیعی بیشتری را فراهم می کند و در نتیجه فضا را بزرگتر نشان می دهد.

آیا می توانم از یک آینه معمولی در حمام استفاده کنم؟

حمام ها، به ویژه آنهایی که دارای دوش هستند، مرطوب هستند و مقدار قابل توجهی بخار تولید می کنند که اگر آینه در برابر رطوبت مقاوم نباشد، به مرور زمان می تواند به آینه آسیب برساند. هنگامی که در حمام استفاده می شود، قاب یک آینه معمولی می تواند همراه با خود آینه خراب شود.

اندازه آینه حمام چقدر باید باشد؟

هنگام انتخاب آینه حمام، مهم است که عملکرد و همچنین تناسبات را در نظر بگیرید. این باعث ایجاد تعادل در حمام شما می شود و از آینه بزرگ یا کم اندازه جلوگیری می کند.

اگر قرار است آینه در بالای سینک یا روشویی شما قرار گیرد ، قانون کلی این است که نباید پهن تر از روشویی باشد. هنگام خرید روشویی، آینه خود را همزمان خریداری کنید تا مطابق با سینک ظرفشویی باشد .

با این حال، اگر یک آینه بزرگ‌تر انتخاب کنید، زوایای دید بیشتری ایجاد می‌کند و به حمام شما احساس جادارتر بودن می‌دهد.

انواع آینه حمام چیست؟

آینه های حمام به پنج نوع مجزا تقسیم می شوند تا متناسب با هر فضا و بودجه موجود باشند.

انواع آینه حمام عبارتند از:

  • آینه دیواری حمام

  • آینه های حمام چراغ دار

  • آینه حمام با قفسه

  • آینه بلوتوث حمام

  • آینه قدی حمام

برای آشنایی با انواع آینه حمام به ادامه مطلب مراجعه کنید…

آینه دیواری حمام

آینه های دیواری حمام در اشکال و اندازه های مختلفی وجود دارند، اگرچه دو سبک محبوب ترین آینه های مستطیلی و گرد هستند .

آینه های مستطیلی و گرد پرطرفدارترین و رایج ترین سبک های موجود با قاب، لبه های اریب یا صیقلی هستند. برخی از آنها حتی با نور پس زمینه LED در دسترس هستند . این تنوع آنها را به گزینه ای عالی برای تمام بودجه ها تبدیل می کند.

آینه های حمام چراغ دار

آینه های روشن دارای چراغ های LED هستند که کل حمام را روشن می کند. فناوری آینه روشن در چند سال اخیر دستخوش تغییراتی شده است. آینه های چراغ دار علاوه بر اینکه حمام شما را روشن می کنند، نور طبیعی را تقلید می کنند و شرایط عالی برای اصلاح یا آرایش را ایجاد می کنند. از آنجایی که LED ها برای مدت طولانی دوام می آورند، شما از ناراحتی ناشی از تعویض مکرر آنها در امان هستید.

انواع آینه حمام

سایر ویژگی های کلیدی آینه های چراغ دار حمام عبارتند از:

  • پد تخلیه داخلی

  • روکش ضد مه

  • سازگار با محیط زیست

  • سازگار با آب

آینه‌های چراغ دار برای حمام‌های بدون پنجره ایده‌آل هستند زیرا نوری شبیه نور طبیعی از خود ساطع می‌کنند و در نتیجه فضایی روشن ایجاد می‌کنند. می‌توانید یک آینه بزرگ با نور را بالای یک روشویی نصب کنید ، یا می‌توانید یک آینه نورانی کوچک‌تر را به عنوان بخشی از چیدمان روشویی شخصی نصب کنید.

آینه حمام با قفسه

با همان ویژگی های کاربردی آینه استاندارد حمام، اما اضافه کردن یک قفسه مفید برای وسایلی مانند صابون یا مسواک، بسیار کاربردی است.

آینه حمام

نصب آینه حمام

نکته مهمی که باید در نظر بگیرید این است که مطمئن شوید دیوار شما می تواند وزن آینه را تحمل کند، زیرا آخرین چیزی که می خواهید سقوط آینه یا حتی فرو ریختن دیوار است. همچنین باید مطمئن شوید که هیچ لوله یا سیم کشی بلافاصله در پشت موقعیت مورد نظر شما وجود ندارد. اگر در حال نصب آینه ای هستید که دارای یک پریز برق است که به برق وصل می شود، بهتر است از یک متخصص حرفه ای استفاده کنید.

قیمت آینه حمام چقدر است؟

قیمت آینه های حمام بسته به نوع آینه و ویژگی های آنها می تواند بسیار متفاوت باشد.  به طور معمول، آینه‌های دیواری استاندارد ارزان‌ترین و آینه‌هایی با ویژگی‌های اضافی مانند روشنایی LED احتمالاً گران‌ترین خواهند بود.

مهم نیست که چه نوع آینه ای را به عنوان بهترین مناسب برای حمام خود انتخاب می کنید، ما مطمئناً چیزی مناسب برای نیازهای شما تهیه می کنیم.

خرید آینه حمام

آینه‌ها یکی از زیرکانه‌ترین سرمایه‌گذاری‌هایی هستند که می‌توانید برای حمام‌های خود انجام دهید، زیرا آن‌ها بازدهی آنی دارند و ظاهر حمام شما به سرعت تغییر می‌کند. در این راهنمای خرید آینه، انواع مختلف آینه‌ها را بررسی کرده‌ایم، آینه‌های ساده یا آینه‌ای که فضای ذخیره‌سازی اضافی را ارائه می‌دهند، قاب‌دار یا بدون قاب، نور یا بدون چراغ، و مقرون به صرفه یا گران‌قیمت .

برای خرید انواع آینه دکوراتیو در اصفهان و … با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید و آینه مناسب برای حمام خود را بیابید.

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.