فروش جدیدترین گوشی های سامسونگ در ایران آغاز شد…

0

شرکت سامسونگ در روزهای انتهایی سال ۲۰۲۳ از اعضای جدید خانواده میان‌رده‌ خود با ویژگی‌هایی جدید و پیشرفت‌های چشمگیری رونمایی کرد. همانطور که می‌دانید گوشی‌های سری A سامسونگ مجموعه‌ای از محبوب‌ترین موبایل‌های این شرکت هستند و هر ساله بیشترین آمار فروش را به خود اختصاص می‌دهند؛ چراکه در کنار قابلیت‎های کابردیشان قیمت بسیار مناسبی نیز دارند. این ابر کمپانی کره‌ای پس از عرضه میان‌رده‌های خود آرام ننشست و درست در اوایل سال جدید طی مراسم باشکوهی از پرچمدارش پرده برداری کرد و دنیای گوشی‌های اندرویدی را به لرزه در آورد. گلکسی S24 اولترا که حالا جدیدترین گوشی سامسونگ محسوب می‌شود، امکانات و قابلیت‌هایی دارد که می‌تواند هر فردی را ساعت‌ها بدون خستگی مجذوب خود کند.

بنابراین، اگر شما هم مشتاق بررسی ویژگی‌های جدیدترین گوشی سامسونگ در بازه‌های قیمتی متفاوت هستید در ادامه با معرفی جدیدترین گوشی های سامسونگ سری S و A همراه این نوشته از فروشگاه موبایل جی‌جی‌مو باشید. تا اگر قصد خرید گوشی سامسونگ دارید بتوانید بهترین و جدیدترین مدل‌ها را وابسته به هزینه مورد نظرتان تهیه کنید و خریدی لذت بخش را تجربه کنید.

جدیدترین گوشی های سامسونگ سری A

اگر یکی از طرفداران پروپا قرص محصولات سامسونگ باشید حتماً می‌دانید، سری A سامسونگ به دلیل تنوع قیمتی گسترده و ویژگی‌های خوبی که دارد در سراسر دنیا بیشترین مخاطب را داشته و همیشه در لیست پرفروش‌ترین گوشی‌های این شرکت و گاهی دنیا قرار می‌گیرند. بنابراین، شما وابسته به قیمت گوشی سامسونگی که انتخاب می‌کنید، می‌توانید انتظار قابلیت‌ها و امکانات خوبی را نسبت به سایر گوشی‌های همرده آن از برندهای دیگر داشته باشید. در ادامه به بررسی آخرین دستاوردهای این غول کره‌ای در جدیدترین مدل گوشی سامسونگ پرداخته‌ایم تا ارزش خرید آنان را نسبت به نسل گذشته مقایسه کنیم.

گلکسی A05، جدیدترین و ارزان‌ترین گوشی سامسونگ

گلکسی A05، این گوشی جدید سامسونگ در سال آینده جایگزینی برای گلکسی A04 خواهد بود که قدرتمندتر از همیشه با ارزش خریدی بالاتر ظاهر شده است. شاید شما هم مانند دیگر مخاطبان در نگاه اول متوجه تفاوت گوشی A05 با نسل قبلی آن نشوید، چون سامسونگ در طراحی آن تغییر چندانی ایجاد نکرده است. اما اگر کمی در بررسی دقیق شوید، در خواهید یافت این گوشی کمی کشیده‌تر و پهن‌تر شده و این موضوع باعث افزایش وزن سه گرمی آن شده. به طوری که حالا ما شاهد گلکسی A05 با ابعاد ۱۶۸٫۸ * ۷۸٫۲ * ۸٫۸ میلی‌متر و وزن ۱۹۵ گرم هستیم. این تغییرات باعث ارائه صفحه نمایش بزرگ‌تر و خوش دستی بیشتر آن شده است.

از تغییرات دیگری که در این جدیدترین و ارزان‌ترین گوشی سامسونگ می‌توان به آن اشاره کرد، افزایش کیفیت دوربین سلفی گلکسی A05 است. به طوری که با لنز ۸ مگاپیکسلی خود می‌تواند بهتر از گذشته سوژه‌ها را از پس‌زمینه جدا و جزئیات را ثبت کند. همچنین، چون پردازنده این گوشی نیز ارتقا داشته و بهینه‌تر از قبل کار می‌کند طول عمر باتری افزایش داشته و می‌تواند برای مدت طولانی‌تری شما را بی‌نیاز از شارژر نگه دارد. به عنوان آخرین نکته در خصوص این موبایل باید به شما بگوییم با توجه به قیمت گوشی A05 و هدف سامسونگ از ارائه آن به عنوان یک گوشی اقتصادی برای انجام کارهای روزمره، تنها می‌توانید از آن انتظار اجرا بی‌عیب‌ونقص برنامه‌ها معمول و مورد استفاده روزمره را داشته باشید و پردازش بازی‌های پرحجم و سنگین را به عهده سایر گوشی های جدید سامسونگ که در ادامه به معرفی آنان پرداخته‌ایم بگذارید.

گلکسی A15، جدیدترین گوشی سامسونگ تا ۷ میلیون

گلکسی A14، این گوشی جدید سامسونگ نیز مانند برادر کوچک‌تر خود یعنی گلکسی A14 در دو نسخه ۴G و ۵G ارائه شده است و ما در این بخش ما به بررسی گوشی A15 نسخه ۴G که قیمت مناسب‌تری دارد خواهیم پرداخت. همانطور که مشاهده می‌کنید و از سیاست‌های این شرکت حتی قبل از معرفی جدیدترین گوشی های سامسونگ سری A انتظار می‌رفت، امسال ما شاهد تغییرات چشمگیری در زمینه طراحی نیستیم و تمام تمرکز این شرکت روی ارتقا پردازنده‌ها و افزایش بهره‌وری آنان است. به طوری که عملکرد تراشه گلکسی A15 در اجرا برنامه‌ها و سیستم عامل ۶۷ درصدی داشته و بهتر از گذشته می‌تواند در انجام سریع امور روزمره به شما کمک کند. همچنین با بهره گیری از پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC2 کارکرد بهتری در اجرای بازی‌ها دارد؛ اما توجه داشته باشید، هدف سامسونگ از تولید گلکسی A15 ارائه دستیاری همیشگی و عالی برای انجام امور معمول و روزمره بوده است.

افزون بر بهینه شدن فرکانس کارکرد هرکدام از هسته‌ها، نرخ نوسازی نیز رشد چشمگیری داشته و خود را به ۹۰ هرتز رسانده است. تمامی این عوامل دست در دست هم داده‌اند تا شما تجربه‌ای سریع‌تر و روان‌تر هنگام کار کردن با گوشی خود داشته باشید و برای مدت زمان طولانی‌تر بدون خستگی از آن استفاده کنید. از دیگر ویژگی‌هایی که ارزش خرید گوشی سامسونگ A15 را نسبت به نسل قبلی خود به شدت بالا برده نمایشگر آن است که از نوع PLS LCD به Super AMOLED تبدیل شده و نرخ روشنایی بالاتر و کنتراست رنگی زیباتر و گسترده‌تر از قبل را در اختیارتان می‌گذارد. شما می‌توانید برای بررسی مشخصات دقیق‌تر و قیمت به روز گوشی سامسونگ A15 به سایت جی‌جی‌مو مراجعه فرمایید.

گلکسی A25، بهترین و جدیدترین گوشی سامسونگ برای فیلم بازان

در این قسمت قصد معرفی آخرین مدل گوشی سامسونگ، گلکسی A25 یکی از بهترین موبایل‌های تا ۱۰ میلیون را داریم که با وجود قیمت مناسب قابلیت‌های عالی دارد. این گوشی از هر نقطه نظری که بخواهیم این گوشی را بررسی کنیم متوجه پیشرفت آن خواهیم شد؛ به طوری که، در عملکرد تک هسته ما شاهد ۳۷ درصد افزایش سرعت عملکرد هستیم و در زمینه اجرای برنامه‌ها و بازی‌ها نیز توانسته در تست بنچمارک رشد ۱۸ درصدی داشته باشد. افزون بر بهینه شدن عملکرد پردازنده، حالا ما شاهد جدیدترین گوشی سامسونگ سری A در نسخه ۵G هستیم و این یعنی شما با سرعتی بهتر از قبل می‌توانید از اینترنت استفاده کنید.

علاوه بر مواردی که تا اینجا ذکر شد، دلیل اصلی که ما گلکسی A25 را به عنوان بهترین و جدیدترین گوشی سامسونگ برای فیلم‌بازان معرفی کردیم، ارائه نمایشگری از نوع Super AMOLED با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل است که با توجه به ابعاد آن می‌توان تخمین زد تراکمی معادل ۳۹۶ پیکسل در هر اینچ دارد، از سوی دیگر این صفحه نمایش با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز سریع‌تر از همیشه می‌تواند بازی‌ها و فیلم‌ها را به نمایش بگذارد و با نرخ روشنایی ۱۰۰۰ نیت دیگر هیچ مشکلی برای شما در هنگام کار کردن در محیط‌های پرنور مانند روشنایی روز باقی نمی‌گذارد. گلکسی A25 آخرین مدل گوشی سامسونگ در سری A بود که به معرفی آن پرداختیم. البته انتظار می‌رود در آینده ما شاهد گلکسی A35 به عنوان جدیدترین گوشی سامسونگ در بازار باشیم که شما می‌توانید قیمت آن و سایر گوشی ‌های جدید سامسونگ در سایت فروش موبایل جی‌جی‌مو بررسی کنید.

جدیدترین گوشی های سامسونگ سری S

هر کسی که با گوشی‌های سامسونگ آشناست، حتماً موبایل‌های سری S را می‌شناسد. چراکه، این خانواده از گوشی‌های سامسونگ با نام پرچمداران این شرکت شناخته می‌شوند و هر ساله سروصدای بسیاری به پا می‌کنند. برای مثال، در سال گذشته همه جدیدترین گوشی سامسونگ را با دوربین فوق‌العاده آن می‌شناختند، به طوری که اگر قصد عکس‌برداری از ماه را داشتید باید به سراغ آن می‌رفتید! اما امسال اگر می‌خواهید با هوش مصنوعی زندگی آسان‌تری را تجربه کنید و دیگر نیازی به یادگیری هیچ زبانی برای تلفن‌های کاری و سفرهای خود نداشته باشید باید به سراغ جدیدترین گوشی سامسونگ بیایید.

قبل از معرفی جدیدترین گوشی سامسونگ در سری S باید به این نکته اشاره کنیم که سامسونگ برای آنکه بتواند پرچمداران خود را در اختیار گروه بزرگ‌تری از افراد بگذارد آن‌ها در مدل‌های پایه؛ اقتصادی و بهترین نوع عرضه می‌کند تا هر فرد بتواند با توجه به نیاز و قیمت گوشی مورد نظر خود یکی از محصولاتش را انتخاب نماید. در ادامه سه نوع از جدیدترین گوشی های سامسونگ در سه سطح قیمتی مختلف معرفی شده‌اند تا شما نیز بتوانید انتخاب شایسته‌ای داشته باشید.

گلکسی S23 FE، جدیدترین گوشی سامسونگ برای اقتصادی‌ها

وقتی نام FE کنار گوشی‌های پرچمدار سامسونگ قرار می‌گیرد به معنای اقتصادی بودن است. گلکسی S23 FE جدیدترین گوشی سامسونگ در خانواده پرچمداران اقتصادی است و برادر بزرگ‌تر گلکسی S21 FE که یکی از پرفروش‌ترین محصولات بازار بود، محسوب می‌شود. این گوشی در سال ۲۰۲۳ با پیشرفت‌های چشمگیری به بازار عرضه شد، برای نمونه حالا شما می‌توانید بازی‌هایی بسیار پرحجم‌تر و سنگین‌تر را سریع و بدون هیچ لگ و باگی اجرا کنید. چراکه، قدرت پردازنده ۳۷ درصد رشد داشته و توانسته در تست بنچمارک امتیاز ۱۱۶۱ هزار را کسب کند. بنابراین، اگر به دنبال خرید گوشی با قیمت مناسب در زمینه گیمینگ هستید، این گوشی با توجه به قیمتش یکی از بهترین گزینه‌ها است.

از سوی دیگر گلکسی S21 FE دوربین بسیار باکیفیت و وضوح بالایی دارد. به طوری که، نسبت به نسل قبلی ارتقای ۳۸ مگاپیکسلی داشته و به دلیل افزایش دقت سنسورها می‌تواند تصاویری بسیار باکیفیت‌تر از گذشته ثبت کند. دوربین‌های واید و تله فوتو نیز پیشرفت خوبی داشته‌اند و حالا شما می‌توانید عکس‌هایی با زاویه دید گسترده‌ را با جزئیات بیشتر و کنتراست رنگی بالاتر بگیرید. همچنین، اگر کیفیت فیلم‌برداری نیز در خرید گوشی برایتان حائز اهمیت است باید به شما این خبر خوش را دهم که با خرید سامسونگ S21 FE امکان فیلم‌برداری با کیفیت ۸K در سرعت ۳۰ و ۶۰ فریم بر ثانیه را خواهید داشت. به طور کلی اگر به خواهیم ارزش خرید این جدیدترین گوشی سامسونگ اقتصادی را در مقایسه با سایر دستگاه‌هایی که در لیست معرفی شد بسنجیم، به‌جرئت می‌توان گفت نسبت به قیمت گوشی S21 FE یکی از بهترین‌ها بوده و ارزش خرید بسیار بالایی دارد.

گلکسی S24، جدیدترین گوشی سامسونگ سری S

پس از بررسی جدیدترین گوشی‌های سامسونگ اقتصادی حالا نوبت به جدیدترین گوشی سامسونگ سری S می‌رسد، دستگاهی قرار است در سال آینده به عنوان پرچمدار این غول کره‌ای شناخته شود. همانطور که انتظار می‌رفت سامسونگ در طراحی تغییر زیادی ایجاد نکرده و با همان فرمول همیشگی این گوشی خود را عرضه کرده؛ اما در ساخت و انتخاب جنس بدنه با استفاده از آلیاژ Armor aluminum 2 برای فریم دور گوشی و ایجاد انحنا در گوشه‌های آن باعث مقاومت بیشتر در برابر خراشیدگی و خوش دست‌تر شدن S24 نسبت به S23 شده است. از تغییرات چشمگیر دیگری که توجه بسیاری را به خود جلب کرد افزایش ۸۵۰ نیتی نرخ روشنایی است، یعنی شما با خرید سامسونگ اس ۲۴ نمایشگری با روشنایی ۲۶۰۰ نیت دریافت خواهید کرد که در میان گوشی‌های بازار یکی از بهترین‌ها محسوب می‌شود.

اگر بخواهیم در بررسی این جدیدترین گوشی سامسونگ دقیق‌تر شویم، متوجه خواهیم شد دوباره این شرکت سیاست ارائه محصولاتش را با دو نوع پردازنده متفاوت ازسرگرفته و ما شاهد گلکسی S24 در دو نسخه اگزینوس و اسنپدراگون هستیم. البته در بازار گوشی ایران تنها نسخه Exynos 2400 عرضه می‌شود که طبق اعلام سامسونگ تفاوت چندانی با نسخه Snapdragon 8 Gen 3 ندارد. در زمینه عکاسی و فیلم‌برداری نیز، اس ۲۴ پیشرفت قابل توجهی داشته، به طوری که به شما امکان فیلم‌برداری در کیفیت ۸K را با سرعت ۲۴ و ۳۰ فریم بر ثانیه می‌دهد؛ به همین نسبت دوربین سلفی و دقت سنسورهای آن نیز ارتقا یافته و حالا شما شاهد تصویر و فیلم‌هایی با کنتراست رنگی زیباتر هستید. برای مقایسه کامل‌تر مشخصات و قیمت این گوشی با نسل قبلی خود می‌توانید به سایت جی‌جی‌مو بخش قیمت روز گوشی‌ها مراجعه کنید.

گلکسی S24 اولترا، بهترین و جدیدترین گوشی سامسونگ

به‌جرئت می‌توانیم بگوییم، گلکسی S24 اولترا یکی از پرسروصداترین گوشی‌های تاریخ شرکت سامسونگ بود؛ به طوری که، در همان روزهای اول معرفی‌اش توانست رکورد سال گذشته خود را بشکند و در طول سه روز فروشی معادل با دو هفته S23 اولترا را رقم بزند. طبق اعلام شرکت سامسونگ هدف از طراحی این گوشی ارائه بازتعریفی از توانایی‌ها و کار بردهای هوش مصنوعی است. چراکه با ارتقا سطح نرم افزاری و سخت افزاری اس ۲۴ اولترا نه تنها ما دیگر شاهد کاهش پایداری و داغ کردن گوشی نیست و بلکه می‌توانیم کارهایی با آن انجام دهیم که در گذشته نیاز به صرف وقت زیاد و جست‌وجوهای طولانی داشت. برای مثال دیگر نیازی نیست برای ترجمه تماس‌ها و متون خود به سایت با اپلیکیشن خاصی مراجعه کنید، چون سامسونگ S24 اولترا آنان را برای شما در کسری از ثانیه ترجمه می‌کند.

خبر خوش برای کاربران ایرانی آنکه، شما نیز می‌توانید از تمامی قابلیت‌های هوش مصنوعی این جدیدترین گوشی سامسونگ در زبان فارسی نیز بهره ببرید. شاید برایتان جالب باشد بدانید، کاربرد هوش مصنوعی در اینجا تمام نمی‌شود و شما می‌توانید تأثیر آن را در عکس‌ها و فیلم‌های خود ببینید. برای نمونه، در زمینه فیلم‌برداری اس ۲۴ اولترا می‌تواند فیلم‌های معمولی را به حالت آهسته بدون افت کیفیت تبدیل کند. علاوه بر مواردی که گفته شد، تغییر چشمگیر دیگری که در این گوشی به چشم می‌خورد حذف زوم اپتیکال ۱۰ برابری و جایگزینی آن با زوم ۵ برابری است. همچنین جنس بدنه نیز از شیشه به تیتانیوم تغییر یافته که باعث کاهش وزن و خوش دستی بیشتر آن شده است.

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.