ایمن ترین رنگ تتو در تتو بومرنگ

0

ایمن ترین رنگ تتو در تتو بومرنگ

زیبایی تتو مورد علاقه و لذت بسیاری است. دنیای شگفت انگیز رنگ تتو جامعه جدیدی از افراد همفکر ایجاد کرده است که از تتو به عنوان راهی برای بیان خود استفاده می کنند. اما همه این ایده را دوست ندارند که فقط برای انجام یک تتو درد را پشت سر بگذارند.

این فقط ترس از سوزن نیست، بلکه مردم می ترسند که جوهر استفاده شده برای پوست و بدن مضر باشد. همینطور همه تتوکاران دوست دارن که لوازم تتو و دستگاه تاتو اصل داشته باشند . درست است که جوهرهای قرمز مورد استفاده در تتو حاوی جیوه است که یک جزء مضر است، در حالی که سایر رنگ‌های قرمز ممکن است حاوی فلزات سنگین مختلفی مانند اکسید آهن یا کادمیوم باشند. این فلزات به تتو ماندگاری می دهند، اما گزارش‌هایی وجود دارد که می‌توانند باعث ایجاد اسکار، اگزما و واکنش‌های آلرژیک شوند.

با این حال، در حال حاضر مجموعه‌ای از رنگ‌ها و حامل‌های جوهر تتو برای فرمول‌بندی جوهر خالکوبی مدرن، که عاری از هر گونه فلز سنگین است، طراحی و ساخته شده‌اند.

بنابراین، ایمن ترین رنگ تتو کدام است؟

برای کمک به شما، این پست را ایجاد کرده‌ایم که در آن دنیای شگفت‌انگیز جوهر مدرن را کشف می‌کنیم و ترکیبات و مواد مورد استفاده برای ایجاد رنگ‌ها و سایه‌های مدرنی که امروزه می‌بینید را بررسی می‌کنیم. مهمتر از همه، ما همچنین این ادعا را روشن می کنیم که جوهر تتو را ایمن کرده است.

رنگ تتو

رنگ تتو از چه چیزی ساخته شده است؟

امروزه طیف وسیعی از رنگدانه های تتو را می بینید که برای ساخت جوهرهای تتو استفاده می شوند. مردم نسبت به آنچه در بدنشان وارد می شود آگاه تر می شوند. رنگ های تتو گیاهی یا رنگدانه های ارگانیک به شدت توسط هنرمندان تتو استفاده می شوند و ایمن در نظر گرفته می شوند.

لطفاً توجه داشته باشید که همه جوهرها برابر نیستند. برخی ممکن است منجر به آلرژی به تتو شوند، در حالی که برخی دیگر بی خطر هستند. دو جزء اصلی وجود دارد که جوهر تتو را می سازد:

1.پایه رنگی یا رنگدانه

رنگدانه به تتو رنگ غنی می دهد. به عنوان مثال، رنگدانه های جوهر سیاه با استفاده از زغال سنگ استخوان و دوده تولید می شوند.

2. حامل جوهر

حامل جوهر یک پایه مایع است که برای توزیع یکنواخت رنگ و جلوگیری از جمع شدن آن استفاده می شود. اساساً حامل جوهر رنگ را از نوک سوزن به درم حمل می کند. همچنین از رشد پاتوژن ها در جوهر جلوگیری می کند.  ایمن ترین رنگ تتو از حامل های ایمن مانند فندق، پروپیلن گلیکول، لیسترین، گلیسیرین، اتیل الکل و آب مقطر استفاده می کند.

رنگدانه های مورد استفاده در جوهر تتو

رنگدانه ها یا رنگ ها همان چیزی هستند که به تتوها رنگ های زنده می بخشند. در زمان‌های گذشته، رنگدانه‌ها از خاکستر یا کربن برای ایجاد جوهر سیاه ساخته می‌شدند. از دوده چوب های زغالی نیز برای ساختن نشانه ها استفاده می شد.

اگرچه جوهرهای ارگانیک صنعتی مدرن بازار را در دست گرفته اند، اما هنوز برخی از رنگدانه های معدنی اصلی وجود دارد. بسته به رنگ مورد نیاز، رنگ‌های خاصی بر پایه پلاستیک یا گیاهی هستند. استفاده از فلزات سنگین در جوهر مدرن بحث‌برانگیز است، اما فلزات سنگین برای ساخت رنگ‌های اصلی ضروری هستند. در زیر رنگدانه های مختلف مورد استفاده در جوهر تتو وجود دارد. انواع مختلفی برای ایجاد رنگ های مختلف استفاده می شود:

  • باریم برای رنگ سفید

  • مس به صورت رایگان یا آبی

  • تیتانیوم برای رنگ سفید

  • آلومینیوم برای بنفش یا سبز

  • کبالت برای آبی

  • کروم برای سبز

  • روی برای سفید یا زرد

  • نیکل برای مشکی

  • کادمیوم برای زرد، نارنجی یا قرمز

  • سرب برای سفید، سبز یا زرد

  • جیوه برای قرمز

به منظور کاهش هزینه های کلی تولید، تولید کنندگان رنگ های فلزات سنگین را با عوامل روشن کننده مانند تیتانیوم یا سرب مخلوط می کنند. رنگ‌ها همچنین با استفاده از ترکیبات دیگری مانند آرسنیک، گوگرد، بریلیم، آنتیموان و کلسیم ساخته می‌شوند.

در حالی که این رنگدانه ها دائمی هستند، می توان آنها را با استفاده از لیزر تتو پاک کرد.

ایمن ترین رنگ تتو

آیا جوهرهای تتو ارگانیک ایمن هستند؟

 بله، در مقایسه با رنگدانه های فلزات سنگین، جوهرهای گیاهی یا ارگانیک بی خطر هستند. اما این بدان معنا نیست که جوهرهای ارگانیک هیچ تهدیدی برای بدن انسان ایجاد نمی کند. به طور کلی، بسیاری از مواد سمی و شیمیایی در جوهرهای گیاهی وجود ندارند. برخی از تولیدکنندگان جوهر تتو مقادیر کمی از فلزات سنگین مانند اکسید تیتانیوم را در جوهرهای آلی خود ترکیب می کنند تا به رنگدانه ها عمق و شخصیت بیشتری ببخشند.

در دهه گذشته، تولیدکنندگان جوهر از جوهرهای مبتنی بر مواد معدنی به جوهرهای گیاهی تبدیل شده اند. اکثر این رنگدانه ها بر پایه کربن هستند، اما برخی نیز از رنگدانه های آزو استفاده می کنند. رنگدانه های آزو حاوی گروه نیتروژن هستند که بیشتر رنگدانه های آلی زرد، نارنجی و قرمز را تشکیل می دهند.

جوهرهای گیاهی شامل مواد زیر است:

  • کاربازول و دی اکسازین در رنگدانه بنفش

  • نفتول در رنگدانه قرمز

  • آلومینیوم و سدیم در رنگدانه آبی

  • مونوآزو که یک رنگدانه بر پایه کربن است در رنگدانه سبز

  • زردچوبه در رنگدانه زرد

  • اکسید تیتانیوم در رنگ سفید

  • کربن در رنگ سیاه و سفید

تقاضای زیادی برای رنگ تتو گیاهی وجود دارد زیرا این جوهر نسبت به جوهرهای معدنی حاوی فلزات سنگین مضرتر است. با این حال، آنها می توانند پرهزینه باشند. همیشه تتو خود را از یک استودیوی تتو مجاز و یک هنرمند معتبر دریافت کنید.

انجام تتو یک انتخاب شخصی است و برای برخی یک ریسک حساب شده است. بنابراین، اگر واقعاً می خواهید تتو کنید، از کیفیت رنگ تتو مطمعن شوید. برای خرید ایمن ترین رنگ تتو، بهترین مواد کراتین مو و … به فروشگاه تتوبومرنگ مراجعه کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.