مزایای برتر ایمپلنت‌های‌ دندانی دلیلی برای انتخاب

0

داشتن لبخندی زیبا همراه با دندان هایی سالم و زیبا از جمله مهم ترین مواردی است که در زیبایی ظاهر افراد تاثیر دارد. لب ها و لبخند فرد مواردی هستند که توجه افراد را به خود جلب می کند ، وجود ایراد در این بخش از صورت باعث می شود تا فرد در مهمانی ها ، مجالس ، دورهمی های دوستانه و گفتگو های کوتاه با دوستان خود نیز اعتماد به نفس کافی نداشته باشد و از لبخد زدن یا سخن گفتن به گونه ای که دندان های او مشخص شود خودداری کند. از دست دادن دندان نه تنها جلوه بدی را برای صورت ایجاد می کند بلکه باعث می شود حتی مشکلاتی مانند تو رفتگی لب ، افتادگی گونه و غیره به وجود آید و باعث مشاهده علائم افزایش سن می شود. یکی از روش های که می تواند به رفع این مشکلات کمک کند کاشت ایمپلنت در دندان می باشد. این پروسه با ارائه نتایج طبیعی به زیبا تر و جذاب تر شدن لبخند شما کمک می کند ، البته باید بگویم که این فرایند علاوه بر زیبایی ، مزایایی خاصی را به دنبال دارد که در ادامه به توضیح این مزایا خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید تا بدانید چرا باید انتخاب اولتان ایمپلنت دندان باشد.

مزایای برتر ایمپلنت‌های‌ دندانی دلیلی برای انتخاب

 

5 مزایای برتر ایمپلنت‌های‌ دندانی دلیلی برای انتخاب

با توجه به اینکه ایمپلنت جایگزین مناسبی برای ریشه دندان است با اطمینان می توان گفت که این امر برای حفظ استخوان بوده و اتصال این فرایند به استخوان فک سبب حفظ سلامت و در امان ماندن استخوان خواهد شد. این پروسه دارای پایه ای تیتانیومی و تاج دندان است که از نظر ظاهری و عملکردی به طور کامل همچون دندان های طبیعی می باشد. از جمله مزایای ایمپلنت دندان عبارتند از :

  •  دوام و ماندگاری بالا از جمله مهم ترین و بهترین فواید ثبات ایمپلنت دندان می باشد زیرا با این فرایند ، بیمار برای همیشه از وجود داشتن دندان لذت می برد. در صورتی که متقاضی بعد از کاشت دندان دائمی ، مقررات بهداشتی دهان و دندان را به طور کامل رعایت کند ، ایمپلنت دندان را چیزی در حدود 25 سال نگهداری می کند.
  • پر کردن جای خالی دندان با کاشت این ساختار که عملکردی مشابه دندان های طبیعی دارد ، منجر به غذا خوردن راحتتر فرد و یا به خوبی صحبت کردن او می شود و در صورت متقاضی فرورفتگی ایجاد نمی شود. این اشخاص نسبت به کسانی که برای دندان های از دست رفته خود جایگزینی قرار نداده اند ، عملکردی مناسب تر دارند.
  • مورد سوم که بسیار حائز اهمیت است ، کمک به پیشگیری از تحلیل استخوان ها می باشد ، از این رو کاشت دندان مانعی قدرتمند در از بین رفتن استخوان ها می باشد. هنگامی که شخصی دندانش را از دست می دهد ، به دلیل اینکه استخوان فک او برای نگهداری از دندان فعالیتی نشان نمی دهد ، توده استخوانی به مرور تضعیف شده و از بین می رود. تحلیل استخوان حتی می تواند کل فک را ضعیف کرده و برای مریض بیماری های پاتولوژیک به همراه آورد.
  • طب گفته های بهترین متخصص ایمپلنت دندان تهران ، زمانی که در دهان فردی جای دندانی خالی باشد ، در این زمان دندان های مجاور به این فضاهای خالی متمایل می شوند که در نهایت موجب بی نظمی در فضای داخلی دندان می گردد. با انجام ایمپلنت دندان نه تنها موجب زیبایی چهره فرد در حین خندیدن و افزایش اعتماد به نفس آن می شود بلکه نواحی خالی پر می شود تا موقعیت و نظم دندان های مجاور برقرار شود و مانع از کجی دندان ها شود.
  • به تقارن چهره فرد کمک شایانی می شود ، زمانی که شخصی مدت زمان بالایی را با بی دندانی سپری می کند ، استخوان فکش تحلیل رفته که این عارضه کمک به از دست دادن تقارن صورت می کند. با انجام کاشت دندان ، بیمار در واقع فک خود را بازسازی می کند و با این فرایند تقارن از دست رفته اش را باز می گرداند. با بهبود ساختار داخلی دندان و استخوان فک ، چهره مریض بهبود می یابد که در متقاضی احساس رضایت ایجاد می کند و تاثیر بسیار مستقیمی بر افزایش اعتماد به نفس ایشان می گذارد.

اهمیت کاشت ایمپلنت در دندان

با توجه به اینکه این فرایند تاثیری مثبت در تقویت استخوان های اطراف خود دارد ، از افتادگی و به دنبال آن دفرمه شدن استخوان های موجود در فک پیشگیری می کند. طبق بررسی ها و تحقیقات مورد نیاز ، حدود 98 درصد از بیماران ایمپلنت دندان موفقی را انجام داده اند که واکنش و حساسیت های آلرژیک ایجاد نمی کند. گاهی اشخاص فکر می کنند که تنها عواملی مانند رعایت نکردن بهداشت سبب از بین رفتن دندان می شود اما باید گفت مواردی مانند ژنتیک ، اسیدی شدن دهان ، وارد شدن ضربه ، عدم رعایت بهداشت ، استعمال دخانیات ، ابتلا به انواع بیماری و عادات خراب نیز سبب این وضعیت می شود. اهمیت کاشت ایمپلنت در دندان به قدری بالا است که افراد نباید هزینه ایمپلنت دندان در تهران یا شهر محل زندگی خود را در اولویت تصمیم گیری خود قرار دهند.

چرا ایمپلنت های دندان را انتخاب کنیم

نکته مهمی که وجود دارد این است ، فردی که ریشه های دندانش را از دست می دهد ، اگر اقدامی در جهت درمان آن نکند ، ساختار دندانی اش به مرور زمان شروع به تضعیف و لق شدن می کند. اما آیا می‌توان از کاهش سلامت دندان در این زمان جلوگیری کرد؟ پاسخ این سوال بله است و در واقع نقش ایمپلنت دندان نیز در این برهه از زمان نجات‌دهنده است. در واقع باید گفت یکی از دلایل مهم انجام کاشت دندان ، افزایش اعتماد به نفس افراد است. اگر هنوز موفق نشده اید دندان های از دست رفته تان را جایگزین چیز دیگری کنید ، ایمپلنت دندان از بهترین گزینه های ممکن در جهت دندان های از دست رفته می باشد. ایمپلنت دقیقا همانند دندان های طبیعی به نظر می رسد و باعث می شود فرد همیشه لبخندی با رضایت و اطمینان بزند . میزان تراکم استخوان به اندازه ای نیاز است که پس از حذف دندان ، فرد باید به فکر جایگزینی مناسب برای آن باشد. دقت در انتخاب پزشکی متبحر در انجام این روش درمانی و زیبایی لبخند حساس به طور صحیح بسیار حائز اهمیت است در صورتی که برگزیدن یک دندانپزشک بی تجربه باعث می شود کاشت دندان حتی به طور زاویه دار اعمال شود. از مواردی که باعث کار گذاشتن ایمپلنت دندانی مناسب است ، نه تنها وجود دندانپزشکی ماهر است بلکه جنس ایمپلنت نیز در میزان رضایت مشتریان تاثیر گذار می باشد. ما در کلینیک تخصصی ایمپلنتیا با داشتن تیم متعهد و متشکل از متخصصان دهان و دندان با بهره‌مندی از مدرن ‌ترین فناوری‌های روز جهان آماده انجام مراقبت‌های جامع دهان و دندان و همچنین ارائه انواع ایمپلنت‌های دندانی و خدماتی با کیفیت هستیم تا شما لبخندی زیبا و سالم را داشته باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.